2. Hotelbeoordelingen Verenigd Koninkrijk

6,3

• Beoordeeld op: 6 september 2021

Regency Hotel in Cheltenham niet doen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mijn kamer werd niet schoongemaakt geen enkele service wat dat betreft dat mag niet werd er gezegd ivm corona dat klopt niet heb het na gevraagd het kan zijn dat te niet op de kamer mogen als je er bent maar totaal geen enkele service is gek moest zelf om de handdoek vragen mijn eigen bed opmaken of verschonen en heb om de paar dagen de vloer een beetje schoongemaakt ik was er gelukkig niet overdag heb er ook niet gegeten dat zagik door deze hele gang van zaken totaal niet zitten Dus over gastvrijheid gesproken ver te zoeken ook kreeg ik door mijn reuma de douche kraan niet open heb een anti slip doekje gekocht toen ging het wel maar de douce bleef veel te heet maar twee keer een beetje kunnen douche en mijn haar wassen anders bij de wasbak en een bad voor mij vind ik helemaal idioot ik denk ik had een gehandicapte kamer omdat ik een rolator mee had ik ben 74 dus alles bij elkaar slecht hotel ook bijna nooit iemand bij de receptie er stond een bord met telefoon nummers het personeel was aardig als je ze toe vallig tegen kwam dit hotel in cheltenham nooit meer

Grote kamer