Beoordelingen over Hotel Vila Lili 3-sterren

A. Mohorovicica 16, 52210 Rovinj, Kroatië

#16 van de 18 hotels in Rovinj

• 9 september 2016

Elke dag was er wel een technisch probleem: geen airco, geen warm water,geen of heel slechte WiFi,gen tv,douchekoppen die constant naar beneden viel, kluisje stond los in de kast, we kregen op een gegeven moment wel een upgrade van de kamer zonder meerprijs maar we bleven elke dag wel met een ander technisch probleem zitten. Sommige werden wel opgelost maar geen enkele van onze 5 dagen verliep probleemloos. Zelf hebben we de douchekoppen hersteld.

De ligging en de vriendelijkheid van het personeel

• 7 augustus 2016

was wat oubollig, één fauteuil op de kamer die ook nog eens flink inzakte. Wat is dat toch slechts één stoel op een tweepersoonskamer..... douche wat aan de kleine kant

zeer uitgebreid ontbijt en in tegenstelling tot eerdere beoordeling was er voldoende brood bij het ontbijt en nog een hele boel meer. en dat was het probleem van alle gerechten bij het ontbijt herkende ik weinig. heel veel plaatselijke gerechten en volgens de bediening allemaal even lekker . ik heb het toch maar bij dat wat ik kende gehouden en dat was uitstekend, dus gewoon een goed ontbijt en zéér uitgebreid

• 25 juni 2015

Kleine kamer, kleine douche, weinig parkeerruimte. Het was niet schoon.Leek alsof de eigenaar bijna alles alleen moest doen.

Het ontbijt, was goed verzorgd.

• 21 juli 2014

de parking was een groot probleem door te weinig plaats. Wi-Fi was bijna niet te gebruiken.

zeer vriendelijk en gedienstig personeel. het ontbijt was aantrekkelijk door zijn streekgerechten.

• 26 september 2014

kamers vrij klein parking

zeer rijkelijk ontbijt vriendelijk personeel