3. Hotelbeoordelingen: Canarische Eilanden

Beoordelingen over Aequora Lanzarote Suites 4 sterren

Urano s/n, 35510 Puerto del Carmen, Spanje

#285 van de 825 hotels in Puerto del Carmen

• Beoordeeld op: 27 maart 2024

Voor de rest voortreffelijk gaan zeker terug
    • Junior Suite

Slot van de deur kon niet op slot Waterkoker werkte niet En een gewone koelkast zou beter zijn dan de koelerdie er nu staat koelt wel maar niet echt voor een lekker koud biertje of frisje

Goed ontbijt en avond eten

• Beoordeeld op: 14 maart 2024

• Junior Suite

Dat er in de regels staat dat er geen stoelen (handoeken op stoel )Maar dat wordt totaal niet gecontroleerd !

De goede sfeer ! Vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 26 januari 2024

• Junior Suite

Zoals altijd en overal liggen de handdoeken de hele dag, 1e klas klaar op de ligbedden en gaan de mensen b.v. ontbijten of lunchen..... Zo kinderachtig dit hebberig gedrag!! Er staat overal duidelijk dat het niet mag!!

We hebben een lekkere verwen week gehad. Fijne kamer, goede service, aangenaam verwarmde zwembaden, heerlijk en gevarieerd eten en een mooi animatie programma. Alles was TOP!!

• Beoordeeld op: 16 januari 2024

Heerlijk relaxen in Puerto del Carmen
    • Junior Suite Select

Wat enorm tegenviel was het eten. Zowel het ontbijt als het diner. Wij hadden halfpension, maar hebben heel vaak 's avonds in een restaurant in de buurt gegeten. Bij het ontbijt was het iedere ochtend hetzelfde. Ook kon je niet lekker een verse omelet laten maken. In het fruit zat geen variatie. Het avondeten was redelijk basic en lauw/koud. Geen leuke en lekkere gerechten van live cooking. Ook was het (adults only) restaurant niet echt gezellig ingericht. De bedden waren op zich prima alleen redelijk smal en kort. Het grappige is dan dat er twee kussens op liggen die aan beide kanten uit bed steken!

Over het algemeen is het een prima accommodatie. Er zijn meerdere zwembaden en voldoende ligbedden. Een groot pluspunt is dat je op meerdere locaties (gratis) water kunt tappen. Complimenten! Het personeel doet erg zijn best en is vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden een prima, grote kamer met groot balkon en tafels, stoelen en ligbedden. Ook werden er voldoende activiteiten geregeld. Wij vonden de zangers/zangeressen 's avonds in de bar erg gezellig. Dé leukste show was met de Diva's. Een brok energie en enthousiasme. Iedere avond om 23.00 uur moest er gestopt worden. Wat ons betreft had dit wel een uurtje later gemogen. Na 23.00 uur is er namelijk niets meer te doen op het complex.

• Beoordeeld op: 21 november 2023

Prima!
    • Junior Suite

Buffet was beperkt voor ons als vegetarischers.

Comfotabel bed, heerlijke douchd en ruime kamer.

• Beoordeeld op: 27 maart 2023

Wat een heerlijk resort/hotel, wij komen graag terug!
    • Junior Suite

Eigenlijk kan niets bedenken wat me tegen is gevallen. Enkele - niet zo belangrijke - verbetersuggesties: - Ik ben blij met de 220V aansluiting in de kamer, die blijft werken zonder de keykaart, zodat je de batterijen/apparaten kunt opladen als je er niet bent. Twee 220V-aansluitingen zou nog beter zijn. De volgende keer neem ik een splitter mee. - Er zijn veel tv-zenders, echter slechts één Nederlandstalige nu alleen BVN). Iets meer zou leuk zijn. Maar wie kijkt er op vakantie naar tv? - Bovenkanten van de balkonmuren wit verven. Vanaf de 2e etage kun je zien dat de bovenkanten van de balkonmuren op lagere verdiepingen niet wit geverfd worden. Dit viel me op omdat de muren van het hele complex zo goed onderhouden worden en zo wit zijn.

Wat kan ik zeggen? We hadden woonkamer en twee slaapkamers, en balkon, heerlijk ruim. Fijn ook dat water, koffie en thee op de kamer aanwezig is. Het hotel/resort is best groot, met meerdere gebouwen en zwembaden, maar komt toch compact over. Alles wordt goed schoon gemaakt en wordt zichtbaar goed onderhouden. Het personeel, van de receptie, de schoonmaak, het tuinpersoneel tot de bediening in het restaurant, iedereen is heel vriendelijk. En het eten was voor ons boven verwachting. Bij ontbijt, lunch en diner was er een ruime keuze, vlees, vis, vega, Ook het verse, voorgesneden fruit was top. Kortom, een heerlijk hotel/resort!

• Beoordeeld op: 24 maart 2023

Aequora Lanzarote
    • Junior Suite

Het de keuze aan eten in het buffet restaurant viel me wat tegen. Het is geen complex om echt tot rust te komen: de muziek van de animatie is overal te horen en rond de zwembaden ligt het hutje-mutje.

Het was een mooie, ruime kamer. Het complex en de kamer werden goed schoongehouden. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 20 maart 2023

• Junior Suite

Er zijn geen dingen die tegen vielen, echt alles was top geregeld.

Het is een fantastisch hotel, hele mooie, schone kamers. De gastvriendelijkheid, service van het hotel is top! Leuke entertainment en het eten is super. Fijn dat er ook n adults only restaurant is. De bediening in t restaurant is vriendelijk en altijd vrolijk. Als je iets mist in dit hotel dan ligt t echt aan jezelf.

• Beoordeeld op: 12 maart 2023

• Junior Suite Select

buffet was niet heel erg uitgebreid en elke dag hetzelfde.

kamers waren schoon, adults only gedeelte was goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 9 maart 2023

• Select Tweepersoonskamer

Veel trappen dus als je niet goed ter been bent wel een ding. Wc in de kamer slechts gescheiden door een mat glazen deur.

Eten heel goed Netjes

• Beoordeeld op: 27 februari 2023

• Junior Suite

Niets te verbeteren! Echt een aanrader!!

De gastvrijheid waarmee elk personeelslid ons aansprak, van receptionist tot kamermeisje, van restaurantbediende tot buffetmedewerker, alles was TOP!!

• Beoordeeld op: 25 februari 2023

Heerlijk🤩🤩🤩

Ontbijt super, suites TOP

• Beoordeeld op: 8 januari 2023

ik zou morgen weer gaan

geen

super aardig en behulpzaam personeel, fijne kamer met keukentje met magnetron wat handig met kleine kinderen en fijn dat de kinderen in de voorkamer kunnen slapen zodat je zelf nog de achterkamer en het terras hebt zonder dat ze wakker worden. Mooie zwembaden, restaurants en lieve creatieve animatie en ook al is het echt een groot resort door de verschillende zwembaden en pleintjes heeft het toch iets kleins en intiems.

• Beoordeeld op: 25 september 2022

• Junior Suite

Dat onze kamer boven het buitentheater gelegen was en dat er elke avond te veel lawaai was. Zeker met iets vroegere slapers. Tv sprong elke ochtend rond 6u30 op zonder reden.

Keuze qua eten, elke dag lekkere frisse slaatjes, donuts met vulling, ... Propere zwembaden. Heel vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 6 juni 2022

Prima suite hotel, rustig gelegen aan de rand van Puerto del Carmen, vlakbij boulevard en zandstrand
    • Junior Suite

de bedbank was ondanks topper erg hard. gerechten waren vaak lauw, maar personeel was altijd bereid het weer even op te warmen.

Ruim en schoon appartement. Heerlijke douche, veel kastruimte. Heerlijk uitgebreid ontbijt- en dinerbuffet, goede kwaliteit, voldoende keuze, voor elk wat wils, en voldoende afwisseling elke dag.

• Beoordeeld op: 25 mei 2022

Topverblijf

Enkel trappen

Mooie grote kamers

• Beoordeeld op: 10 mei 2022

Heerlijk
    • Junior Suite

Personeel is fantastisch. Lekker eten. We mochten dezelfde kamer als de vorige reis boeken. Uitstekende service

• Beoordeeld op: 6 maart 2022

• Junior Suite

In de kamer staat een Senseo koffiezetapparaat waarbij je 3 cups krijgt. Nadien moet je die bijkopen aan 1,50 euro. Een eerlijke prijs zou meer op zijn plaats zijn. Dit gaf ons een bekocht gevoel.

Lekker eten en vriendelijk personeel

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 5 maart 2022

Wij waren heel te tevreden Een echte aanrader
    • Junior Familiesuite

De WiFi was heel slecht. En onze kamer was niet helemaal proper dikke stof vlokken onder ons bed. En het toiletpapier werd niet optijd bijgevuld.

Het restaurant zowel het ontbijt als de dinner was uitstekend

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 5 februari 2022

Zeer tevreden over de ganse lijn
    • Junior Suite

‘s nachts was het in de kamer te warm, de airco aanzetten was geen optie want die maakt teveel lawaai

Zeer mooie grote kamer, zeer verzorgde buffetten, uitermate proper en net

Verbleven in februari 2022

• Beoordeeld op: 27 januari 2022

Warme zwembaden Lekker eten Hele mooie appartementen Buiten eten

• Beoordeeld op: 13 januari 2022

Fijne plek voor een relaxte onbezorgde vakantie
    • Junior Familiesuite

Wij hadden een kamer cq appartement op de begane grond. Er werden door andere gasten boven ons regelmatig sigarettenpeuken naar beneden gegooid. Asociaal van de mensen zelf, maar wellicht dat je met een papiertje duidelijk kunnen maken dat dit niet de bedoeling is. Triest maar blijkbaar nodig.

Over het algemeen houden wij niet zo van het 'all-in' concept, echter nu wel een keer voor gekozen uit praktisch oogpunt (eerste keer wat verder op reis met jonge kinderen). Was blij verrast over het eten. Goed divers, voor ieder wat wils. Wijntjes mag je m.i. niet te veel van verwachten bij all-in. Wellicht een idee om andere wijnen te schenken tegen een meerprijs, had er graag iets voor over gehad. Al met al een aanrader!

• Beoordeeld op: 3 januari 2022

Afhankelijk van hoe hoog je eisen zijn. Prima voor een weekje weg. (Lekker) eten doe je elders.
    • Junior Suite Select

Roomservice liet regelmatig steken vallen (geen handdoeken, glazen niet afgewassen of vervangen, ...) Erg matig aanbod en kwaliteit van eten. Het is 'ok', maar als je gesteld bent op een beetje kwaliteit en afwisseling, dan is dit zeker niet je plek

Leuke, ruime kamer met enkele leuke extra's (afhankelijk van je geboekte formule). Rustige ligging, als je daar naar op zoek bent, toch in nabijheid van strand en restaurants

• Beoordeeld op: 17 december 2021

Wij vonden het een tophotel
    • Basic Tweepersoonskamer

Bewegwijziging mocht wat beter

Dinerbuffet voortreffelijk. Ontbijtbuffet was ook heerlijk

Verbleven in december 2021