3. Hotelbeoordelingen: Noord - Nauw van Calais
Frankrijk Ambleteuse Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hôtel Des Argousiers Beoordelingsscore: 8,2

“Rustig gelegen”

• La marine D'opale Beoordelingsscore: 8,1

“Prachtig ruim appartement met veel licht. Heel gezellig en met alle comfort. Fijn terras. Grote moderne keuken met grote eettafel. Fantastische bedden.”

• “Alles was beschikbaar voor een aangenaam verblijf.”

• La marine D'opale Beoordelingsscore: 8,1

“Heel vriendelijke ontvangst en goede uitleg bij de accomodatie. Ruime parking en heel mooi appartement. Heel mooie decoratie . Gewoonweg top locatie.”

• Maison Joli Soir à Ambleteuse Beoordelingsscore: 9,5

“Mooi en ruim huis voor personen . Aangenaam interieur en voorzien van comfort.”

• Villa Bellevue Beoordelingsscore: 8,5

“Goede ligging, wel langs een drukke baan. Maar 'snachts is er bijna geen verkeer. Goede bedden, goed ingericht keukentje.”

• Le Fort Vauban Beoordelingsscore: 8,6

“Bij de aankomst kregen we alle informatie over de accommodatie en de sleutels. Yohann en Audrey zijn bijzonder vriendelijk, niets is hen te veel gevraagd. De woning is zeer proper en ruim, je vindt er alles wat je nodig hebt. Er is ook een gloednieuwe douche aanwezig. Wij hebben geopteerd voor het onbijt. Voor €10 extra kregen we een uitgebreid en heerlijk ontbijt met verse croissants, chocoladebroodjes, stokbrood en beleg.”

• Aparthotel Des 2 Caps Beoordelingsscore: 8,2

“Het zeer ruime appartement, alles hernieuwd, heel rustig met prachtig vergezicht op de zee”

• La marine D'opale Beoordelingsscore: 8,1

“Prijs kwaliteit , vriendelijkheid, Faciliteiten in de buurt”

De 15 beste hotels in Ambleteuse