Beoordelingen over Hotel Santa Maria 3-sterren

Lieu Dit Cisternino, 20217 Saint-Florent, Frankrijk

#20 van de 24 hotels in Saint-Florent

• 4 september 2016

De badkamer viel heel erg tegen. Het bad konden we niet gebruiken omdat de stop niet bediend kon worden, deze lag er los bij. De knop waarmee normaal gesproken de stop omhoog geduwd wordt zat los, waardoor er water onder het bad kon lopen. En wellicht naar de onderburen. De plaatjes van de badkamers zoals getoond bij Booking.com zijn slechts impressies. In de werkelijkheid is het niet zo mooi. Zie de bijgevoegde foto's. Doordat er geen ventilatie/afzuiging aanwezig is in de badkamer zag de houten omtimmering van het toilet er niet meer uit. Na onze melding heeft de receptie aangegeven dat dit herstelt zou worden, echter is er tijdens ons verblijf iemand geweest om dit te herstellen.

De kamer opzich zelf was goed en voldeed aan de verwachting.

• 24 juli 2016

Ontbijt was lekker maar miste wat meer broodsoortsen. Verder was alles dik in orde.

Mooi fris ingericht hotel op een super locatie. Ondanks dat wij de kleinste kamer hadden was dit ruim voldoende. Het ligt op een paar 100m van het leuk dorpje Saint-Florent met haventje! Wij hebben hier een zeer gezellige avond gehad. Het personeel was super sympathiek en helpvol. Receptie 24/24 open. Hier kom ik gerust nog eens terug.

• 29 mei 2016

De airco maakte een enorm lawaai en produceerde geen koude lucht. Geen ontbijt genuttigd omdat het nogal aan de prijs was, 15 euro!! De vloerbedekking was vuil.

De ligging, want het is echt maar vijf minuten lopen naar het centrum.

• 23 juni 2015

De hygiëne en netheid van de kamer en het hotel.In vergelijking met vorige hotels geen 3 sterren waard.

Mogelijkheden voor verkenning van deze omgeving van Corsica

• 15 augustus 2016

ontbijt exlusief ( € 15 per persoon !)

positie , prijs / kwaliteit

• 7 juli 2016

Aanrader!

• 9 juni 2016

Langs de doorgaande weg,lawaaierig

Dicht bij de stad. Prima kamers Vriendelijk onthaal.

• 2 augustus 2014

Je loopt in een paar minuten het centrum binnen. Kamers, receptie en ontbijtzaal zijnooi gerenoveerd. Personeel spreekt alleen Frans, wel vriendelijk.

• 18 september 2014

Parking aan de kleine Kant