3. Hotelbeoordelingen: Campania

7,5

• Beoordeeld op: 22 augustus 2023

Het was een onvergetelijke vakantie dankzij La Vigna
    • Standaard Tweepersoonskamer

We waren voor het eerst op vakantie meet onze baby en werden zo goed verzorgd. Het personeel was geweldig en behulpzaam. Van de receptie tot aan het zwembad. We hadden ons geen beter verblijf kunnen wensen.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2023

Mooie locatie met wijngaard en zwembad
    • Suite

Douche wat verouderd

Locatie en zwembad

• Beoordeeld op: 16 juli 2023

Heel goed
    • Standaard Tweepersoonskamer

Schimmel in de badkamer. En de bedden waren nogal hard. Eerste nacht problemen met de airconditioning waardoor we de eerste nacht slecht sliepen.

Locatie de tuin waren fantastisch. Personeel heel erg vriendelijk en hele mooie uitzichten.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2022

Topverblijf, werkelijk genoten!
    • Standaard Tweepersoonskamer

Geweldig verblijf op een mooie locatie van het eiland Procida. Vlakbij Marina Corricella. Maar ook Marina Grande was goed aan te lopen. Geduldig personeel, op elke vraag werd uitgebreid antwoord gegeven. Geen lift in het hotel maar het personeel sjouwt zó de koffers naar boven.Wat een prachtig zwembad en mooie tuin, prachtige planten en bloemen! Speciaal bedankje voor de ober bij het zwembad, wat een vriendelijke man en wat kon hij een 'huiselijke' service geven. Erg genoten van dit verblijf!

• Beoordeeld op: 22 juli 2022

Fijn hotel met prachtige tuin en fijn zwembad. Maar helaas slecht internet.
    • Standaard Tweepersoonskamer

Ik baal er enorm van dat het internet niet goed werkte. Ik wilde er ook werken, maar dat ging heel moeizaam omdat het internet enorm haperde. Ik zou daarom niet opnieuw voor dit hotel kiezen helaas.

Gezellig hotel met heerlijk zwembad op een prachtlocatie. Ontbijt is prima en ze hebben een prachtige wijngaard en tuin.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2023

• Suite

De ligging is niet heel centraal, maar wel prima. Weet wel dat het vanuit de haven een flinke tocht bult op is, vooral met zware baggage! Dit is overigens over het gehele eiland, dus dat ligt niet aan het hotel. Onze gastvrouw bij aankomst was niet verwelkomend. Onze ID kaarten gaven we mee voor het inchecken, deze wilde ze niet teruggeven toen we op pad wilde. Uiteindelijk heeft ze dit wel gedaan, maar we hebben toen de kamersleutel moeten afgeven. In de hotelkamer waren veel insecten en uit de gaatjes het bubbelbad kwam slijm.

Merendeels van het personeel was uiterst behulpzaam. De airco op de kamer was perfect (stil en koud). Het ontbijt was erg lekker en de tuin prachtig! Het hotel heeft veel faciliteiten, maar hier hebben we tijdens ons verblijf geen gebruik van gemaakt.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2023

Onaangenaam
    • Standaard Driepersoonskamer

Alles

Nixx

• Beoordeeld op: 5 augustus 2022

teleurstellend. booking zou meer controle moeten uitoefenen op aantal sterren.
    • Superior Tweepersoonskamer

Dit is echt niet meer dan een drie sterren restaurant en de 4 sterren is echt ver weg. ik boek nooit 3 sterren dus het hotel geeft je echt compleet de verkeerde hoge verwachtingen. de badkamer was niet meer dan 2 sterren waard. Schimmel, niet goed weglopend water, erg eenvoudig, versleten meubels en/of meubels die wiebelen doordat er bijv een tafelblad op een poot is geplaatst die niet bij elkaar horen, rommeltje aan hangers, kapotte waterkoker en van goedkoop plastic, geen suiker en nauwelijks thee, zwembad die geen goede badlakens heeft en een zwembadbar die weinig voorstelt en je kijkt uit op sombere gebouwen. kortom, ondermaats en de site geeft Oa door foto’s een te mooie presentatie. wij hebben meteen uitgecheckt na 1 dag terwijl we er 4 dagen zouden blijven.

aardig personeel, ruime kamer, ruime tuin en ligging vlak bij een erg gezellig vissershaventje met lekkere restaurants

• Beoordeeld op: 11 juni 2022

• Standaard Tweepersoonskamer

er was een feestje in de buurt dus wij sliepen amper. kan het hotel weinig aan doen. geen muggenraam. niet overal even proper. ontbijt vrij basis.

ligging is super. prachtige omgeving van het hotel zelf. mooi zwembad, grote kamers. zeer mooi uitzicht vanuit de wijngaard! vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 15 oktober 2021

• Standaard Tweepersoonskamer

Geen salon met zetels voor ingeval slecht weer.

Ontbijt was vrij eenvoudig Lokatie moeilijk en vermoeiend wegens trappen en steile straten 3 dagen zou meer dan genoeg zijn

• Beoordeeld op: 30 juli 2022

• Beoordeeld op: 12 april 2022