3. Hotelbeoordelingen: Rhône-Alpen

#9 van de 88 hotels in L'Alpe-d'Huez

• Beoordeeld op: 4 oktober 2023

aanrader
    • Classic Kamer met 1 of 2 Bedden

de service, personeel, hygiëne het ontbijt zal ongetwijfeld ook fantastisch zijn geweest maar ik was te vroeg weg om daarvan te kunnen genieten

• Beoordeeld op: 28 juli 2023

Het ontbijt,was veel op

Was zeer goed

• Beoordeeld op: 5 juni 2023

Heerlijk rustig en mooi hotel.
    • Classic Kamer met 1 of 2 Bedden

Iets meer uitleg over de faciliteiten of service.

Heerlijk ontbijt! Heel veel keuze! Als de koffie op was kwamen ze persoonlijk koffie brengen, top service

• Beoordeeld op: 2 juni 2023

Goed en mooi Hotel op goede locatie.
    • Panoramische Driepersoonskamer

Op super locatie gelegen hotel met prachtige suites en interne parkeer kelder.

• Beoordeeld op: 14 januari 2023

warm vriendelijk gezellig hotel
    • Panoramische Driepersoonskamer

kamer, badkamer en wc erg klein voor de Spa extra betalen met een tijdslot van 45 min das veel te kort!

De ligging!

• Beoordeeld op: 12 januari 2023

Heel leuk en aangenaam!
    • Deluxe Kamer

Parking: veilig, maar je kan moeilijk zelf naar je auto gaan - je moet vooraf vragen om je wagen te gebruiken, want er staan andere wagens voor geparkeerd.

Proper, modern, vriendelijk personeel, goeie ligging!

• Beoordeeld op: 30 september 2022

super
    • Panoramische Tweepersoonskamer met 1 of 2 Aparte Bedden

inrichting van het hotel, gezellig en mooi uitzicht

• Beoordeeld op: 16 september 2022

• Panoramische Tweepersoonskamer met 1 of 2 Aparte Bedden

perfect ontbijt, heerlijk bed!

• Beoordeeld op: 6 september 2022

• Panoramische Tweepersoonskamer met 1 of 2 Aparte Bedden

De Prijs in het algemeen na het boeken . Eenmaal aangekomem waren er nog kosten voor de hond (+ 30 euro , exrtra ?) Parking auto (15 euro). Zo loopt een nachtje zonder ontbijt wat nog eens 25 euro extra zou zijn ,al vlug op naar meer dan 200 euro voor een nachtje en das het niet waard .

Gezellig mooi hotel , mooie kamers en up to date .

• Beoordeeld op: 26 augustus 2022

• Classic Kamer met 1 of 2 Bedden

Prijzen van eten en drinken.

Goede bedden en lekker bad.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2022

Zeker de moeite waard
    • Panoramische Tweepersoonskamer met 1 of 2 Aparte Bedden

Diner savonds was iets minder dan verwacht maar wel lekker

Prachtige locatie, schitterend zwembad en hottub buiten. Ontbijt hors categorie. Zicht fenomenaal

• Beoordeeld op: 14 augustus 2022

Prachtige accommodatie voor bij een prachtig evenement.
    • Deluxe Kamer

Wij waren enigszins teleurgesteld over het ontbijt. De eerste dag kregen wij een zeer groots en luxe ontbijt met alles erop en eraan. De dag erna was er weinig tot niets. Als je vroeg waar bepaalde ontbijtproducten waren, dan was het niet aanwezig. Het leek erop dat er afgestemd werd op het aantal gasten op dat moment. Op zich geen probleem maar als je enkel een paar zoete broodjes kan krijgen en een kop koffie voor de prijs van E25,00 p.p. is het niet in verhouding. Dit aangegeven bij de receptie maar zij konden er enkel een aantekening van maken. Wij verbleven er met 2 volwassen en en een kind van 4 jaar, welke na overleg voor de helft mocht in prijs. Wij betaalde daarmee E62,50 voor een ontbijt. :-(

Gedurende de Alpe D'HuZes 2022 verbleven wij in Grandes Rousses. Ik had deze accommodatie een jaar eerder in de aanbieding geboekt en kon mij los van de foto's er geen volledige voorstelling van maken. Zeer verrast waren wij dan ook dat het een zeer luxueus hotel betrof. Prijzen voor het ontbijt en diner (welke je op de locatie moest boeken) waren dan weer wel aan de hogere kant, waardoor wij enkele dagen geannuleerd hebben en ons eigen ontbijtje bij de plaatselijke supermarkt en bakker hebben gehaald.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2022

• Panoramic Duplex Room

het ontbijt mag via booking wel inbegrepen zijn. onze kamer kon wel een renovatie gebruiken: toiletbril zat los, syphon lekte en het raam had ook zijn beste tijd gehad. maar dat is detailkritiek

prachtig hotel, leuk verwarmd buitenzwembad. goed gelegen. zeer kindvriendelijk (we hadden een familiekamer, maar de kinderen sliepen wel afgescheiden een verdiep hoger

• Beoordeeld op: 2 augustus 2022

Tophotel uitermate geschikt voor een sportief verblijf in Alpe d’Hues
    • Suite

Eigenlijk eenmalig het wachten op het hoofdgerecht in de brasserie s’middags. Wij hebben ongeveer 45 minuten gewacht en zijn uiteindelijk maar weggelopen. Enkele minuten later werden alle tafels in de brasserie tegelijk uitgeserveerd. De keuken vond dit kennelijk makkelijk maar een tophotel onwaardig. Uiteindelijk wel excuses gekregen van het personeel.

Goed hotel met vriendelijk personeel. Zeer uitgebreid ontbijt van goede kwaliteit. De ligging is rustig maar toch dichtbij restaurants en winkels. Personeel vriendelijk en zeer behulpzaam. Onze kamer was een juniorsuite van alle gemakken voorzien.

• Beoordeeld op: 12 juni 2022

Fantastisch hotel
    • Classic Kamer met 1 of 2 Bedden

Begon was hectisch, maar ruimschoots goed gemaakt.

Geweldig hotel, met mooie ligging. Goede service

• Beoordeeld op: 8 juni 2022

• Deluxe Kamer

Dat de kamer die we hadden geen balkon had, deze hadden we namelijk wel geboekt. Hebben daar gelijk wat van gezegd. Maar is helaas niet adequaat op gereageerd en gehandeld. Hotel heeft dit later wel gecompenseerd door de kosten voor het parkeren niet te rekenen. Maar dit was voor ons een schrale troost. Wij hadden liever wat meer begrip gehad dan deze restitutie. Verder is de prijs voor het ontbijt 25,00 p.p. aan de hoge kant voor wat het aanbod is,

Mooie locatie, mooie kamer, fijne badkamer en mooi Hotel , had alleen nog mooier geweest als we de kamer met balkon hadden gekregen die we ook geboekt hadden 😔

• Beoordeeld op: 4 juni 2022

Geweldige accomodatie
    • Deluxe Kamer

Een prima hotel met vriendelijk pesoneel in het centrum

• Beoordeeld op: 3 maart 2022

• Classic Kamer met 1 of 2 Bedden

afstandelijk , zakelijk personeel - bar gaf geen coctails meer om 21u30 en sloot de kassa om 22u30 ipv 23u - € 200 voor kleine kamer zonder ontbijt

kwaliteit uitrusting en terras

Verbleven in februari 2022

• Beoordeeld op: 12 januari 2022

Super mooi hotel op een super locatie, maar het 'vegan buffet' kan beter
    • Deluxe Kamer

Het ontbijt viel ons helaas erg tegen. We hadden een vegan ontbijtbuffet verwacht (aangezien dit zo op Booking vermeld stond), maar er waren slechts 4 opties die (zeer waarschijnlijk) vegan waren: groenten, rosti's, amandelmelk met muesli en brood met jam. Vanaf dag 3 kregen we wel een avocado erbij, maar dit is niet wat we van een vegan buffet hadden verwacht in een 4-sterrenhotel. Het personeel deed wel hun best om aan de kok te vragen of er nog iets extra's kon komen, maar het was helaas niet mogelijk om een pannenkoek te krijgen, of iets als hummus, plantaardige yoghurt, plantaardige kaas, pindakaas, appelstroop of een vegan croissantje of iets dergelijks. Dat had wel top geweest! Voor vegan avondeten kan je ook beter ergens anders gaan eten trouwens, al zijn er niet heel veel vegan opties in Alpe d'Huez (ook niet in de supermarkt btw), jammer! Voor mensen die niet vegan zijn, zijn er wel heel veel opties bij het ontbijtbuffet! Verder zou het leuk zijn geweest als de jacuzzi langer open blijft zodat je ook 's avonds laat er nog in zou kunnen (zou alleen wel minder fijn zijn voor de mensen met hun balkon bij het terras). En, als hotelgast zou 1 gratis avond in de spa leuk zijn geweest. Ook nog een tip aan het hotel: wat extra thee voor op de kamer zou fijn zijn als je ervoor kiest om je kamer niet elke dag schoon te laten maken (wat jullie voor het milieu vragen). Nu was er per smaak maar 1 zakje beschikbaar.

De locatie van het hotel is super! Aan de overkant van de straat is een liftje die je zo afzet bij o.a. de skilift DMC1 en Signal. Verder loop je ook in een paar minuutjes naar alle restaurants toe. Onze auto kon ook in een overdekte garage gezet worden en onze spullen werden naar onze kamer gebracht, heel fijn! We vonden de inrichting van de kamer heel erg mooi en het bed was heel comfortabel met heel veel kussens en een lekker dekbed. Het bad in de kamer is ook erg fijn, daar hebben we elke dag gebruik van gemaakt. Let wel op: als je langer dan 1.90m bent dan pas je waarschijnlijk niet onder de regendouche. De inrichting beneden, bij de receptie, vonden we ook echt heel erg mooi! Wat verder handig is, is dat ski-/snowboardspullen gratis in de Intersport beneden bij het hotel achtergelaten kunnen worden. En, de jacuzzi en de sauna waren super chill! Ik heb in de jacuzzi ook vol bewondering gekeken naar de ondergaande zon. Echt een prachtig uitzicht!

Verbleven in januari 2022

• Beoordeeld op: 8 januari 2022

heerlijke skivakantie gehad met paar kleine puntjes ter verbetering
    • Panoramische Tweepersoonskamer met 1 of 2 Aparte Bedden

bediening en organisatie in restaurant tijdens ontbijt en diner

locatie, wellnes, lounge

Verbleven in januari 2022

• Beoordeeld op: 25 oktober 2021

Zeer mooi hotel in geweldige omgeving
    • Panoramische Tweepersoonskamer met 1 of 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was vanwege Corona zeer beperkt, maar je kon zelf eten uit de supermarkt meenemen.

Super locatie met geweldig uitzicht vanuit de kamer. Heerlijk rustig in Oktober zodat we eenzaam door de bergen en dalen konden lopen. Schone kamers en heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2021

gewoon super ! top
    • Panoramische Tweepersoonskamer met 1 of 2 Aparte Bedden

er waren geen negatieve zaken te melden - alles was zeer goed en conform

zeer prachtige lokatie en top uitzicht - zeer vriendelijk personeel en lekker eten - dit is een tophotel en zeker een aanrader voor wie op een unieke lokatie wil fietsen - wandelen - ontspannen

• Beoordeeld op: 30 juni 2021

Overnachten met een hond
    • Panoramische Tweepersoonskamer met 1 of 2 Aparte Bedden

Ze zijn onwijs vriendelijk. Alles is overlegbaar

Verbleven in juni 2021

• Beoordeeld op: 21 juni 2021

Heerlijk verblijf en mooi startpunt om te fietsen in de bergen
    • Classic Kamer met 1 of 2 Bedden

Bedden iets te zacht. Persoonlijk liever wat harder.

Vriendelijk personeel, ligging, heerlijk zwembad, schoon

Verbleven in juni 2021