2. Opinions d'hotels de França
  3. Opinions de cases i apartaments de Midi-Pyrénées
  4. Opinions de cases i apartaments de Bagnères-de-Bigorre
França Bagnères-de-Bigorre Opinions de cases i apartaments de vacances autèntiques de clients reals

• Les Cactus Puntuació: 9,3

"Apartament molt ben equipat, tranquil, còmode, amb molta llum i vistes a les muntanyes. Jardí, riu proper, ben situat, aparcament al costat i amb supermercats i botigues a 10 min caminant. El propietari, molt amable i simpàtic. Tot genial!"

• "Molt acollidor. Súper net. Ideal per a dues persones. Molt cèntric. El propietari amable i disposat a ajudar en el que calgui."

• "Molt bé, persones molt atents, net, confortable, aparcament fàcil quasi a la porta."

• "L’ubicació ès ideal, de película. El tracte amb l’amo es inmillorable, molt atent i disposat fina a que ens quedarem més estona si ho necessitavem."

• Les Cimes Puntuació: 9,1

"La ubicació; està ben equipat, prou gran i modern. La privacitat de la zona interior."

• "Tot molt bonic, equipat i confortable"

• VILLA BONVOULOIR Puntuació: 8,6

"Apartament situat prop del centre i amb pàrquing. Molt tranquil. Tots els serveis bàsics amb terrassa i molt bones vistes a les muntanyes i al Pic de Midi de Bigorre."

• "L'apartament estava molt net, ordenat i ben cuidat, tot molt nou. Els llits eren molt còmodes. La ubicació també ens ha agradat molt, a prop del centre del poble i ben situat per fer diverses excursions. L'amfitrió ha sigut sempre molt amable i comunicatiu. A l'apartament hi havia trona i ens va deixar també un bressol, dos detalls que vam agraïr molt perquè viatjàvem amb la nostra filla d'11 mesos. La guia de benvinguda que ens va enviar uns dies abans de la nostra estada ens va semblar molt útil. El sistema d'entrada i sortida molt fàcil i còmode. Tot perfecte!"

Les 30 millors cases i apartaments de vacances de Bagnères-de-Bigorre

segons 3.792 opinions de cases i apartaments de vacances a Booking.com