Beoordelingen over Residence Les Jardins de Ramel by Popinns 3-sterren

Boulevard Amédée Fontan, 31110 Luchon, Frankrijk

#12 van de 24 hotels in Luchon

4,8

De beoordelingen hieronder zijn meer dan 24 maanden geleden geschreven. Ze zijn niet langer van invloed op de totaalscore van de accommodatie - maar ze kunnen nog steeds nuttig zijn bij de keuze van uw perfecte plek om te verblijven.

• 12 augustus 2014

De appartementgebouwen staan aan de rand van dit stadje van vergane glorie. Voor de wintersport lijkt me dit nog een acceptabele bestemming, maar in de zomer zou ik een andere kiezen.

De ruimte van het appartement was donker, waardoor je er niet prettig verbleef. Het appartement op zich was prima.

• 11 juli 2014

Geen wifi in appartement. Verwarrende en tegenstrijdige berichten over linnengoed op website. Dus: linnengoed ( bedlinnen, baddoeken en theedoeken) zelf meenemen of huren. Geldt ook voor basale kook benodigdheden: zout, peper, olie, kruiden, suiker, thee, koffie, koffiefilters, etc. Alles meenemen of kopen.

Groot appartement, zelf koken, veel ruimte, en wij hadden prachtig uitzicht op 3e verdieping. Genoeg keuken voorzieningen ( pannen, magnetron, bestek, koffiezetapparaat, borden, toaster, etc)..

• 15 juni 2014

Op uw website staat vermeld: prijs is inclusief linnengoed en schoonmaakkosten echter blijkt dit niet het geval te zijn en dient hiervoor extra betaald te worden.

De faciliteit is keurig met vriendelijk en behulpzaam personeel!

• 10 februari 2014

De regen en de mist.

Er werd rekening gehouden met onze wensen, aanvankelijk kregen we een appartement aangewezen op begane grond met uitzicht op blinde muur. Wij hebben een andere ruimte gevraagd en, na enig zoeken, ook gekregen. Appartement was goed te verwarmen, alles in goede staat. Personeel was behulpzaam en vriendelijk. Wij hadden een fijne tijd in Luchon. Goede plek om van daaruit de bergen in te gaan, wel even autorijden, om vanaf 1000m te gaan lopen. Veel wandel mogelijkheden met prachtig uitzicht op de besneeuwde bergketens. In Luchon goede infrastructuur.