Beoordelingen over Lucca in Villa San Marco

Gebaseerd op 451 beoordelingen over dit appartement

9,7

• 10 augustus 2016

• Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

We waren twee dagen in Lucca en hebben hier optimaal van kunnen genieten doordat Fabio zo vriendelijk was ons van het station op te halen, ons met een plattegrond wegwijs te maken in Lucca en de fietsen al voor ons klaarstonden. Ook het appartement was geweldig! Zeer schoon en fris en gezellig ingericht, met alles wat je nodig kunt hebben. Na afloop werden we ook weer naar het station gebracht. Super, ontzettend bedankt!

• 16 september 2015

• Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Kookgerei is toe aan vervanging, evenals kitrandjes in de badkamer.

Vriendelijk ontvangst met tips voor uitstapjes. Goede ligging t.o.v. centrum Lucca. Fietsen behorende bij het appartement.

• 8 augustus 2015

• Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Niets, mogelijk het ontbreken van een zwembad maar alleen een ding bij langer verblijf

Vlakbij het centrum. Prettige locatie, fijn appartement voor een doorreis of kort verblijf. In de zomer erg warm dus de airco kwam erg goed uit.

• 3 mei 2015

• Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Niets, jammer dat we niet langer verbleven.

Fantastisch appartement met Andy Warhol schilderijen. Uitstekende verzorging en uitleg. Zelfs in de nacht vraag gesteld en ze Watsappen gelijk terug.Een topperzeker aan te raden.

• 21 oktober 2016

• Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

De ruimte van het appartement is erg fijn.Zeer vriendelijke en behulpzame gastvrouw. Wij komen zeker terug!

• 11 oktober 2016

Geen minpunten

Bij ontvangst super ontvangen en een top locatie

• 24 augustus 2016

• Studio

Aangename en warme ontvangst. Ruime studio en hoekje in tuintje. Makkelijk parkeren en dicht bij stad. We komen zeker terug.

• 13 augustus 2016

• Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Leuk rustig gelegen appartement op korte loopafstand tot de muren van de oude stad. Vriendelijke en hulpvaardige eigenaars.

• 7 augustus 2016

• Studio

Dichtbij het centrum. Fietsen gratis beschikbaar. Prettig en toegankelijk contact. Prettige ruimte. Rustige groene omgeving.

• 2 augustus 2016

Uitstekend appartement!

• 9 oktober 2015

• Studio

in de avond buiten zitten was niet mogelijk wegens de grote hoeveelheid muggen.

De locatie dicht bij het oude centrum.

• 5 augustus 2015

• Gezin
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Aardige eigenaar, die ons prima tips gaf voor in de stad. Gratis fietsen die we hebben gebruikt om over de stadswal van Lucca te fietsen.

• 9 juli 2015

• Studio

De uitleg van de eigenaren Fabio en Alessandra bij aankomst over het appartement en Lucca waren uitstekend.

• 26 april 2015

• Studio

Perfecte locatie om Lucca te bezoeken

• 23 oktober 2014

Het huis is vochtig. Wij waren er eind oktober. Overdag was de temperatuur nog prima, maar de avonden zijn klam. De verwarming was nog niet aan. In de slaapkamer kan de airco wel verwarmen, maar toch voelt het huis klam aan en drogen de handdoeken slecht.

De beschikbare ruimte is goed benut, en erg aardig ingericht. In de keuken staat zelfs zout, peper, olie, afwasmiddel, doekje en spons. Er is wc papier en ruim voldoende zeep en douche /shampoo plus een goede föhn. Tot onze verrassing wordt er dagelijks schoongemaakt. De afstand tot het historisch centrum is prima te belopen. De ligging is heerlijk rustige

• 4 oktober 2014

Ons appartement "Verde" was prima, alleen was het een donker appartement. Het licht moest altijd aan omdat er nauwelijks daglicht naar binnen scheen. Met de voordeur open hadden we voldoende daglicht.

Locatie, parkeergelegenheid, gebruik van fietsen. Zeer vriendelijk

• 1 oktober 2014

Goede locatie direct buiten het oude centrum van Lucca. Nette en schone kamer. Keuken is van alles voorzien. Zelfs een magnetron. Erg vriendelijke en behulpzame eigenaren.

• 13 september 2014

Ontzettend vriendelijke eigenaresse, zij sprak goed Engels en gaf ons goede tips. De studio ligt op loopafstand van het centrum. De kamers zijn ruim en schoon, voorzien van alle gemakken. Wij konden gratis gebruik maken van fietsen.

• 14 augustus 2014

Het is een heerlijke plek in een prachtige stad. Goed bed, prima faciliteiten, super schoon, vriendelijk jong echtpaar die ons een paar hele goede toeristische tips hebben gegeven en bij het afscheid een heerlijke fles lokale wijn van goede kwaliteit gekregen. Kortom een echte aanrader als je Lucca wilt bezoeken.

• 1 augustus 2014

De ontvangst en verdere verzorging door Fabio en Alessandra waren fantastisch. Niets was teveel. Omdat wij er twee weken verbleven, moest er een was gedraaid worden. Gratis en voor niets door Alessandra gedaan en zelfs gestreken! Zelfs een fles lekkere wijn erbij gekregen. We kregen goede tips voor Lucca en de al vaak in beoordelingen genoemde fietsen (ook al gratis) zijn inderdaad geweldig voor een stadje als Lucca. Perfetto!! Als we nog eens in de buurt komen, is dit ons adres. Geweldig!

• 1 juli 2014

• Gezin

Perfecte locatie om Lucca te bezoeken. Op loopafstand van het centrum. Mooie ruime slaapkamer met 2 persoonsbed en een 1 persoonsbed. Daarnaast keukentje met zitje en ruime badkamer. Niets is tegengevallen en we zouden zo teruggaan.

• 5 juni 2014

- welkomst was zeer persoonlijk, veel tips ontvangen - gratis leenfietsen (let wel op, als je er een huurt: sleuteltje valt snel uit slot ;-D) - veel parkeerruimte - dichtbij centrum van lucca (10 minuten fietsen)

• 24 oktober 2014

Gastvrije houding van de eigenaars Prettig om in een appartementje met aparte slaapkamer en (klein) keukentje te verblijven. Goede locatie.

• 21 september 2014

Alles, vooral het stel dat deze accomodaties heeft opgezet petje af hoor !!! Naast hun vaste baan ook nog zo'n goede accommodatie runnen!!!!!

• 29 augustus 2014

• 19 juli 2014

• 7 juli 2014

• Gezin

ligging fietsen parking voor de deur alles was aanwezig vriendelijkheid

• 10 juni 2014

geen opm.

De locatie, behulpzaamheid personeel, netheid en beschikbaarheid fietsen.

• 24 mei 2014

Zeer vriendelijk host ligging prima

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Lucca in Villa San Marco