Beoordelingen over Mount of Olives Hotel

53 Mount of Olives Road, Jeruzalem, 91190, Israël

#81 van de 102 hotels in Jeruzalem

• 1 maart 2016

• Economy Tweepersoonskamer

Voorafgaand verzochten wij om een 2-persoonskamer met 2 aparte bedden en een kamer bij voorkeur op de hoogste verdieping i.v.m. het uitzicht. We kregen een kamer op de eerste verdieping. Het rook een beetje naar riool, de WC liep door, uitzicht op een blinde muur en.... een 2-persoonsbed. Toen ik aangaf dat we dit niet wilden kregen we meteen een andere kamer op de tweede verdieping. Prima (hoewel er wel op was gerookt) echter de TV werkte niet. Ondanks meerdere verzoeken is deze niet gerepareerd. De schoonmaakster zeurde dagelijks om een fooi terwijl ze minimaal schoonmaakte. Het hotel en de buurt waarin het hotel staat is Palestijns. De sfeer was af en toe wat onbehagelijk. Op de weg langs het hotel waren dagelijks verkeersopstoppingen met veel getoeter. Als ik het opnieuw zou doen, zou ik een hotel nemen in een Joodse wijk.

Locatie op de Olijfberg is goed. De balie was erg behulpzaam door voor ons een Shuttel-taxi te bellen.

• 24 mei 2014

Zeer verouderd hotel.

De ligging is geweldig. Prachtig uitzicht op Jeruzalem. Goed bereikbaar naar de oude stad alhoewel je wel van klimmen moet houden.

• 6 mei 2014

Drukke weg, afgesloten van buiten, lange gordijnen, geen buiten.

De medewerking aan de receptie is goed en erg vriendelijk. Er is geen tuin /terras dat is jammer je staat meteen op straat. Er is geen lift. Men is wel aan het renoveren dus er komt verbetering :)

• 19 oktober 2014

Hoge berg

Mooi uitzicht en schone bedden

• 8 maart 2014

hotel zag er ietwat verwarloosd uit,kleine kamer zonder tv

locatie,vriendelijkheid personeel