Beoordelingen over D-Hotel 4-sterren

Abdijmolenweg 1, 8510 Kortrijk, België

#25 van de 28 hotels in Kortrijk

• 8 december 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor de prijs van het ontbijt krijg je bar weinig. Verder is het jammer dat er geen restaurant open is en je dus wel ergens anders moet gaan eten.

Zeer goede en schone kamers met een goed bed. De WIFI was lekker snel en alles is modern ingericht.

• 27 oktober 2016

• Designkamer

Voor een juniorsuite en de bijpassende prijs vond ik het veel geld, bij nader inzien vond ik zelfs de gewone kamers mooier..

Aangezien de suite tegenviel vonden wij de welness het beste onderdeel van ons verblijf.

• 9 oktober 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Centrale kamerverlichting werkte niet Na douchen is heel de badkamer nat (zeer korte inloopdouche) Ontbijt relatief duur maar voldoende Ramen kunnen niet open (geen buitenlucht) Inkijk bij en door de buren (gebrek aan privacy). Bij ontvangst was het koud op de kamer, airco had enige moeite om temperatuur correct in te stellen (te koud 's avonds, te warm 's morgens) Haardroger niet beschikbaar op kamer (af te halen aan receptie tegen borg) Geen drank en minibar op de kamer Kastdeur moeilijk te openen (sleepte over de vloer) Samengevat: te duur voor wat er aangeboden wordt

Strak design, goede bedden, verzorgd en nette kamer met hedendaagse domoticasysteem,

• 28 september 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

*geen vaste bemanning van de hotel bar. de mensen deden heel hard hun best, maar bar bleef te vaak onbemand achter. * geen mogelijkheid om de kamer te verluchten, de mooie raampartijen kunnen niet open.

* de moderne architectuur, die perfect heeft aangesloten aan de bestaande oude elementen. * Mogelijkheid om op 1 factuur te kunnen betalen voor heel de groep.

• 15 september 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Verlichting gang op weg naar kamer. Met momenten was hier geen verlichting en dat is toch wat gevaarlijk. Restaurant was toe, dit is pas daags voordien gemeld. Geen compensatie dmv bv gratis taxi naar Kortrijk. Resto zou deze week terug opengaan. Lekker sapje bij ontbijt had gemogen. De rest was zeker okay. Sauna enkel toegankelijk tegen fikse meerprijs, als je niet veel tijd hebt is dit echt te duur.

Ruime, mooi uitgeruste design kamer. Airco. Bose radio. Leuk binnenplein. Mooi design. Ruime parkeergelegenheid. Vriendelijke nachtwaker! Dit was de tweede keer en kom zeker terug.

• 30 augustus 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

-geen haardroger -geen haarkapje voor de vrouw -niet te regelen airco ( toen wij binnenkwamen was het ijskoud, airco op 26 gezet om een douche te nemen, daarna niet meer normaal te krijgen- dus alles afgezet) -

-lekkere bedden -propere kamer

• 30 augustus 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lichte reukhinder in sanitair. Design afwerking vertoont hier en daar al kleine gebreken.

Prachtige locatie. Mooie combinatie molensite met moderne nieuwbouw.

• 21 augustus 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat men de mensen beter gaan voorlichten als men gebruikt gaat maken van het ontbijt nu kwam ik er achter dat het ontbijt 17.50 wat veelste veel is dan wordt er nog eens tax berekend al met al is het een duur hotel en zal ik er geen gebruik meer van maken .

wat ons tegenviel dat er geen prive is voor het gebruikmaken van Douche en wc van uit de kamer kan men de persoon zien die aan het douche is of gebruik maak van de wc. Had daar toch liever een deur gezien .

• 16 augustus 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs kwaliteit verhouding klopt van geen kant. € 17,50 voor een ontbijtbuffet. Geen burotje op de kamer. Geen raam dat open kan.

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

• 13 augustus 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hygiëne. Douchebak liep vol water, er werd enkel centraal in de kamer gepoetst, tegen randen lag er overal vuil. Kussens op bed waren veel te klein en niet van gewenste kwaliteit. Geen haardroger, geen kluis, geen koffie apparaat. Geen vier sterren waardig.

Ruimen kamer. Mooi interieur.

• 11 juli 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was bloedheet bij binnenkomst, op zonzijde en Airco uit. Aangezet en eerst wat gedronken aan da bar. Daarna was de temp op de kamer 'n stuk beter. Helaas is doordeweeks het restaurant (weer) gesloten. Ik, en ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek, vind het best prettig dat na een dag werken niet op zoek hoef te gaan naar een eetgelegenheid elders...

Ontbijt is zoals altijd uitstekend met een ruime keus. De kamer is zeker proper en heerlijk douchen onder de regendouche. Bed is comfortabel en slaapt heerlijk.

• 27 juni 2016

Geen föhn op de kamer (alleen tegen borg van € 20,-) Prijs van het ontbijt

Hele nette kamer, mooi Bose soundysteem, fijne regendouche. Uitgebreid ontbijt Hotel doet niet onder voor een € 200,-/nacht-hotel, echt topkwaliteit en alles heel mooi afgewerkt.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De verluchting van de kamer is moeilijk, daar de venster niet open kunnen. Geen haardrogers in de kamer aanwezig, maar aan de receptie te bekomen. Ontbijt matig voor de prijs van 22 euro. Absoluut niet waard!

Design van het hotel, mooie kamers, goed bed.

• 7 juni 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De klimatisering van de kamer was even wennen. We geven meer de voorkeur aan directe beluchting.

Een nette ontvangst, vriendelijk en behulpzaam hotelpersoneel . Een modern ingerichte, ruime en schone kamer. We hebben genoten van het aanbod van de diverse sauna's en nette ontspanningsruimtes. Na een goede nachtrust wachtte ons een uitgebreid en zeer compleet ontbijt.

• 22 mei 2016

• Designkamer

Ik was met een vriendin op verblijf en vind het niet zo aangenaam dat als ik op toilet zat of onder de douche stond zij mijn heel hebben en houden kon zien 😕

Mooie luxueuse kamer

• 3 mei 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Apart wc en douche was iets te klein voor een regendouche.

Lekker en volledig ontbijt. Goede bedden. Geen lawaai op de kamers. We konden al iets vroeger op de kamer wat voor ons heel gemakkelijk was. Heel netjes. Grote parking en heel makkelijk bereikbaar.

• 1 mei 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Slecht ontbijt Geen bureau op kamer (zakenreis) Geen restaurant Elke dag sleutel moeten afgeven Te kleine fitness Foto van borst op kamer

Goede parking Ruime kamer Geluiddichte kamer

• 18 april 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Uitzicht op groen/tuin maar niet eens een deur of raam dat open kan. Wekkerradio/docking station nog op wintertijd. Zeer matig ontbijt. Donkere gangen (zogenaamd design). Hele badkamer loopt onder tijdens het douchen.

Gratis parkeren, vriendelijke receptionistes.

• 5 april 2016

• Designkamer

Wifi ondermaats, video/netflix op tablet was daardoor onbruikbaar. Bericht aan alle designers/architecten: sluit een wc volledig af van de rest van de kamer.

Degelijke kamer, goed bed, goed ontbijt. Wellness goed, maar wat donker,.

• 3 april 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

stank van terpentine in de gangen gedurende verblijf (kennelijk was de vloer van de vergaderzaal in de was gezet); zeer slechte wifi verbinding (steeds weer opnieuw inloggen op een ingewikkelde manier); restaurant gesloten; ontbijt te duur voor kwaliteit

hotel geeft een high-tech gevoel (maar domotica op de kamers is lastig te bedienen); vriendelijke receptie

• 22 maart 2016

• Suite

Hotel dient echt opgefrist te worden. Licht in badkamer was stuk. Stop van bad was stuk, stukken uit tegels van badkamer. Ook in de gangen veel slijtage aan muren van valiezen ed

De architectuur van het gebouw

• 1 maart 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer duur ontbijt (17 euro pp ), welness zeer beperkt, gn zwebad,maar 4 ligstoelen voor alle mensen dus ben je verplicht naar je kamer te gaan. Veel te duur voor Wellness.Je gaat voor die prijs beter naar een wellnesscentra met alles erop en eraan. Ga naar rijmenam.

Kamer heel sober doch stijlvol

• 25 januari 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen restaurant, geen sauna (te weinig reserveringen) maar dat staat niet in de folder/ website als voorwaarde. Ontbijt te duur, dus maar overgeslagen. Personeel was aardig en behulpzaam. €. 85,00 p.n. voor alleen een bed wel wat aan de dure kant.

• 21 januari 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat het restaurant gesloten is en dat niet vermeld word bij booking.com als je boekt. Valt dan toch tegen als je na inchecken weer ergens anders naar toe moet om te gaan eten.

Prima bedden en zeer strak ingericht

• 10 december 2015

• Designkamer

Vies en vuil, geen restaurant, sauna reeds om 21h gesloten. Grote gebarsten ramen (lag een jaar geleden in zelfde kamer en raam was toen ook al helemaal stuk).

Er was geen eten beschikbaar ze zijn al maanden op zoek naar een kok... Desondanks kreeg ik wel wat broodjes met kaas en ham (van ontbijt) mocht best ter compensatie maar kreeg hier desondanks gewoon een flinke rekening voor.

• 30 november 2015

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontbijt nogal sober voor de prijs. wc in de badkamer is niet aangenaam, je zit enkel achter een klein muurtje en je bent goed hoorbaar en bijna zichtbaar vanuit de slaapkamer omdat er geen afgesloten deur is naar de slaapkamer toe.

gezellige bar

• 26 november 2015

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Weinig tijd dus ik wilde toch graag even ontspannen met een sauna. Jammer dat jullie geen andere formule hadden. Geen diner toch nog op verplaatsing moeten gaan.

Ruime kamers modern Goed bed Lekker ontbijt ,

• 10 november 2015

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Om middernacht stonden wij met 4 koppels aan een gesloten deur en de nachtwacht kwam niet open doen. Zelfs niet bij het aanbellen en het telefoneren naar 2 nummers die aan de deur geplakt waren ??????????? Dan maar de deur moeten forceren !!!!!

Hele ruime kamers

• 10 november 2015

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was enorm vochtig en ruikt muf, de welness was super donker, enorm veel vocht vlekken, schimmels en onverzorgde infrarood, pool met jacuzzi werkt niet naar behoren en water ervan ruikt echt niet fris , veel te duur voor wat het is ....

Geen overbevolkt hotel , rustig

• 10 september 2015

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt is prima, maar is geen € 17,50!!! waard. Baliemedewerkster had klaarblijkelijk slechte dag. Voelde me absoluut niet welkom. Het restaurant was onderbezet en de steak was echt slecht. De WIFI staat je niet alle apps toe. Strava kan je niet gebruiken. Hardlopen in omgeving is behelpen.

De kamer is ruim en het design is mooi. Bed is goed.

• 8 september 2015

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was koud toen we toekwamen Voor een haardroger moet je terug met je natte haren naar de receptie. Het personeel aan de receptie was ook niet vriendelijk. Bij het inchecken krijg je een enveloppe met info over het hotel. Er werd zelfs niet verteld waar en wanneer het ontbijt was. Ook of je een haardroger wenst werd niet gevraagd.

Mooie architectuur maar zeer koud ingekleed. Lekker uitgebreid ontbijt

• 7 september 2015

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeker geen 4 sterren waard. Op de foto's en van de buitenkant oogt het hotel heel mooi. Eens de receptie gepasseerd valt het op hoe slecht de afwerking is zowel op de kamer, de gang als de ontbijtzaal. In de gang waren verschillende afgeblotte muren van vocht en er hing een muffe vochtgeur in de gang en kamer. Er was ook geen mogelijkheid om een raam open te zetten. Veel te duur voor wat het is!

ligging kort bij de beurs

• 7 september 2015

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het eten was bizar slecht en op de tweede dag kwam de kok niet eens opdagen! Je kan beter nog een sous chef aannemen, zodat je niet afhankelijk bent van 1 persoon.

Bed

• 16 augustus 2015

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

geen frigo, geen haardroger!!! badkamer niet gemakkelijk en praktisch airco maakt veel lawaai kamers zijn niet te verluchten WIFI weinig tot niet te ontvangen

bedden uitstekend

• 15 augustus 2015

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De titel wellness hotel, terwijl je voor n paar uur wellness voor 2 personen 68,00 (2x27 + 2x7 verplicht linnen) bij moet betalen, terwijl dit niet vermeldt was bij D-hotel boeking.

Het bed

• 30 juni 2015

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer geboekt aan 85 euro. Via Booking kon ik niet doorgeven dat we een kind van 8 jaar bij hadden. Dus maar via de comments dat vermeld en ook even gebeld met hotel. "Geen probleem" was het antwoord. In de kamer lag een matras rechtstreeks op de vloer klaar (geen bed). Groot was dan ook mijn verrassing dat hiervoor 30 euro werd aangerekend, wat overigens in alle contacten niet werd vermeld. In totaal meer dan 120 euro betaald voor standaard kamer zonder ontbijt. Prijs/kwaliteit is dus een minpunt.

• 28 juni 2015

• Suite

Geen koelkast op de kamer. De douche zonder gordijn of raam. Dit maakt van de badkamer een ware zwembad. Jammer dat het buitenzwembad nog niet open was, zeker met het warm weer. 2 maanden open is wel heel weining. Voorgerechten in de bistro waren niet te eten. In bijna ieder gerecht vonden we Bicky uitjes terug. Overheerst werkelijk alles. En 1 ijsblokje in een gin tonic, is nu ook wel wat weinig.

Wellness voor ons alleen. Ontbijt was voldoende. Hoofdgerechten vielen wel in de smaak

• 22 juni 2015

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles Voor mij is de drempel hoog om een slechte review te geven maar ik vond de service, of het gebrek aan heel jammer. Ik zag ook al dat de andere hotelgasten er ook niet blij mee waren. Heel slecht!

• 16 juni 2015

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het niet kunnen openen van een raam viel wat tegen. Ik ben 2 x moeten naar de receptie gaan voor de deur open kon en dan was het nog met een gewone sleutel.

De design was een ervaring

• 13 juni 2015

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- De wc bevindt zich in de badkamer, maar de wc heeft geen deur. Dit is vervelend en een beetje genant als je met twee op hotel bent. - als het te warm is, kan je geen raam openen, maar moet je helemaal naar de bedieningsknop wandelen om de airco hoger te zetten - geen klein lichtje in badkamer als je snachts naar wc moet

rustige sfeer - gezellige bar - mooie en propere slaapkamer

• 28 mei 2015

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lange wachttijd aan de bar omdat het personeel wel aanwezig was maar niet meteen om te helpen

Hotel had een strak design gecombineerd met een gerestaureerde windmodel

• 26 mei 2015

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

vuil, pover ontbijt , onverschillig personeel veel zaken die niet functioneerden een ontgoocheling zo groot dat ik echt de eerste maal heb meegemaakt de medeklanten dachten er ook zo over

het concept, het meubilair de omgeving de bistro was lekker

• 26 april 2015

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt mag wel wat uitgebreider voor €17,95 De kwaliteit was absoluut goed, maar het was geen feestje. Personeel tijdens het ontbijt was professioneel, maar onopvallend ingetogen, zonder plezier. Dat was jammer.

De unieke opzet

• 3 maart 2015

• Suite

* hygiëne van het tapijt * geen minibar * ijzeren randje aan tapijt rond bed = pijnlijk als je erop stapt * weinig plaats in ontbijtruimte voor te ontbijten met een baby

* De locatie * Gratis WIFI * Uitzicht (windmolen) * Zowel douche als bad in de suite * Uitgebreid ontbijt

• 31 december 2016

Zeer mooi ontbijt

• 21 december 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Fijne lange bedden met een prima douche. Ook de sauna faciliteiten zijn in orde. Het ontbijt was in orde. Al met al prima verblijf gehad in D-Hotel.

• 20 december 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was te warm en te weinig stopcontacten

Moderne, ruime kamer

• 30 november 2016

• Designkamer

Ontbijt was goed maar simpel

Personeel

• 30 november 2016

ramen kunnen niet open op kamers

netjes

• 29 november 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

keurig net hotel met mooie schone kamers.

• 20 november 2016

Lokarie geweldig mooi! Alleen er totaal geen levens zin! Geen eten! Jammer

• 15 november 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

douche is nogal een de kleine kant.

van buitenaf zou je denken,een betonnen bunker,maar binnenin kom je in een verassende inrichting terecht.

• 13 november 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

alles : mooie, propere kamer, uitgebreid ontbijt en natuurlijk de welness

• 3 november 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De wifi verbinding was nogal slecht

Goede bedden en goede douche

• 1 november 2016

• Designkamer

De prachtig ingerichte kamer.

• 31 oktober 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen haardroger op de kamer maar wel afhalen aan de receptie tegen een waarborg van 20 euro. Ik was al gedoucht tegen dat ik tot dat besluit kwam.

• 20 oktober 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

geen vaste bezetting achter bar, geen mogelijkheid om frisse lucht in de kamer te krijgen. enkel airco.

architectuur, combinatie oud en nieuw

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Locatie tov snelweg en centrum

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel is echt onbekwaam. Niet klantvriendelijk. Echt een leerschool nodig.

de hygiene van de kamers/ locatie/ parking

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ondanks mooie strakke architectuur, te kil

• 15 oktober 2016

extra betalen voor welness

ontbijt

• 18 september 2016

Ontbijt is wat floutjes.

• 1 september 2016

• Designkamer

Wc heeft een rare ligging

Kamers waren proper

• 31 augustus 2016

Spijtig dat het zwembad enkel open is van 14 uur tot 18 uur

• 17 juli 2016

Concept, service

• 3 juli 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Raam kan niet geopend worden.

Prachtige architectuur.

• 28 juni 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

niets prijs/kwaliteit is zeker goed

ontbijt ok , kamer goed

• 23 juni 2016

het bed

• Designkamer

Douche is te klein, alles wordt nat

Welness, bed en ontbijt

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Verzorgde, ruime kamer, lekker ontbijt

• 16 mei 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Glazen wand met de badkamer is wat verwarrend: makkelijk om ertegen te lopen.

Origineel hotel, goede bedden

• 14 mei 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

WiFi, alles beton, doet kil aan

Het bed

• 25 april 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mooi design, maar kraan van de douche draait moeizaam.

• 10 april 2016

Geen frigo op de kamer

Prima locatie, heel rustig gelegen, en toch vlakbij de autosnelweg

• 6 april 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik zal hier privé nooit heen gaan, echt een goed zakelijk hotel

Prima zakelijk hotel