2. Hotelanmeldelser for Tyskland
Tyskland Volkach Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Sonnenhotel Weingut Römmert Point fra anmeldelser: 8,2

"Dejligt sted at være"

• Hotel - Weinbar FAHR AWAY Point fra anmeldelser: 8,5

"Hyggeligt, god stemninig, spændende morgenmad, mulighed for drikkevarer/selvbetjening"

• Hotel am Torturm Point fra anmeldelser: 8,8

"Perfekt beliggende hotel i den gamle del af Volkach. Nok de bedste hotel senge jeg har sovet i. Morgenmaden var skøn og kunne indtages ude i deres dejlige gårdhave. Faciliteter var bare i orden og der var super rent overalt. Et hotel og en by jeg bestemt vil anbefale."

• Vogelsburg Point fra anmeldelser: 8,7

"Fantastisk beliggenhed ved vinmarkerne."

• Hotel Belle Vue Volkach Point fra anmeldelser: 9,2

"Meget venlige personale, hotel ligge lige i center af byen. Hele hotellet er handicap venligt indrettet, som ikke var relevant for vores rejse, men vært at nævne. Kaffe maskine og en frugtkurv på værelse var en uventet overaskelse."

• Hotel Belle Vue Volkach Point fra anmeldelser: 9,2

"Virkelig hyggelige værelser med store badeværelser. Lækker snack-tallerken ved ankomst. Vi ankom sent og fik god information om nøgleboks. Super lækker morgenmad med god service. Byen var virkelig hyggelig!"

• Hotel Neuhauser Point fra anmeldelser: 8,6

"Gode senge, rent og indbydende. Dejlig morgenmad og meget venligt personale."

• Romantik Hotel Zur Schwane Point fra anmeldelser: 8,1

"Virkelig dejligt hotel i den hyggelige by Volkach i Franken. Venligt og imødekommende personale. Virkelig dejligt og hyggeligt værelse på gammelt smukt renoveret hotel. Egen P-plads tilhørende hotellet. Enestående morgenmad. Kan varmt anbefales."

• Vogelsburg Point fra anmeldelser: 8,7

"Smuk beliggenhed og skønne udendørsfaciliteter. virkelig venligt personale og rigtig god morgenmad."

• Hotel Tuchhaus Point fra anmeldelser: 9,2

"Super personale, belliggenhed og faciliteter"

De 25 bedste hoteller i Volkach