3. Beoordelingen B&B en herberg: Toscane

Beoordelingen over La Terrazza di Reggello

Via Di Fano, 6, 50066 Reggello, Italië

#1 van de 6 B&B's en herbergen in Reggello

• Beoordeeld op: 17 september 2022

Positief verrast door de locatie, het heerlijke eten en de gastvrijheid van Lorenzo en Giovanna
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

Zeer gastvrije ontvangst door Lorenzo en Giovanna. Prima schone kamers met badkamer en balkon en genoeg kastruimte. Heerlijk uitgebreid ontbijt, zeer schone kamers, iedere avond een geweldig 3 gangen diner. Iedere avond een ander menu met verse producten uit eigen tuin heerlijk bereidt door Giovanna.

• Beoordeeld op: 31 juli 2022

We'll be back
    • Deluxe Kamer

Geen tegenvallers, alleen leuke en positieve ervaringen

De plek is werkelijk fantastisch, daarnaast zijn lorenzo en giovanna zeer gastvrij en behulpzaam. Echt het juiste stel op de juiste plek. Het ontbijt en het diner zijn super , vooral omdat alles vers wordt bereidt. Wij komen hier zeker nog een x terug

• Beoordeeld op: 27 juli 2022

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

Laurenzo en Giovanna doen er werkelijk alles aan om je verblijf uniek te maken. Je komt als een vreemde en vertrekt weer als familie, en dat in 3 dagen tijd!!! Warme mensen, een prachtige discrete locatie en alles in is nieuwstaat. Lorenzo vroeg elke ochtend bij het (heerlijke zelfgemaakte) ontbijt of we mee wilde dineren die avond. Een 3 gangen menu van eigen hand incl fles lokale rode wijn. Persoonlijk kreeg ik de tip mee bij een twistpunt met mijn echtgenote altijd de volgende woorden uit te spreken: Oui mon cheri We hebben werkelijk genoten en komen zeker nog eens terug. Kamer: Buonissimo Sanitair: Buonissimo Gastheer en gastvrouw: Eccellente ci incontriamo di nuovo

• Beoordeeld op: 20 juli 2022

Fantastisch verblijf, aan ieder aan te raden.
    • Deluxe Kamer

Hele vriendelijke gastheer en gastvrouw. Het eten was voortreffelijk, zowel het ontbijt als het avondeten. De gastvrouw maakt al het eten zelf. Ze is een voortreffelijke kok. We voelden ons heel erg welkom. De ligging was ook perfect.

• Beoordeeld op: 19 september 2021

Gastvrije en mooie B&B
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

De gastvrijheid van de eigenaren. De tuin met zwembad had een prachtig uitzicht. Het ontbijt was erg uitgebreid, we werden in de watten gelegd. Ook s'avonds enkele keren gegeten bij de B&B, het eten was erg goed en het was gezellig om samen met andere gasten te eten aan de lange tafel in de tuin.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2022