Beoordelingen over Mobile Homes in Camping Lanterna 4-sterren

#62 van de 287 vakantiewoningen in Poreč

5,7

• 18 september 2016

• Superior Stacaravan met 2 Slaapkamers en een Terras

Personeel soms erg onvriendelijk.

Stranden zijn heerlijk. Geen zand, maar met zwemschoentjes goed te doen. Camping is groot. Voor ieder wat wils. Bij 3 restaurants gegeten en dat was heerlijk.

• 31 augustus 2016

• Superior Stacaravan met 2 Slaapkamers en een Terras

Inchecken en uitchecken en tussentijds langs komen om toeristenbelasting en schoonmaak af te rekenen (3x in lange rij staan). Paspoorten in moeten leveren en dus voor dag kwijt. Tegen de wet. Vervolgens wilden ze als borg 1 vd rijbewijzen hebben (geen 100 euro zoals vermeld in voorwaarden). Gelukkig vergaten ze dit bij ons. Op camping zitten ongeveer 10.000 mensen. Compleet dorp. Erg massaal maar dat weet je als je hier boekt. Wij waren er bewust maar halve week als tussenstop naar volgende verblijf..

Mooie stacaravan met grote veranda en veel bergruimte voor kleding. Mooi kinderzwemparadijs. Geen handdoekengedoe op stoelen bij zwembad doordat je stoelen moet huren. Scheelt hoop ergernis! Wel jammer van evt extra kosten die van te voren niet bekend zijn. Zeker gezien hoge prijs stacaravan per nacht. Verder genoeg plek op gras om te liggen met je handdoek. Inclusief lakenpakket en handdoekenpakket dus scheelt bagage.

• 28 augustus 2016

• Premium Stacaravan met 2 Slaapkamers

Drukte bij info point. Wifi voor de jeugd anders organiseren. Jeugd kan niet zonder maak het dus toegankelijker, bv in de kosten van de accommodatie opnemen.

De accomodatie

• 17 augustus 2016

• Superior Stacaravan met 2 Slaapkamers

Het aantal aanwezige Nederlanders ;-)

Het was gewoon Perfect!! We hebben 2 kleine kinderen,alles perfect bereikbaar,je weet dat je in kroatie zit en dat er wel hellingen zijn,maar dit is zeker geen probleem. De caravan was splinter nieuw en proper ! De zwembaden op de camping zijn zowel voor grote kinderen met schuif af,voor baby's slechts 10 cm water,voor kinderen van 3 jaar 35 cm . Het eten op de camping was prijs kwaliteit zeer goed. Het is een camping van valamar ,en gaan zeker nog terug naar een camping van valamar!het was gewoon een super vakantie.we hebben ook gebruik gemaakt van openbare toiletten en douche ,deze waren zeer zeer proper.Enige nadeel is het aantal Nederlanders ;-)

• 8 augustus 2016

• Superior Stacaravan met 2 Slaapkamers en een Terras

Enorm priisverschil eten drinken op camping vergeleken met daarbuiten. hoorde dat prijzen ten opzichten vorig jaar pittig waren gestegen ,de enorme vaak heuvelachtige afstanden die over de camping moest worden afgelegd ,om ergens te komen ,niet werd gecomposeerd met bv meerdere treintjes waar je GRATIS gebruik van kan maken! redelijke conditie is wel vereist.

mooie chalet , veel nederlanders ,liefdevol animatie team.

• 7 augustus 2016

• Superior Stacaravan met 2 Slaapkamers

Wat ons tegen viel was de airco als je het huisje verlaat stopt de airco met draaien en dat is jammer en zeker als je met dieren zit. Ook moet je bij iedere keer betalen als je een strandstoel wilt aan zwembad en wat ook tegen valt is dat je geen nieuwe verse handdoeken meer krijgt zolang je er verblijft en dat hadden we nu wel verwacht voor de prijs die we betaalde je kon ze natuurlijk wel laten wassen mits betaling natuurlijk. En s'avonds is er weinig in het amfitheater te zien dus geen animatie of toch weinig.

De acomodatie was goed ruim goed verzorgt. Porec was zeer aangenaam om te bezoeken s'avonds

• 22 juni 2016

• Premium Stacaravan met 2 Slaapkamers

In de omschrijving van de stacaravan en ook op de reserveringsbevestiging stond het aanwezig zijn van een vaatwasser. Deze was niet aanwezig helaas! Nog in afwachting van een antwoord van Booking.com

De nieuwe stacaravans in het maritieme thema waren zeer fijn en mooi. Ze roken nog als nieuw en zagen ook zo uit.

• 9 augustus 2015

• Superior Stacaravan met 2 Slaapkamers

De camping zelf erg groot, bijna voor alles heb je de auto nodig. Erg druk op de camping. Veel last van muggen.

De mobile homes waren netjes, mooi, ruim. Zelfs voorzien van beddenlakens terwijl dit niet in de vermelding erbij stond, en er was voor elk persoon een handdoeken pakket.

• 8 augustus 2015

• Superior Stacaravan met 2 Slaapkamers

Camping is erg groot. Steile, soms verre stukken met de wandelwagen. Wij hadden geluk met plaats stacaravan, maar ook veel plekjes gezien met bv. uitzicht tegen andere caravan.

Schitterende stacaravan. Heel schoon en goed uitgerust.

• 19 augustus 2016

• Superior Stacaravan met 2 Slaapkamers

Heel veel mensen en toch was het rustig !

• 24 juli 2016

• Superior Stacaravan met 2 Slaapkamers en een Terras

De drukte in de zwembaden en dat er voor de ligstoelen betaald moest worden.

De stacaravan en locatie.

• 24 juli 2016

• Superior Stacaravan met 2 Slaapkamers

Vriendelijkheid van het personeel kan wel stukken beter

De ligging, camping en stacaravan

• 8 september 2015

• Superior Stacaravan met 2 Slaapkamers en een Terras

Paspoort inleveren en onbeschoft personeel wat hier over liegt.

Mobile home prima in orde

• 15 augustus 2015

• Superior Stacaravan met 2 Slaapkamers

De zwembaden waren allemaal veel te vol. Teweinig zwembaden voor zo'n grote camping.

De mooie aangrenzende stranden.

• 17 juli 2014

• Gezin

erg grote camping, niet mijn smaak absoluut slecht is dat van min 1 lid van groep/gezin de paspoorten moeten worden ingeleverd en dat deze in een open kast achter de balie liggen. kan echt niet meer in deze tijd.

nette mobile home, prima uitrusting

• 5 juli 2014

- service bij aankomst; een uur ouderwets in de rij. En dat na een lange reis. Kwalijk. - als waarborg voor de sleutel van het Mobil Home werd mijn paspoort ingehouden. Ik heb mijn bezwaren tegen deze onwettige activiteit uiteindelijk maar opgegeven; mijn aanbod om een waarborg in geld af te geven werd niet geaccepteerd.Baliepersoneel was volstrekt niet geïnteresseerd. - bij de plek zou ook een grasveld beschikbaar zijn. Helaas niet voor ons; sommige andere homes hadden dat wel. - Deze Mobil Homes waren nieuw, helaas wel kinderziekten. Douche gaf heet en dan weer koud water; airco lekte soms; een muggengordijn sloot niet goed en schoot met wat beweging of wind plotseling omhoog. je schrikt je rot 's nachts. Koelkast stond niet stabiel en maakte lawaai (zelf opgelost), Camping is veel te groot.

- op zich een mooie locatie; - service-personeel was erg klantvriendelijk, maar konden ook niet veel meer.

• 24 augustus 2014

afstanden op camping