Beoordelingen over Hotel Bij Jef 4-sterren

9,8

9,7

9,9

• 11 oktober 2016

Fantastische ontvangst, vriendelijk, belangstellend, uitermate keurig verzorgd, mooie en goed toegeruste kamer, zeer deskundige en mooi verzorgde medewerk(st)ers. Bijzonder gastvrij.

• 23 mei 2016

Geweldige ervaring. Vanaf ontvangst tot uitchecken volledig ontzorgd door het vriendelijke personeel en de gastvrouw en Jef zelf natuurlijk. Ontbijt was een zeer aangename en verrassende ervaring. Ook de variatie ivm meerdere dagen verblijf. Tja en het diner dat is ook in 1 woord geweldig. Jef maakt veel gebruik van lokale en prachtige seizoensproducten. Prachtige rustige locatie. Goede uitvalsbasis om het mooie eiland te verkennen.

• 8 augustus 2015

Over de ganse lijn een fantastische ervaring : hotel, ontvangst, keuken die zeker een tweede michelinster verdient , zeer creatief , heerlijke smaken , beste producten , jonge brigade zeer attent , onovertroffen

• 7 augustus 2016

Het heerlijke verfijnde eten, het verrassende ontbijt en de gastvrijheid van hoog niveau!

• 13 augustus 2015

• Gezin

Top locatie met super origineel en lekker ontbijt

• 17 mei 2015

matras van het bed was niet zo goed

heel lekker eten, goede wijntjes, top ontbijt!

• 21 april 2015

Heerlijk genoten! Alles was perfect voor elkaar, gaan zeker nog eens terug :-)

• 28 februari 2015

• 9 september 2014

Ze hielden zonder enig probleem rekening met mijn dieet en Jef kwam het ook vragen of ik geen last had gehad. Onze complimenten en dank voor een mooi weekend !!

• 4 augustus 2014

• Gezin

Koelkast koelde niet en gaf heel veel warmte af. De warmte was merkbaar in de goed geïsoleerde kamer. Melding van gemaakt en werd opgelost.

Ruim voldoende handdoeken - een goed bed - uitstekende douche en bad - mooie en praktische inrichting kamer - verrassend ontbijt !!

• 7 juni 2014

de inrichting van het toilet van het restaurant is niet evenredig met de inrichting van restaurant

De kamer Het diner Het ontbijt (heel speciaal) Het onthaal De gastvrouw en gastheer Het personeel

• 4 mei 2014

Het klinkt raar, maar het ontbijt viel ons tegen. Weliswaar veel hapjes en vooral veel drankjes die passen bij een sterrestaurant, maar voor ons had dat helemaal niet gehoeven. Bovendien was niet alles even lekker. De 'wake up call' die je dronk uit een reageerbuis was wel apart maar niet lekker. Het eitje van mijn vrouw was flubberig. Die van mij wel goed. We waren waarschijnlijk meer tevreden geweest met een eenvoudig ontbijtbuffet.

Een prima hotel. We hadden de mooiste kamer. Met een balkon en uitzicht naar twee kanten van het eiland. Een prachtige kamer.

• 15 april 2014

Ontbijt was ons inziens wat karig en te zoet (sapjes, croissants) Wij misten keuze n beleg en broodsoorten. Er was geen keuze mogelijkheid maar het ontbijt werd in proeverij gangen voor ieder hetzelfde uitgeserveerd. Wel prima delicaat verzorgd voor de kleine ontbijter.

Personeel uiterst charmant, frisse en warme ambiance, omgeving prachtig rustiek, kamer top kwaliteit. Diner overheerlijk en uitgebreid rekening gehouden met individuele wensen. Met recht sterren kwaliteit.

• 23 februari 2014

Als je hier geweest bent, wil je absoluut terugkomen. Het ontbijt is fantastisch, je moet er zeker ook van een diner genieten, ook geweldig, zeer goede wijnkaart, culinair heel erg in orde. Daarnaast deskundige en heel aardige medewerkers. De kamers en het restaurant zijn heel mooi en comfortabel ingericht, heerlijk om naar het strand te lopen.

• 2 januari 2014

te weinig parkeergelegenheid, in- en uitrijden zeer moeilijk. bij langer verblijf: weinig afwisseling in ontbijt. kamers zijn niet echt comfortabel en veel trappen

zeer vriendelijke bediening.

• 27 november 2014

'bij jef' voldeed geheel aan mijn verwachtingen. het ontbijt was werkelijk geweldig, zowel in originaliteit, als in smaak. pure verwennerij!

• 15 oktober 2014

Heerlijk gegeten, top ontbijt, nog nooit zo'n lekker en verrassend ontbijt gehad. Goede bedden, mooie ruime kamer met inloopdouche.

• 1 april 2014

Uitstekende service, super eten en heerlijke wijnkeuze hierbij. Top weekend geweest!!