2. Hotellrecensioner Laos
  3. Hotellrecensioner Vang Vieng
Laos Vang Vieng Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Garden Resort Gästbetyg: 8,1

”Bra Hotel med vacker utsikt och bra läge.”

• Confetti Garden Resort Gästbetyg: 8,8

”Hotellet ligger nära flera restauranger och på samma gata som nattmarknaden, vilket var väldigt trevligt. Poolen var bra och knappt något folk som badade i den. Vi fick även mycket hjälp av Linda i receptionen med att boka utflykter!”

• Vang Vieng Champa Hotel Gästbetyg: 9,1

”Läget är bra, även om det ligger lite utanför ”stan”, men det är verkligen inte långt! Rummen är väldigt bra och väldigt rena! Personalen är väldigt trevlig och tillmötesgående :)”

• ”Mycket trey personal. Välstädt”

• sokxay guerthouse Gästbetyg: 8,5

”Det gröna rummet var superfint, nära in till stan men ändå tyst, jättetrevlig personal som hjälper dig boka tågbiljetter, eller med att hyra moppe eller lite vadsom!!! I en av recensionerna läste jag att det gröna rummet hade för mycket insyn, dom har lagt till insynsskydd nu och man kan därav få ett bra flöde av dagsljus in i rummet utan att känna sig bevakad! Sammanfattningsvis var det ett toppen boende där framförallt personalen stod ut, dom kan hjälpa en med allt möjligt!”

• Vang Vieng Victory Hostel Gästbetyg: 8,7

”Bra läge med nattmarknaden, resturanger och mini markets inom 5 min gående. Rummet ser inte ut som mycket för världen men vi trivdes verkligen i det charmiga rummet. Otroligt trevlig och hjälpsam personal som gör allt för att man ska vara glad och nöjd, de hjälpte till med att boka tåg och utflykter samt hyra moped. Frukosten var god och tillräckligt. Mycket bra boende för priset. Sköna sängar”

• Domon Riverside Hotel Gästbetyg: 8

”Extremt hjälpsam och trevlig person. Hjälpte oss när våra bokade turer ej blev. Bra frukost. Toppen läge, nära till allt.”

• Inthavong Hotel/Guest House Gästbetyg: 9,5

”Fint boende. Bra personal.”

• Vang Vieng Trendy Hotel Gästbetyg: 7,9

”Fräscht trevligt och bra frukost.”

• SD View Hotel Gästbetyg: 8,2

”Välstädade rum med ett okej fräscht badrum. Ingick även frukost!”

De 30 bästa hotellen i Vang Vieng