Beoordelingen over Albergo La Conca Azzurra 4-sterren

#6 van de 19 hotels in Conca dei Marini

• Betaald WiFi

• 18 augustus 2016

• Comfort Tweepersoonskamer met Balkon en Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

We hebben meerdere hotels bezocht tijdens onze reis door Italie en het ontbijt in dit hotel was eigenlijk het minst. Weinig keus en iedere ochtend te weinig fruit voor alle gasten.

Locatie en de kamer.

• 30 juni 2014

Eieren en worstjes bij het ontbijt worden koud aangeboden. De stoelkussentjes en tafelkleden op het buitenterras zijn dringend aan vernieuwing toe. Ze zijn besmeurd en bevlekt. Doorgang naar de zee bleef gedurende twee dagen gesloten omdat er zogezegd te veel wind was (15 km/uur). Ter hoogte van de jacuzzi staan er ligbedjes waar men niet durft op te gaan liggen. Ze zijn vuil en smerig en men staat tot aan de knieën in het onkruid. Zelfs bij goed weer kan men in het hotel niet van de zo'n genieten. Ik begrijp niet dat dit hotel zo een hoge waardering krijgt. Alles buiten de kamers is afgeleefd en dient dringend vernieuw te worden. Prijs/kwaliteit is slecht.

Eigenlijk niets.

• 1 mei 2014

Dineren in het restaurant was voor ons niet voor herhaling vatbaar

Het personeel en de prachtige ligging