Siirry pääsisältöön
  2. Saksa – hotelliarviot
  3. Hessen – hotelliarviot
  4. Frankfurt am Main – hotelliarviot
  5. Lindner Hotel Frankfurt Main Plaza, part of JdV by Hyatt – arviot

Lindner Hotel Frankfurt Main Plaza, part of JdV by Hyatt: arviot Tämä on riippumattoman kolmannen osapuolen, Hotelstars Unionin, majoituspaikalle myöntämä virallinen tähtiluokitus. Majoituspaikkaa verrataan alan standardiin, ja se pisteytetään hintansa, mukavuuksiensa ja palvelujensa perusteella. Käytä tähtiluokitusta apuna majoituspaikan valinnassa.

Walther-von-Cronberg-Platz 1, Sachsenhausen, 60594 Frankfurt am Main, Saksa

7,9

• Ilmainen WiFi

8,9

100-prosenttisesti tarkistettuja arvioita

Todelliset asiakkaat. Todelliset yöpymiset. Todelliset mielipiteet.

Lue lisää- avaa viestiruutu

• Lomamatka
    • Pikkulapsiperheet
    • Business Class -huone
    • Majoittui 4 yötä

Olimme varaneet huoneet jo syyskuussa ja suurin kriteeri oli että siellä on uima-allas koska lapsi 4 vuotta oli käynyt jo uimakoulussa tätä varten. Hotelli väitti että olisimme olleet tietoisia tästä kun 01.12.2022 saimme tiedon että SPA on remontissa. Teillekin tieto tullut vasta lokakuussa joten emme mitenkään olisi voineeet tietää asiasta. Viimehetkellä meille tarjottiin vaihtoehtoa huoneistosta jossa on poreallas, KIELLEYY alle 18 vuotiailta, ei meille mitään iloa siitä. Tosin huoneeseen pääsimme vasta kolmannella yrittämällä koska avainkorttimme eivät toimineet ensimmäineen oveen. Yhtenä iltana pyysimme hotellivirkailijaa varaamaan meille pöydän ravintolasta ja hän lupasi hoitaa asian ja lähdimme kaupungille. Tulimme hotellille noin klo 16.00 ja olimme huoneessa klo 18.45 asti eikä tällä välillä kukaan vaivautunut ilmoittamaan meille ettei varaus ollut onnistunut, tämä selvisi vasta kun olimme ravintolassa. Virkailija väitti soittaneensa ja kertonut vuoronvaihdon yhteydessä kollegalleen ettei ollut tavoittaneet meitä. Mitään ei kuitenkaan tapahtunut. ei soittoa huoneeseen, ei viestiä huoneeseen, ei takstiviestiä puhelimeen eikä sähköpostia, kaikki nämä olisivat olleet mahdollisia. Saamamme alennus hotellihuoneista ei korvannut pettymystämme. Ja tämä alennuskin saatiin vasta ison neuvottelun jälkeen.

Huoneiden koosta sekä siitä että meillä oli mahdollisuus kulkea huoneesta toiseen häiritsemättä muita samalla käytävällä

Majoittui joulukuu 2022

• Arvioitu: 8. heinäkuuta 2021

9,0
    Erinomainen
    • Liikematka
    • Yksin matkustava
    • Business Class -huone
    • Majoittui 2 yötä

Tämä arvioija ei ole jättänyt kommenttia hotellista

Majoittui kesäkuu 2021

Näytetään osumat 1 – 3

Hyvitämme hintaeron
Hyvitämme hintaeron
Edulliset hinnat • Ei varausmaksua • Löysitkö edullisemman? Maksamme erotuksen!

Matkailijat katselivat myös seuraavia majoituspaikkoja: