3. Hotelbeoordelingen: Provence-Alpen-Côte d'Azur

4030, Route du Pont de Bouc, 13480 Cabriès, Frankrijk

#1 van de 14 hotels in Cabriès

Gebaseerd op 6 beoordelingen over deze B&B

• Beoordeeld op: 1 oktober 2023

Heel aangename locatie met fantastisch gastkoppel

Geen openbaar vervoer. Zonder auto ben je er niets. Het tennisterrein dat wordt vermeld op de site is niet meer beschikbaar. Als enige minpunt zou ik zeggen dat er weinig tot geen comfortabele zetels zijn. Er zijn enkel stoelen of banken, zowel in het gemeenschappelijke salon als in de appartementen. Buiten zijn er wel ligzetels aan het zwembad. Weinig eetgelegenheid in de directe omgeving (wel pizza en pasta en een zeer smakelijk maar ook prijzig truffel restaurant). Je kan geen fietsen huren in de omgeving maar de wegen zijn wel vrij gevaarlijk.

Het is een prachtige locatie: groot domein met ruim zwembad in een doodlopende straat. De B&B ligt vlak bij het dorp dat gemakkelijk bereikbaar is. Hubert en Frederique zijn fantastische mensen: zeer behulpzaam en vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Het ontbijt is een droom met alles op en aan, binnen of buiten. Er zijn kamer met enkel bed en bad maar er is een groot gemeenschappelijk salon. De appartementen zijn goed met een basisuitrusting en terras. Aix-en-provence en Marseille zij elk op ongeveer 10 km en, buiten de spitsuren, zeer vlot bereikbaar met de auto. Wandelen kan bij Aix en ook in de onmiddellijke omgeving van de B&B.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2023

Heerlijk!

Warme ontvangst door gastheer Hubert. Geweldige lokatie en indien er iets nodig is, wordt het gelijk opgelost. Goed ontbijt en een prachtig zwembad

• Beoordeeld op: 16 augustus 2023

Prijs kwaliteit zeker in orde. 👍🏻

De bedden. Die waren keihard en zowel wij als de kinderen hebben hier last van ondervonden. Dus dit zou ik toch aanraden om te vernieuwen.

De ligging was zeer mooi , heel wat restaurants op 10 min wandelafstand. Zalig vertoeven aan het zwembad. Zeer vriendelijk me uitbaters die je vragen wat je wil voor ontbijt om verspilling tegen te gaan. Dat vind ik wel een pluspunt.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2021

Vriendelijke mensen Toplocatie Erg rustig