Beoordelingen over Eleonas 3-sterren

9,9

9,7

• 14 juni 2016

• Stenen Huisje

Niets, echt perfect tot in de puntjes!

Heerlijke, moderne, mooi ingerichte huisjes. Bedden super! Terrein vol met mooie olijfbomen, kruiden en bijzondere planten en bloemen. Fijn, verwarmd, zwembadje voor verkoeling. Heerlijk restaurant. Hievandaan n paar hele mooie wandelingen gemaakt!

• 18 juni 2016

• Stenen Huisje

Mijn vakantie was te kort!

De geweldige omgeving. De prachtige accommodatie . De aangename sfeer. Zeer vriendelijk personeel.

• 31 augustus 2014

Let op: de weg er naar toe in het donker is lastig te vinden. Zorg dat je eerst gewoon naar Zaros rijdt en neem geen geitenweggetjes :)

ALLES :) Wat een geweldige tijd hebben wij gehad, mede dankzij het personeel. Vrijwel alles is uitstekend geregeld. Heerlijk eten, prima zwembad, mooie individuele huisjes met prachtig uitzicht en goede faciliteiten.

• 30 juni 2014

Helemaal niets.

Erg mooi gelegen. Wel afgelegen van het dorp, maar dat wisten we van tevoren. Leuk ingerichte cottage, met super uitzicht over de bergen en Zaros. De cottage is schoon en je slaapt in fijne bedden. Direct vanuit het park kun je wandelen. Fijn zwembad met fijne ligbedden. Bij de cottage ook fijne stoelen buiten, zowel op het benedenterras als op het balkon. Restaurant is ook goed en hebben we alle avonden met smaak gegeten. Ook het ontbijt is met ruime keuze en erg lekker.