2. Hotellrecensioner Kirgizistan

Kirgizistan Hotellrecensioner av riktiga gäster

Senaste recensionerna för hotell i Kirgizistan

• Plaza Hotel Bishkek

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,1
    • Den positiva delen av recensionen

Personalen har varit otrevlig. Jag skulle stanna 2 dygn och receptionist ringde kl.21.00 då jag redan sov, på rumstel och krävde beralning, vilket är konstigt efeesom man brukar betala dagen då man checkar ut och lämnar rumsnyckel. De ringde flera gånger på kvällen, trots att jag nämnde under dagen att jag är förkyld och har hög feber. Konstigt beteende. Det är min tredje vistelse på detta hotel, har inte haft problem tidigare men den här gången otrevlig personal och väldigt dålig och ofräsch frukost. Kommer aldrig boka boende mer på detta hotel. Inte värd pengarna!

Recenserades: 31 juli 2023 Bodde här juli 2023
    Malika Sverige
  • Azimut

Balykchy, Kirgizistan

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,4
    • Den positiva delen av recensionen

Frukost fanns ej att tillgå trots att detta utlovats på bokningssidan. Möjlighet finns dock att äta på plats på livsmedelsbutiken som ligger precis bredvid och dessutom har öppet dygnet runt.

• Den negativa delen av recensionen

I och med att jag hade bokat över booking.com och fått en del rabatter genom min Genius-nivå och någon sorts mobilrabatt blev priset jag skulle betala lägre än det listpris hotellet normalt erbjuder. Vid incheckning blev damen i receptionen mycket upprörd över detta och krävde att jag skulle betala betydligt mer. Efter ett samtal med hennes chef löstes det någorlunda tillfredställande för mig med en kompromiss men varje gång jag gick förbi receptionen under min vistelse fick jag arga blickar från personalen samt blev flertalet gånger uppmanad att betala mer. Om man nu samarbetar med en bokningssajt som booking.com måste man se till att de erbjudanden som läggs upp där motsvarar vad man förväntar sig. Det kan ju inte vara meningen att kunden istället ska behöva utsättas för påtryckningar och oacceptabelt beteende från personalen under sin vistelse! Kommer aldrig att besöka detta hotell igen och rekommenderar andra resenärer att hålla ett noggrant öga på vad de betalar, om man nu nödvändigtvis måste välja just detta boende, vilket jag avråder ifrån.

Recenserades: 18 mars 2024 Bodde här mars 2024
  • Hostel 4U

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,9
    • Den positiva delen av recensionen

Frukost fanns tyvärr ej att tillgå, inte ens mot tilläggsbetalning trots att detta utlovats på booking.com.

• Den negativa delen av recensionen

Badrummen var lite väl slitna. Området runt hotellet är inte särskilt trevligt.

Recenserades: 18 mars 2024 Bodde här mars 2024
  • Small Hotel

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,2
    • Den positiva delen av recensionen

Modernt och ganska tilltalande design på rummet. Nära till restauranger och livsmedelsbutik.

• Den negativa delen av recensionen

Personalen kunde inte engelska alls. Ligger på en smutsig bakgata bakom ett plåtstaket, helt omöjligt att hitta. Väldigt tråkigt område, långt från stadens centrum. Stora mögelfläckar i badrumstaket. TVn fungerade inte. Flera glödlampor trasiga. I beskrivningen står det att frukost kan köpas till men det fanns ingen frukost. Över lag skulle jag avråda från detta boende.

Recenserades: 9 mars 2024 Bodde här mars 2024
  • Apartment in street Kievskaya 49

Genomsnittligt recensionsbetyg: 7,3
    • Den positiva delen av recensionen

Centralt läge, enkel in och utcheckning, bra Wi-Fi och fungerande AC.

• Den negativa delen av recensionen

Att det var varmvatten i båda kranar, på morgonen fick man spola mycket länge med kallvatten kranen innan det blev kalt!!!?

Recenserades: 29 juli 2023 Bodde här juli 2023
    Torbjörn Sverige
  • HalalHostel

Osj, Kirgizistan

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,6
    • Den positiva delen av recensionen

Bra område, nära allt som man behöver.

Recenserades: 8 november 2023 Bodde här november 2023
    Artur Sverige
  • Красивая квартира с видом на горы и на город

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,6

Mycket bra fantastiskt