Beoordelingen over VIP Apartamentos Nogal- Adults Only 3-sterren

Gebaseerd op 259 beoordelingen over dit appartement

4,7

• 27 december 2016

• Appartement met 1 Slaapkamer (1-3 Volwassenen)

Enkele dagen voor, had ik telefonisch kontakt gehad en afspraak gemaakt, omdat we gingen landen in de late namiddag en de sleutel konden we vinden in een omslag op een afgesproken plaats, ( nederlands gesproken) Bij aankomst, was er geen sleutel voor de toegang, telefonisch niet bereikbaar op dat moment(zondagnamiddag). We belde de 3 nummers indien er problemen waren maar zonder antwoord. Vakantievrienden en vakantiegasten(bewoners) hebben ons verder geholpen om aan een toegang sleutel te zoeken. We vonden de sleutel met hun hulp. We vonden de sleutel niet bestemd in onze leesbare taal. We hadden dan een sleutel. Wij waren al slapen en werden gewekt door een dame dat we on een verkeerde kamer terecht waren en we zouden moeten verhuizen, na overleg konden we blijven. Die andere toeristen hadden ook toegansproblemen. De dames vertelde dat ze dit nog nooit meegemaakt hadden niet tegenstaande die Engelse mensen ook problemen hadden voor de toegang. We waren dus op, Gelijkvloers: Bij de toegang waren we ontroerd: muf, afgeleefd, versleten, slechte verlichting, verouderd, geen waardig interieur. stalachtig, achter hok vergelijkend. Alles was stuk of onafgewerkt. 1. Voordeur (102): Handgreepkruk staat los, een gaatje geboord naast het slot en dicht-geplakt met plakband, binnenzijde: hanggreepkruk staat los en is niet passend op dit geheel, halve deurdranger hangt aan de omlijsting en andere helft is verdwenen, deurblad sleept over de dorpel, omlijsting schots en scheef. 2. Badkamer: Bad linnen uitgerafeld van de armoede, Muf en donker, verluchting is slecht, verlichting 20 w is onvoldoende aan het plafond, geen verlichting aan de spiegel, versleten W.C. bril, pot aan-gekit tussen vloer en pot zeer slecht en onvakkundig en los en schimmel, haardroger past niet in de houder, douch afdichting hangt los en beschimmeld, oude gaten van douchesproeier staan nog open. water blijft op de douchevloer staan, geen schab om douche-spullen op te plaatsen. 3.

• 6 november 2016

• Appartement met 1 Slaapkamer (1-3 Volwassenen)

De tuinappartementen vinden wij niet leuk omdat alle langslopende voetgangers (en dat zijn héél veel) volop in het appartement en terras kijken. We voelden ons net als aapjes in de dierentuin. Matrassen zijn slecht.

Goede locatie dicht bij strand en duinen, Chantal is erg behulpzaam.

• 29 mei 2016

• Appartement met 1 Slaapkamer (1-3 Volwassenen)

Enigszins gedateerd maar voor ons geen probleem. WiFi is slechts matig.

De lokatie, de kleinschaligheid en de vriendelijkheid van personeel. De appartementen zijn ruim en schoon.

• 10 mei 2016

• Appartement met 1 Slaapkamer (1-3 Volwassenen)

Men moet echt iets doen aan een in alle appartementen goede dekking van het WiFi- netwerk. Dit is in deze tijd niet meer weg te denken.

Prettig dat er 's-ochtend een broodje aan de deur hangt. De gastvrouw is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Ook de schoonmaak van de appartementen is uitstekend.

• 24 april 2016

• Appartement met 1 Slaapkamer (1-3 Volwassenen)

De gehorigheid van het appartement zowel voor binnen- als buitengeluid. Grote aangrenzende openbare parkeerplaats gaf veel lawaai-overlast. Veel stankoverlast a.g.v. de gebrekkige plaatselijke riolering.

Het personeel was uiterst vriendelijk en hulpvaardig.

• 19 april 2016

• Appartement met 1 Slaapkamer (1-3 Volwassenen)

kwaliteit bedden/beddengoed was zeer matig - hoofdkussen was zijn naam onwaardig

locatie was ok, relatief rustig niettegenstaande de bouwwerken op het strand

• 7 april 2016

• Appartement met 1 Slaapkamer (1-3 Volwassenen)

Elke ochtend broodjes aan de deur, goede ligging bij strand, winkels en uitgaansbuurten, rustige omgeving (paasperiode). Als drie studenten kwamen we niks te kort!

• 15 augustus 2015

• Appartement met 1 Slaapkamer (1-3 Volwassenen)

De Wifi-verbinding dient zodanig te zijn dat in alle ruimten in de appartementen wifi-verbinding aanwezig is.

Schitterende accommodatie op een uitstekende locatie in Playa del Ingles.Vanuit deze locatie zijn alle faciliteiten zoals: strand, winkels, busverbindingen en uitgaansmogelijkheden heel goed bereikbaar. Ligt bijzonder centraal.

• 4 augustus 2015

• Appartement met 1 Slaapkamer (1-3 Volwassenen)

Ligging tegenover parkeerplaats, een parasol bij zwembad, stof onder het bed. Stopcontacten onveilig!

Kleine attenties zoals: vers broodjes in de ochtend, goede bedden, ruim balkon met ligbedden, voldoende inrichting keuken, badlakens,

• 23 juni 2015

N.v.t.

Mooi en ruim appartement, alle voorzieningen waren daarin aanwezig. Ruime balkon. Goed bed met een fijn matras. Voldoende gratis parkeergelegenheid, mocht men een auto gaan huren. Strand, restaurant en winkels op loopafstand. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Een leuke bijkomstigheid is dat er elke morgen broodjes werden gebracht. Bij een eventueel volgend bezoek aan Playa del Ingles, proberen we zeker weer bij Nogal te boeken.

• 8 mei 2015

• Appartement met 1 Slaapkamer (1-3 Volwassenen)

Nogal gehorig. Hoorde de bovenburen de liefde bedrijven. Ook lopen op tegelvloer en hoesten van buren was minder fijn. Relatieve kleine tuin.

Zwembad, rust, broodjes, vriendelijke service van chantal!

• 20 september 2016

• Appartement met 1 Slaapkamer (1-3 Volwassenen)

geen airco aanwezig, internet viel steeds uit

elke ochtend verse broodjes aan de deur, rustig complex, goed zwembad

• 29 mei 2016

HET APPARTAMENT MOET NODIG OPGEKNAPT WORDEN

DAT DE LIGGING HEEL GOED WAS OVERAL DICHTBIJ BROODJES AAN DE DEUR SOCHTENDS PERSONEEL HEEL VRIENDELIJK

• 14 april 2016

• Appartement met 1 Slaapkamer (1-3 Volwassenen)

goed gelegen, vriendelijk personeel, netjes

• 10 april 2016

Onderhoud

Prima plek, gevoel van thuiskomst en blik op zee.

• 4 april 2016

• Appartement met 1 Slaapkamer (1-3 Volwassenen)

Interieur was wat verouderd en kan een opfrisbeurt gebruiken.

Locatie was optimaal.

• 17 maart 2016

• Appartement met 1 Slaapkamer (1-3 Volwassenen)

Appartement was geweldig. Broodjes 's morgens aan de deur was heel fijn.

• 19 december 2015

• Appartement met 1 Slaapkamer (1-3 Volwassenen)

de nederlandse taal en de ontvangst

• 2 augustus 2015

• Appartement met 1 Slaapkamer (1-3 Volwassenen)

om strand te bereiken moet je flink stuk lopen of zelfs door de duinen.

Rustig gelegen en niet al te druk.

• 9 juli 2015

vooral rustig !

• 28 juni 2015

• Appartement met 1 Slaapkamer (1-3 Volwassenen)

de mooie tuin en zwembad en de rust nu het buiten het seizoen is

• 15 juni 2015

• Appartement met 1 Slaapkamer (1-3 Volwassenen)

Vriendelijk,zeer proper en gratis broodje s'morgens en er stond een flesje wijn klaar bij aankomst.

• 6 juni 2015

• Appartement met 1 Slaapkamer (1-3 Volwassenen)

Overal is wel wat.de moeite niet waard om te noemen

De locatie. Kleinschalig. personeel erg leuk.rust.zwembad

• 25 augustus 2014

niks eigenlijk, of het moet zijn dat er geen glijbaan van het balkon rechtstreeks het zwembad in was.

fijne ruime appartementen, groot balkon met heerlijke ligstoelen. lekker rustig en gemoedelijk, je voelt je snel thuis. dichtbij strand en boulevard en winkelcentra als je vermaak zoekt, zonder dat je last hebt van drukte of lawaai. en als verrassing iedere ochtend verse broodjes aan de deur, zonder dat je tegen betaling ontbijt afneemt.

• 28 juli 2014

• Gezin

De appartementen zijn toe aan renovatie/ groot onderhoud.

Het appartement is voorzien van vele extra's, de TV is modern en heeft een USB ingang voor een externe schijf. Het zwembad wordt dagelijks schoongehouden, de locatie is zeer centraal en met name het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. De broodjes service is zeer aangenaam! WIFI werkte prima. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

• 23 juli 2014

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, uitzicht op het strand winkels om de hoek en het Yumbo center op loopafstand. Fijne vakantie gehad we komen zeker terug. en niet te vergeten je krijgt iedere ochtend verse broodjes van het huis! :-)

• 21 juli 2014

dat er Spaanse gezinnen met jonge kinderen komen voor maar bijv. 3 of 5 dagen. Veel lawaai en er komen andere Spaanse gezinnen(familie) met kinderen op bezoek die ook gebruik maken van het zwembad en mee doen aan de geluidsoverlast.

• 14 mei 2014

Geen opmerkingen.

Vorig jaar appartementencomplex ook bezocht. Toen was er een geringe WiFi-verbinding. Deze is uitgebreid en voldoet thans uitstekend. Mooie goed verzorgde, schone en geoutilleerde appartementen. Zeer rustig complex en uitstekende gelegen voor allerlei uitgaansmogelijkheden, zoals strandbezoek, winkels, restaurants in de buurt, bus- en taximogelijkheden. Oftewel centraal gelegen in Playa de Ingles.

• 19 april 2014

De rust wordt teniet gedaan door de pomp van het zwembad die constant lawaai maakt. De plaats rond het zwembad is te klein om te zonnen. Enkel de mensen die op het gelijksvloer zitten kunnen daarvan genieten.

De ligging van de duinen en de winkelcentra. Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel.

• 17 februari 2014

Klein minpuntje is de 1.50 die je moet betalen voor het kluisje per dag. Dit kleine bedrag kun je er zo uithalen door het appartement 1, - p/p te verhogen, dit komt vriendelijker over dan de 1.50 euro te vragen.

Prima appartement met gratis broodjes iedere ochtend met vriendelijke mensen, behulpzaam daar waar nodig, aanwezig op de achtergrond.

• 24 december 2014

zeer goed gelegen. groot zwembad. op glvl mooie ligzetels

• 2 augustus 2014

Ontzettend vriendelijke eigenaresse!! Het ligt super !! We hebben hier een hartstikke fijne vakantie gehad.

• 16 februari 2014

Wifi gaat niet.

De ligging is super. De tuin is mooi onderhouden en de broodjesservice is aangenaam.

• 31 januari 2014

de rooklucht