Beoordelingen over Relais Piazza San Marco

San Marco 312, San Marco, 30124 Venetië, Italië

#220 van de 264 B&B's en herbergen in Venetië

Gebaseerd op 708 beoordelingen over deze B&B

• 13 november 2016

Ontbijt werd op de kamer geserveerd, hier was alleen geen tafel. Dus iedere ochtend liggend op het bed ontbijten is niet zoals wij het voor ogen hadden. Douche was slecht, amper water.

Mooie locatie, helaas geen uitzicht.

• 11 augustus 2016

Ik vond het bed wat aan de harde kant, maar heb wel heerlijk geslapen. De receptie is 's ochtends pas vanaf 11u open, houd daar dus rekening mee. Vooral met uitchecken vond ik dat een beetje onpersoonlijk.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Bij aankomst hebben ze mijn kamer geüpgraded, wat natuurlijk een aangename verrassing was. Hotel ligt op een perfecte locatie aan het San Marco plein. Inrichting is erg Venitiaans; maar past bij de stad en de sfeer van de stad. Kreeg ontbijt op de kamer, wat ik erg fijn vond. Je kon op een kaart aangeven wat je wilde hebben, maar ze brachten alles. Wat mij meeviel was dat de kamer aardig geluidsdicht was en je weinig tot geen last hebt van al het (toeristen)geluid op het San Marco plein. Prima hotel qua prijs/kwaliteitverhouding op een prachtige, goed te bereiken plek. Absolute aanrader; ik zou zeker terug gaan als ik weer naar Venetië ga.

• 3 mei 2016

• Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op het San Marcoplein

Lichtjes verouderd hotel, matig ontbijt en zelfs onze "Deluxe Kamer" was niet om over naar huis te schrijven. 600 euro voor twee nachten roept hogere verwachtingen op dan wat we uiteindelijk kregen.

Uitstekende ligging, maar dat was het.

• 10 oktober 2015

• Gezin
    • Suite (3 Volwassenen)

Het trappenhuis was zeer smerig,het bed voor onze zoon kon pas na veel moeite in een normaal bed worden omgeruild.Er stond een kort kinderbed.Buiten de hele nacht liverpool supporters in twee bars met dito primitief lawaai.geen enkele service en het ontbijt was slecht.

De ligging.

• 10 februari 2015

We slaagden er niet in om de kamertemperatuur te verhogen. De douche werkte niet zeer goed.

Met een afstand van ongeveer 30m van San Marco plein is dit wel de grootste troef.

• 18 december 2016

• Gezin

Niemand aanwezig bij aankomst

• 11 november 2016

Centraal gelegen

• 12 juni 2016

• Suite met Uitzicht op het San Marcoplein

Terras omheining hout kapot Vogeluitwerselen op tafel en stoelen o terras Vooraf betalen

Terras

• 20 mei 2016

geen waterkoker

mooie kamer en ook aardige personeel bij de balie

• 2 februari 2016

Helaas geen WiFi :(

Ontbijt erg lekker en elke dag precies op tijd op de kamer bezorgt! Locatie is echt perfect!

• 28 juni 2015

Locatie was ideaal

• 4 augustus 2014

Bij aankomst is het lang wachten op personeel dat uit een ander hotel moet komen waarna je vervolgens zelf heen en weer moet lopen (ongeveer 10 minuten enkele reis) om in te checken.

Prachtige kamer met uitzicht op het San Marco. Prima ontbijt geserveerd op de kamer en naar eigen wensen klaargemaakt

• 1 juni 2014

De douchecabine was niet compleet en de doucheconsole werkte niet geheel

De locatie en het ontbijt op bed extra luxe

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Relais Piazza San Marco