2. Hotellrecensioner ISR

7,8

8,1

• Recenserades: 23 september 2023

7,0
    Kunde ha fått det bättre
    • Familj med yngre barn
    • Dubbelrum Deluxe med havsutsikt

Det tar lång tid vid incheckning. Så fort dem hör att du är en israelisk medborgare så kräver dem 17 % moms ( TROTS att beställningen står på en icke Israel) rätt så mycket pengar att betala extra om man utgår ifrån 20 000. otrevligt ju. Bassängen var avstängd en dag, utan enligt oss en rimlig orsak 30 grader ute. Mycket tråkigt( man betalar extra för att ha en tillgång till bassängen väl?) Bassängen ( salt vatten/ helt ok men) Lång väntetid på att få ett svar från bookin

Bra rum lite slitet, men helt ok. Fanatisk mat, mycket trevliga och hjälpsamma service personal (i matsalen och städ). Mycket nära till stranden.

Bodde här september 2023

• Recenserades: 29 juli 2023

7,0
    Läget var jättebra men tyvärr tycker jag inte att hotellet var värt pengarna.
    • Soloresenär
    • Dubbelrum Deluxe med havsutsikt

Väldigt många i personalen satt väldigt ofta och tittade i sina telefoner, t.ex. de olika vakterna utanför entrén, badvakterna vid poolen, personalen vid baren i poolen. Servicen och attityden hos personalen var väldigt ojämn. En del var väldigt trevliga och tillmötesgående men flera var rent ut sagt otrevliga. Detta påtalade jag på plats. Möblerna på rummet var slitna med avskavd färg. Vid frukosten (som var bra och generös) saknades det skyltar med förklaring på vad det var för mat, t.ex. innehåll i degknyten, i röror och såser etc. Frågade man personalen så visste de ofta inte själva eller kunde inte säga det på engelska, vilket gjorde att jag tog mat som jag upptäckte att jag inte tyckte om och sedan tyvärr fick slänga vilket känns otrolig synd. Påtalade detta för ngn ansvarig i restaurangen men det gjorde tyvärr ingen skillnad.

Läget var jättebra.

Bodde här juli 2023

• Recenserades: 27 mars 2023

Mycket bra
    • Grupp
    • Dubbelrum Deluxe med havsutsikt

Frukosten underbar! Läget suveränt. Mottagande i receptionen långsamt. Lunchen i cafeterian bedrövlig. Tog över 1 timme att få oinspirerad mat. Dock behövde vi inte betala efter klagomål.

Bodde här mars 2023

• Recenserades: 5 april 2023

Mycket bra
    • Par
    • Dubbelrum Club med havsutsikt

Denna gäst har inte lämnat några kommentarer.

Bodde här mars 2023

Gäster har även recenserat dessa boenden: