Beoordelingen over Alfa Inn 3-sterren

Kerkstraat 92, 8370 Blankenberge, België

#4 van de 28 hotels in Blankenberge

• 30 november 2016

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

Kamers waren vrij smal en klein...ik hou niet zo van overal vast tapijt.

Het ontbijt was super !! zeer ruime keuze en verse producten, wij smulden ons buikje vol. Ook fijn dat er vriendelijke bediening was voor drank aan tafel.

• 20 november 2016

De ligging perfect als je met de trein komt. Kamers tip top Super ontbijtbuffet met Cava en alles erop en eraan Zéér vriendelijk personeel/uitbaters!

• 14 november 2016

ik kan werkelijk geen minpuntje vinden

de eerste maal dat ik in Alfa Inn logeerde eenvoudige en nette kamers en werkelijk een heerlijk ontbijtbuffet ik keer zeker terug

• Junior Suite met Douche

Iets bredere inrit of betere verlichting van de parking zou praktisch zijn, vooral 's nachts

Wegens het late inchecken korting gekregen op de last second geboekte parking en de mogelijkheid om half uurtje vroeger aan het ontbijt te mogen aanschuiven

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

Kamer is te klein , amper 30 cm naast bed; douchecabine ook veel te klein . Temperatuur in bar/eetzaal te koud. Je moest een trui aanhebben of het was te koud

Ontbijt was prima

• 13 november 2016

Voor ons was het oké

Zeer schitterend, verzorgd en heerlijk ontbijt....blij dat mijn kinderen die in Blankenberge wonen konden aansluiten voor het ontbijt we hebben echt genoten...zeer vriendelijk personeel

• 10 november 2016

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het bed was helemaal versleten, als mijn echtgenote zich omdraaide vloog ik omhoog in bed, zij had hetzelfde probleem als ik mij draaide, wat ons toch regelmatig wakker gehouden heeft, zullen dit hotel om deze reden niet meer boeken

fantastisch ontbijt, mooie bar en mooie comfortabele kamers, daarom hebben we dit hotel nogmaals geboekt

• 8 november 2016

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

De TV was super klein (ik kon de tekst vanuit het bed niet lezen) en gaf ook constant strepen. De wifi viel telkens weg. Op de gang steeds geur van sigaretten. We hadden wel een standaardkamer geboekt dus geen mening over andere kamers.

Het ontbijt was ronduit fantastisch! Heel veel keuze: verse eitjes en spek, champagne en vers fruitsap, koffiekoekjes recht uit de oven, vers fruit enz enz...het ontbijt heeft al de rest eigenlijk goedgemaakt. Ligging was ook super...bij alles dichtbij.

• 4 november 2016

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het is echt wel verouderd, maar de nieuwe kamers vind ik te duur. Vernieuwing met dezelfde prijs! Liefst een hotelkamer onder de 100 euro.

Prijs/kwaliteit

• 4 november 2016

De grootte van de (bad)kamer en de gehorigheid tussen de kamers. Beetje Spartaanse inrichting, maar wel fris gekleurd.

Prima en uitgebreid ontbijt met persoonlijke aandacht aan tafel, o.a. voor drinken en eiergerechten. Parkeerplaats bij het hotel. Ligging aan de winkelstraat en dicht bij het strand.

• 2 november 2016

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

heerlijk ontbijt en zeer vriendelijke bediening zowel in de morgen als in de avond. Bij late aankomst toch nog lekker etentje gereserveerd door eigenaar dat is pas service alvast dikke merci en tot volgende keer

• 2 november 2016

• Junior Suite met Douche

Licht ging pas aan nadat kaart in contact stak; 's avonds lastig omdat sleutel van de kamer daaraan hing en het in het donker moeilijk was om kaart in contactgleuf te steken. Beter sleutel en kaart apart.

Ruime kamer; zeer uitgebreid ontbijt! Heel goede ligging.

• 1 november 2016

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

Super Hotel , propere , frisse kamers en zeer vriendelijk en gastvrij personeel .(zelfs de papegaai is aangenaam in de omgang) Hotelbaas werkt mee en waakt er nauwgezet over dat het zijn gasten zeker aan niets ontbreekt. Zeer uitgebreid en lekker ontbijt , met glaasje Cava bovenop . Wie het hier niet naar zijn zin heeft , zal heel diep in zijn geldbeugel moeten tasten om beter te vinden.

• 31 oktober 2016

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

Zeer kindvriendelijk! Mijn dochtertje kreeg bij de check-in een klein speeltje. Bij het ontbijt kwam de gastheer een placemat met prinsessen erop brengen en een kinderstoeltje om de poppen van m'n dochter op te zetten.Dit allemaal terwijl het druk was. De eigenaar gaf ook enkele tips waar er leuke activiteiten waren voor kinderen en waar er kindvriendelijke eetgelegenheden waren.

• 31 oktober 2016

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

Bij aankomst hadden we blijkbaar een andere kamer dan we geboekt hadden.

Het ontbijt was helemaal in orde! Spijtig dat we storing hadden op de tv en dat we telkens wakker werden als de chauffage opsloeg.

• 29 oktober 2016

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

Dit is geen tegenvaller hoor. Maar geef aan iedere gast bij de sleutel een plattegrond van centrum.

Vriendelijk ontvangst. Ontbijt een 8 . Parkeren goed. In het centrum. Prijs goed. Aanrader.

• 27 oktober 2016

• Luxe Vierpersoonskamer

Hing een vrij scherpe rioollucht in de badkamer

Heerlijk ontbijt (met champagne!). Ruime kamer. Deur tussen slaapvertrek kinderen/ ouders, erg prettig! Zeer vriendelijk personeel.

• 22 oktober 2016

• Junior Suite met Douche

Prachtige Junior Suite , geweldig ontbijt en zeer tof personeel , parking kan niet veiliger zijn en je krijgt onmiddellijk een vaste plaats gedurende je verblijf !

• 11 oktober 2016

Alles was naar wens.

Het ontbijtbuffet is inderdaad super ! De kamers zijn niet al te groot maar alle comfort is aanwezig en het is proper. Men is daar ook zeer goed gelegen. In het midden van de stad en toch is het heel stil op de kamers.

• 11 oktober 2016

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

het veel te kleine tv toestel op de kamer kleine douche

super uitgebreid ontbijt alles is voorzien enorme keuze- heel vriendelijk personeel en uitbater- de fietsenberging is een pluspunt weinig lawaai tijdens de nacht zorgt voor een goede nachtrust

• 9 oktober 2016

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

De lieve papegaai in het "rustig salon met bar" knarst en gilt door merg en been....Ik ben een dierenvriend,maar beter een 'stille'papegaai.....

Kleine kamer maar alles was er.De junior suite die we mochten bekijkenis super modern en nieuw!(maar duurder)Hun grote troef is het extra volledig en overvloedig ontbijtbuffet.De ligging is uitstekend,in de hoofdstraat maar super rustig.Wellness,fitness,biljarten,tuin,grote zitruimte met bar en open haard....enz.Erg vriendelijk personeel.Aan alle kleinigheden werd gedacht(wekker,haardroger,douchezeep,je kan in de zomer een minikoelkastje vragen aan 2€ per dag,enz..)

• 4 oktober 2016

• Luxe Vierpersoonskamer

Enige minpunt: er waren grote werken aan de gang in de straat. Wij hebben 2 jonge kinderen bij en lagen in familiekamer aan de straatkant. Om 4.28 uur kwam de eerste vrachtwagen lossen met nodige kabaal, daarna was er regelmatig wel iets van lawaai van lossende vrachtwagens en/of mensen die werkten aan de straat. Personeel had misschien ons hiervan kunnen verwittigen en eventueel kamer(s) voorstellen aan achterkant van het hotel. Ik had liever wat extra betaald als mijn kinderen hierdoor langer hadden kunnen slapen want het was nu wel een zeer korte nachtrust...

Fantastisch lekker ontbijt, echt alles op en aan Zeer goede ligging in winkelstraat op paar minuutjes van zee en strand Onberispelijke hygiëne, zeer propere strakke kamer en badkamer Zeer toffe familiekamer Heel vriendelijk personeel

• 3 oktober 2016

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

Misschien meer gerief op de kamer zoals een doosje of zo papieren zakdoeken, zie je toch veel in de hotels tegenwoordig

het ontbijt heel heel lekker.

• 3 oktober 2016

Uitchecken zou iets later mogen dan 10u00. Kamers die tegen het buitenterras liggen kunnen last hebben van lawaai.

Héél lekker ontbijt, vriendelijke eigenaars en personeel, goede ligging !

• 2 oktober 2016

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

Waterkoker op de kamer was handig geweest en iets grotere kamer, maar ja het was nu niet !

onbijt super voor ieder wat wils, en meer dan voldoende. Aan de receptie neemt men de nodige tijd om te antwoorden op je vragen super we gaan terug in November maar nu met 3 koppels.

• 28 september 2016

Geen negatieve punten.

Goed appartement, zeer praktisch ingericht, gelegen in de winkelstraat en we hadden geluk met het weer. Zeer positief was de mogelijkheid, mits een toeslag, om late uitcheck.

• 25 september 2016

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

Kamers zijn gehorig. Tip voor info map: naam en telf nr spoedarts en adres ziekenhuis vermelden.

Heerlijk,goed verzorgd,ontbijt! Prettig verblijf en aardig personeel. Locatie:op een paar minuten lopen van het strand.

• 20 september 2016

• Luxe Vierpersoonskamer

Het was een super verblijf. Zeer centraal gelegen, lekker ontbijt, geweldige gezinskamer (aparte slaapruimte voor kids). Kindvriendelijk. Ideaal voor een weekendje tussenuit.

• 18 september 2016

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

Hadden ruimere kamer verwacht,en grotere badkamer.

Ontbijt keuze in overvloed Lekkere verse producten vlotte vriendelijke bediening. Zeer kindvriendelijk.

• 6 september 2016

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

Redelijk wat lawaai s'avonds We sliepen op beneden verdieping was disco en 2 kamers van de bar😔

Heel vriendelijk personeel. Een super ontbijt echt heerlijk!

• 5 september 2016

• Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Voor een minder-valide is het toilet op het appartement zeer laag en nergens een greep om recht te komen. Uitchecken om 10 u.is vroeg.

Zeer goed ontbijt. Vriendelijk personeel. Goed Appart-Hotel

• 4 september 2016

• Junior Suite met Douche

Bar is iets minder , zijn wel gewoon om iets ruimer buffet (zou engels ontbijt erbij zetten) maar wij zijn tevreden , je kan over alles klagen en zagen . Top mensen doe zo verder , komen zeker terug.

Zeer goed gelegen, vriendelijk personeel , suite was ruim genoeg en zeer stil, top suite.

• 1 september 2016

Standaardkamer fel verouderd, gelukkig juniorsuite kunnen bijboeken. Straatkant zowel 's nachts als 's morgend luidruchtig

Mogelijkheid om ter plekke op te waarderen. Mooi ontbijt Supervriendelijk onthaal

• 30 augustus 2016

• Junior Suite met Douche

2 avonden koude douche vanwege kapot expansie vat konden wel bij welness douchen, maar was toch behelpen.

Ontbijt geweldig,kamer lekker ruim, personeel heel vriendelijk. Komen hier al 4 jaar. Bevalt prima

• 25 augustus 2016

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

Ik zou het niet weten zo direkt!

Het ontbijt kon niet beter zijn, alles erop en eraan en zeker meer dan genoeg. De kamer was wat klein en het hotel in zijn geheel wat verouderd maar dit heeft ons zeker niet gestoord bij ons verblijf!

• Luxe Vierpersoonskamer

het vele lawaai s'nachts op straat, een zeer vuile badhanddoek die tussen de propere lag, de kleine parkeerplaatsen voor de wagen

Het ontbijt was zeer ruim en voldoende

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

piano bij ontbijt,tafeltjes stonden vrij dicht bij mekaar, veel lawaai op de kamers, vrij warm op de kamer, maar alles was wel netjes.

mooie ligging, parkeergelegenheid, ontbijt zeer uitgebreid en zeer vriendelijk personeel

• Junior Suite met Douche

spijtig de eerste dag geen warm water op de kamer , kamer niet echt proper , terras was vuil , veel producten broodjes en yoghurt van aldi en dit voor een drie sterren hotel !! slechte geur bij binnen komen en op de gang naar het ontbijt.

aan de receptie waren ze vriendelijk

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

wat me wat tegen viel was als ik in de ontbijt zaal een cola vroeg dat het tegen betaling was terwijl er wel gratis cava te drinken stond om te nemen

Bijna alles

• 20 augustus 2016

Wat lawaai betreft slecht geïsoleerd,men hoort dus alles van de andere kamers:wc doortrekken,douchen en je kan zelfs horen wat de mensen zeggen.Ik weet niet of dat voor iedere kamer zo is,ik had de eenpersoonskamer en die was juist naast de lift dus ik hoorde ook iedere keer het signaal van de lift als mensen de lift namen

Vriendelijk personeel,goed ontbijt en de parking vond ik wel heel handig

• 18 augustus 2016

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

De kamer die we hadden was erg basic. Matras was voor ons te zacht. Isolatie van de kamers kan ook beter. Je hoort wanneer buren een douche nemen of het toilet spoelen.

Super ontbijt! Elke dag vers fruit, een glaasje cava, een versgebakken eitje,... echt top! Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. We hebben de welness gehuurd voor 2u en die is wel goed.

• 17 augustus 2016

Valt ni echt tegen maar de kamers zijn wel erg klein , vast tapijt is niet direct mijn favoriete vloerbekleding

het ontbijt is formidabel, en personeel super vriendelijk en niks is hun teveel. Kortom prima !!!!!!

• 9 augustus 2016

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

De kamer was heel klein. Een koelkast op de kamer zou handig zijn. Douche was klein.

Het ontbijt was super! Niks op aan te merken. Piano-muziel was leuk. Enorm prettig dat we ons eigen eitje konden kiezen. Veel keuze!

• 2 augustus 2016

Bij het binnenkomen van de kamer was het precies of er gerookt was. We moesten de vensters openzetten voor de geur.

De vriendelijke ontvangst. Het lekkere en mooi verzorgde ontbijt.

• 2 augustus 2016

• Appartement (4-6 volwassenen)

zeer uitgebreid ontbijt! Met live-pianomuziek en champagne! We bleven maar 1 nachtje en hebben de keuken niet gebruikt, maar zag er netjes uit, er was zelfs een kleine hoeveelheid wasproduct (en enkele vaatwastabletten) voorzien. Slaapkamer was groot genoeg. Stapelbed was zeker ok voor de kinderen, trapje wel redelijk steil; Ruime living

• 29 juli 2016

• Appartement (4-6 volwassenen)

Telkens vroeg wakker door het lawaai op straat en het gekrijs van de meeuwen. Maar aan zee moet je dit erbij nemen😀

Was ideaal om met kinderen te logeren. Hebben een appartementje genomen waar we voldoende ruimte hadden. Het ontbijt was goed, veel keuze. Hotel is ideaal gelegen, prijs kwaliteit top!

• 26 juli 2016

onthaal viel tegen. niet vriendelijk. Had op voorhand parking besteld en leek bij aankomst een probleem te zijn en receptionist blafte ons af. Daar stonden we dan met onze auto .....

het ontbijt was super eenvoudige kleine kamers maar heel proper en voldoende badhanddoeken

• 24 juli 2016

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

Zomogelijk vernieuwde kamer met goede vloer.

Het ontbijt is uitstekend en de kamer is beetje klein en vloer is schuin wegens oude balk en reuke tapijt.

• 21 juli 2016

kamer was zeer oud , blijkbaar zijn er kamers die veel beter waren , de deur was als een brievenbus zo ver was ze open in gesloten toestand

het ontbijt was geweldig

• 12 juli 2016

volgens mij niets alles was naar waarde

Alles was naar wens , het ontbijt, de ligging de properheid , service ik vroeg een tweede hoofd kussen en oeps direct in orde :) De poetsdames waren zeer behulpzaam anders liepen we verloren :) echt een aanrader heb er gewoon niet genoeg woorden voor . We zijn een nachtje eerder weg gemoeten voor plots overlijden van de moeder van men echtgenote maar de tijd die we doorbrachten in alfa in heeft ons echt deugd gedaan , bedankt

• 12 juli 2016

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

Misschien eens wat meer aandacht voor de kussens op de slaapkamer. Die waren echt slecht en niet meer van deze tijd 3 nachten slecht geslapen en de volgende dag last van mijn nek !

Alles was gewoon goed.

• 7 juli 2016

• Junior Suite met Douche

De verkeersboete die wij kregen bij het zoeken naar het hotel! 55 euro!! Opgepast dat u geen wandelstraat binnenrijdt!!

Heel mooi, groot hotel. Ingang geeft uit op de winkelstraat. Rustige sfeer. Mooie juniorsuite met terras, geluidsdicht. Lekker, uitgebreid en afgewerkt ontbijtbuffet. Zeer vriendelijke eigenaars, en personeel. We voelden ons echt welkom. Proficiat!

• 7 juli 2016

We vonden de kamer klein en de douche té klein en helaas hadden we geen balkon.

Het ontbijt was heel goed verzorgd en uitgebreid en vriendelijk personeel. Ook een moderne inrichting in een toch oud gebouw.

• 3 juli 2016

• Junior Suite met Douche

De voorlichting over de aanwezige parkeerplek die konden wij niet vinden omdat deze tussen 2 gebouwen aan een andere straat ligt. De Kerkstraat waar het hotel aan ligt kom je niet met de auto zo blijf je dan rondjes rijden.

Voor mij aan de dieetwensen voldaan.Heel vriendelijk personeel.Hotel ligt aan het begin van de winkelstraat en je bent binnen loopafstand aan het strand.Gezellige lounge ,leuke binnentuin,de tijd die we er waren was goed.

• 28 juni 2016

• Junior Suite met Douche

Het lawaai van de meeuwen s'nachts en het weder viel een beetje tegen, maar daar kan natuurlijk het hotel niets aan doen !

Vriendelijk personeel, mooie pianomuziek live, uitgebreid ontbijt. Nette kamers. Grote badkamer.

• 14 juni 2016

• Junior Suite met Douche

Suite aan straatkant winkels , lawaai van leveringen smorgens Ik miste een terras, balkon te miniem

Fantastisch verblijf Aangename mensen leuke familie sfeer Lekker uitgebreid ontbijt Sauna een echte aanrader

• 9 juni 2016

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

Heerlijk ontbijt,alles was er, zelfs verschillende soorten eieren.En indien je wenste zelfs een glaasje bubbels.Wat je niet gauw vindt bij een 3 sterren hotel.

• 8 juni 2016

• Appartement (4-6 volwassenen)

In het appartement zijn 2 slaapkamers die super zijn, ruim en goede bedden! Het zetelbed in de leefruimte viel ons wat tegen!!

Super ontbijtbuffet!! ruim aparthotel-kamer!

• 5 juni 2016

• Junior Suite met Douche

Omdat wij de 2-persoonskamers te klein vinden, kiezen wij altijd de juniorsuite. Ontbijt is prima. Ligging perfect. Prima verblijf dus. En het is er netjes en schoon.

• 27 mei 2016

• Junior Suite met Douche

Het nog af te werken hoekje aan de zij-ingang parking lag er een beetje slordig bij

Het plaatje klopt helemaal na de afronding van de verbouwing! Door de jaren heen dat we hier op hotel komen is het er telkens nog mooier op geworden! Personeel is zeer vriendelijk, de kamers zijn voorzien van goede bedden, ontbijt is zeer uitgebreid in een gezellige ontbijtruimte met regelmatig een (life!) pianist, een ingesloten terras gelijkvloers en een zonneterras boven. De centrale ligging is handig als je met de trein komt (gewoon de straat over steken aan het station) en anders met de auto hebben zij zelf ook een eigen (extra te betalen parking)

• 24 mei 2016

Je merkt dat je in het ouder hotelgedeelte logeert. Kleine kamer en badkamer en een beetje gehorig. Wel alles proper en net ingericht.

Goede ontvangst. Uitgebreid ontbijtbuffet in een mooie ruimte. Vriendelijke en snelle bediening. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

• 22 mei 2016

• Luxe Vierpersoonskamer

De hygiene viel tegen op het eerste gezicht ca va maar toen de zon erop scheen zag je veel stof zeker op de witte randen in de slaapkamers .....

Vriendelijk onthaal en leuke kamer ... Ook heel tof was het koffiemachine op de kamer .... Wat ik wel miste was echter een fles water op de kamer maar dat is echt muggenziften dat ik nu doe voor de rest echt top

• 19 mei 2016

• Junior Suite met Douche

de zachtgekookte eieren waren niet meer zachtgekookt. de vloer in de kamer was niet voldoende gereinigd

Mooi ruime kamer, geschikt voor 2 volwassenen en 1 kind. Uitgebreid ontbijtbuffet voor elk wat wils

• 14 mei 2016

• Junior Suite met Douche

Airco werkte niet de eerste dag & nacht (nadien verholpen), groot aantal TV-zenders niet beschikbaar, venster niet geluiddicht zoals aangegeven (kamer aan straatzijde).

Junior-suite mooi ruim, grote badkamer. Lekker ontbijtbuffet.

• 13 mei 2016

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

Standaard 2 pers.kamer is klein. Douchecabine veel te klein. Bij warm weer is de kamer echt veel te warm ( geen airco) waardoor men moeilijk kan slapen.

Ontbijt. Hotelbaas.

• 3 mei 2016

De standaardkamers zijn toch wel vrij klein en ook de badkamer is zeer beperkt.

Zeer vriendelijk personeel en uiterst verzorgd ontbijt.Ook de centrale ligging is een pluspunt

• 1 mei 2016

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

Misschien zouden er eens nieuwe deuren in de kamers kunnen geïnstalleerd worden die je kamer volledig afsluiten van de gang.

Na zoveel jaren blijft het hotel nog steeds goed scoren, prijs/kwaliteit en het ontbijt is niet te verwaarlozen. Het is en blijft een gezellig familie hotel.

• 30 april 2016

• Junior Suite met Douche

Naast de mogelijkheid om koffie te zetten ook de mogelijkheid om een kopje thee te zetten zou fijn zijn.

Prima kamers. Goed schoongemaakt. Uitgebreid en lekker ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• 30 april 2016

• Junior Suite met Douche

De ontbijtruimte was voor ons iets te druk en het was aanschuiven, maar de humor, de vriendelijkheid en de snelheid van het personeel maakte dat goed.

De kamer was ruim en proper, zeer uitgebreid ontbijt, super vriendelijk personeel en zeer kindvriendelijk!

• 21 april 2016

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

De kamer was gehorig, je hoorde wat de buren te vertellen hadden.

het hotel ligt pal in het centrum van Blankenberge. De kamer was proper en s'morgens was er een zeer uitgebreid ontbijt voorzien met een glaasje cava.

• 17 april 2016

Kamers zijn klein..

Toplocatie...vriendelijk personeel...redelijk kleine kamers maar wel heel netjes en een heel uitgebreid ontbijtbuffet...voor herhaling vatbaar...

• 14 april 2016

Goede ligging in het centrum en dicht bij het station. Erg vriendelijk personeel. Goede wifi, ook in de kamer. Prima ontbijtbuffet met live pianomuziek en zelfs bubbels in het weekend.

• 12 april 2016

De kamer had iets ruimer mogen zijn maar dat kon de pret niet bederven.

In 1 woord: alles! Prachtig hotel, Super ontbijtbuffet, personeel : top!, parkeergelegenheid was geweldig. Wij gaan zeker nog eens terug!!!

• 12 april 2016

niets :)

het ontbijt was zeer uitgebreid en héél lekker en de kamers waren dik in orde :) En het lekkere ( glaasje cava ) :) voor mijn ouders hun 40 jaar getrouwd vonden ze ook leuk :)

• 11 april 2016

Niet van toepassing

Het ontbijt was zeer lekker, uitgebreide keuze. Kamer was zeer proper en modern! Heel vriendelijk personeel en welness was perfect in orde!