Beoordelingen over Hostellerie Le Prieuré De Conques 4-sterren

2 rue de Conques, 6820 Herbeumont, België

#3 van de 3 hotels in Herbeumont

• 27 juli 2016

• Charm Tweepersoonskamer

Geen mogelijk tot het eten à la carte wat het diner (€43) duur maakt. Dranken ook duur. € 6 voor trapist.

Zeer luxe kamers en heerlijk uitgebreid ontbijt.

• 27 oktober 2015

de service en de kwaliteit van de gerechten. meer dan één uur wachten op de eerste schotel - ganzenlever te hard - presentatie van de gerechten minimaal

De locatie ende kamers

• 26 oktober 2015

• Charm Tweepersoonskamer

Personeel echt beneden de maat: de receptie werd gerund door een medewerker met echt 0 aandacht voor diegene die voor haar stond. geen woord teveel en verre van hartelijk. Op 1 of andere manier was de boeking van Booking.com niet doorgekomen.

Mooie ligging, oud gebouw

• 24 oktober 2016

stilte - rust - natuur - omgeving

• 1 september 2016

Locatie.

• 18 augustus 2016

Ontbijt. Bed kraakte en piepte

• 9 mei 2016

Wifi bereik onvoldoende

omgeving en ligging van het Hotel

• 5 april 2016

Erg goed Uitgebreid ontbijt, lekker menu avondeten. Mooie kamer met balkon gekozen met prachtig zicht op de tuin.

• 10 november 2015

• Charm Tweepersoonskamer

personeel mag iets vriendelijker zijn tegenover hun gasten

de locatie en de rust

• 3 november 2015

Geen negatieve punten

Het plaatje was compleet.

• 24 augustus 2015

mooie park met prachtige linde boom.

• 2 augustus 2015

• Charm Tweepersoonskamer

Schitterende omgeving, feeërieke locatie, mooie, verzorgde kamers en een vriendelijke gastvrouw. Aanrader, tout court.

• 9 juni 2015

geen wifi

locatie vriendelijk personeel

• 16 september 2014

• Gezin

buiten het wandelen in het prachtig domein , is er niet veel te beleven. Maar het personeel is absoluut niet vriendelijk. Het is zeker geen hotel waar men 's avonds nog iets kan consumeren in de lounge. Na het avondeten naar bed ! Ook in de voormiddag na een wandeling op het domein , kan men op het terras niets bestellen . ze zijn bezig met het middageten en hebben geen tijd om op te dienen ( kortaf ! ). Het is zeker ook geen aanrader om met kinderen daar te logeren !

de luxe kamers die we geboekt hadden, waren inderdaad groot , comfortabel en proper

• 26 augustus 2014

Blijft een beetje staan en gaat niet echt met zijn tijd mee, hiermede bedoel ik dan vooral wat op het bord komt..

Gemoedelijke ontvangst. Mooi zowel wat hotel betreft als de omgeving.

• 15 augustus 2014

wat afgelegen voor wie te voet reist - dichtstbijzijnde dorp (Herbeumont) op 2 km - Herbeumont zelf is een spookdorp (quasi alle horeca is ermee gestopt) overwegend ouder cliënteel niet geschikt voor kinderen

uitgebreid ontbijtbuffet met vers sinaasappelsap idyllische ligging monumentale parktuin romantische standaardkamer (in de Prieuré) zelf met massage-douche en prachtig zicht op zowel voor- als achtertuin

• 2 augustus 2014

Geen of te weinig kennis van de Nederlandse taal. Tapis plain, wollen dekens ,min punt voor hygiëne. Restaurant ? Één menu enkel voor de gasten en op vraag. In omgeving een hotel met restaurant.

Vriendelijkheid,

• 30 juli 2014

Het personeel is 'nogal' direct en strict. Weliswaar professioneel maar een glimlach kan er niet af, stijve bedoening maw.

De plek is een echt oord van rust, prachtige omgeving. Geschikt voor (welstellende) bejaarden !

• 30 juli 2014

Het personeel is écht onvriendelijk, afstandelijk, direct en kortaf. Geen leuke sfeer. Een droomhotel voor (bemiddelde) oudere paren die rust zoeken maar als jongere blijf je hier beter weg ...

de ligging is prachtig evenals de tuin. Hier kan je tot rust komen. Maaltijden zijn ok, wijn daarentegen extreem duur !

• 28 juli 2014

Niets voor zaken mensen, dit is niet vermeld op boeking. Daardoor hebben ook niet kunnen geen ontbijt gehad. Dit was nogthans in prijs inbegrepen, ik had begrip dat we voor 8 uur moesten vertrekken. Maar we konden zelf niets kleins krijgen, raar maar waar.

De stilte

• 30 juni 2014

Het onthaal was allesbehalve. We vroegen naar Bol d' Air, maar dat kon NIET, want wij hadden geboekt via Booking, en daar moet zij 15% aan betalen ! Wij betaalden de prijs zoals voorzien op de lijst in de kamer ( let op: Booking maakt gewag van Smart Deal, dit was zeker NIET het geval ! ). Wo, Do en Vr waren wij de enige gasten in het hotel. Wij boekten een dag langer : zelfde prijs ! Het avondeten lag vast : de menu aan € 42, ALLE avonden, ook in het WE, waar anderen WEL konden kiezen uit de kaart ! Buiten de zaterdag avond ( toen zat het restaurant vol ) was het eten recht uit de diepvries ! ! ! Vb. de kwartels waren droog, de forel trok op NIETS. Toen we uitboekten kregen we een prijslijst " 2014 " ( ! ! ! ) mee met de bedoeling dat we de volgende keer rechtstreeks zouden boeken, daar staat het menu aan € 41 ! ! ! We betaalden dus € 8 teveel ! ! !

Wij zijn zeer tevreden over de ons aangeboden kamer. Ruim, proper, ook het linnen en de handdoeken, en in de badkamer ( eerder klein ) een raam dat uitgaf op de voortuin, en in de kamer, een raam dat uitgaf op achterzijde. ( kamer nr. 6 ) Van het ontbijt zijn we heel tevreden.

• 7 oktober 2014

ontvangst eten aandacht sfeer

• 10 september 2014

Mooie ligging, midden in de bossen aan het water. Ruime goed ingerichte kamers. Aangename service en lekker eten.

• 29 augustus 2014

Dekens ipv dekbed

• 13 augustus 2014

koffie tijdens het ontbijt

rustige omgeving perfecte bediening eten

• 22 juli 2014

Te midden van de natuur in een historisch gebouw dat zijn oude charme en schatten heeft bewaard. Lekker eten en zzer goede bediening.

• 2 juni 2014

NIETS

ALLES IS PRIMA VERZORGD, MEN IS HEEL VRIENDELIJK, MOOIE LIGGING ETEN WAS PRIMA MOOI, BIJZONDER, GEBOUW, ROMANTISCH,NOSTALGISCH

• 2 juni 2014

fantastisch restaurant - mooie kamers - prachtige ligging

• 7 mei 2014

zeer fraaie locatie uitstekend twee gangen diner kleine, maar geriefelijke kamer goede wijn

Er zijn ook 13 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.