Beoordelingen over Strandhotel de Vassy

Boulevard ir de Vassy 3, 1931 CN Egmond aan Zee, Nederland

#2 van de 32 hotels in Egmond aan Zee

• 7 januari 2017

We vonden de bedden wat te zacht. De straal van de douche viel tegen. Moeilijk om lang haar uit te spoelen met zo weinig druk

Het ontbijt was prima. Maar volgens mij was het geen verse jus d'oranje. Wel leuk en lekker om aparte gerechtjes te bestellen. Heel erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

• 3 januari 2017

Bed was aan de zachte kant. Hadden helaas een kamer aan de achterkant met verlaagd plafond en iets minder lichtinval. Parkeren in vakantieperiode is een uitdaging.

Zeer vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijt. Leuk en gezellig familiehotel.

• 28 oktober 2016

helemaal niets

super ontbijt met zelfsa keuze uit ei gekookt/ei gebakken 1 zijde/ ei gebakken 2 kanten/ ei gebakken met ham/ ei gebakken met kaas/ ei gebakken met ham en kaas/ roerei !! Het moet niet gekker worden haha

• 18 oktober 2016

Kleine badkamer, als je op het toilet zat moesten de schuifdeuren van de douche openstaan, want anders ramde je er met je arm tegenaan. Standaard kamer een beetje triest, iets leuks aan de muur zou de boel wat opvrolijken.

Locatie was prima, het personeel was super vriendelijk.

• 23 augustus 2016

Het onderstaande vonden we niet heel erg maar viel ons op ten opzichte van andere hotels: In dit hotel zat tijdens ons verblijf half augustus vol met Duitse gasten. Parkeerkaart komt extra bij de boeking op. Op 23:00 wordt op de voordeur na vrijwel alles afgesloten. Als je nog even nazit in de "huiskamer", wordt je dan vriendelijk verzocht naar de hotelkamer te gaan.

Gratis upgrade gehad naar balkonzicht, gewoon omdat deze vrij was. Op loopafstand een gezellig centrum waar wij heerlijk konden zitten. Het restaurant waar je met 10% korting kunt eten is echt een aanrader. Wij hebben naar onze mening daar sterwaardig gegeten. Wij waren wat eerder aangekomen en dat was geen probleem. Twee uren eerder dan check-intijd konden we al terecht. Bij aankomst kregen wij een parkeerkaart, die hele dag in het dorp kon worden gebruikt. Verschillende koffie en thee was gratis zelf te tappen. Je kunt dranken halen in de huiskamer of op de gang uit een grote koelkast. Dranken neem je gewoon mee naar je kamer of drukt het op in de huiskamer. Ontbijt was erg goed en op verzoek krijg je een gebakken (roer)ei/omelet.

• 21 augustus 2016

Ik vind de bedden veel te zacht. Dit is opgelost met een plank. Maar ik vind wel dat de kwaliteit van het bed beter moet/kan

Ontzettend schoon een goede verzorging vriendelijk personeel

• 21 juli 2016

Jammer dat we geen balkon hadden maar dat lag ook aan onszelf. We boekten dit hotel pas 4 dagen voordat we gingen en dan is er niet zoveel meer te kiezen.

Mooie centrale ligging overal dichtbij. Prima hotel met goed ontbijt en fijn dat we de hele dag koffie, thee of chocolademelk konden pakken.

• 21 juni 2016

Het fietsenhok was een tegenvaller. De deur stond open en er was nauwelijks ruimte voor fietsen. Erg klein en erg vol. Wij hebben de fietsen op het rek van onze auto laten staan.

Verder alles erg goed. Mooie kamer, schoon en groot. Ontbijt was goed.

• 15 juni 2016

Sanitaire voorziening bij receptie is aan vernieuwing toe.

Keurige ontvangst en dito kamer. Erg nette sanitaire voorziening in de kamer en mooi uitzicht.

• 2 mei 2016

Uitstekende bedden. Goed ontbijt. Leuk dat je zelf je" ei" keuze kon bepalen, vers gemaakt! Een leuk huiskamerconcept, om 's-avonds of overdag even te zitten. En als topper... de vrijheid om zelf je drankje te pakken en op een lijst te zetten en.. kosteloos koffie en thee- gebruik!

• 2 mei 2016

Zeer vriendelijk en met humor ! Dicht bij het centrum met uitstekende restaurants. Gewoon een hotel met een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Een goede reden om terug te komen.

• 30 april 2016

Weinig privacy doordat het raam van de kamer recht tegenover een ander kamer lag. De kamer leek enigszins verouderd.

Zeer vriendelijk personeel. Ontbijt was ook erg goed!

• 30 april 2016

Eigenlijk niets, alleen jammer dat we een uitzicht hadden op de binnen plaats waar de lakens buiten hingen te drogen.

Alles klopte gewoon,het was gewoon thuiskomen heerlijk vers ontbijt, mooie lokatie,geweldig huiselijk hotel met goede bedden, grote badkamer, gratis koffie etc. zeer vriendelijk personeel, bushalte voor de deur en als je geluk hebt parkeren voor de deur. Wij bevelen dit hotel absoluut aan en komen hier zeker nog eens terug.

• 28 april 2016

heerlijke kamer,vriendelijk personeel.koffie en thee mocht je ten allen tijde pakken.zalig ontbijt.prachtige locatie.goed te parkeren. kortom fantastisch en van harte aan te bevelen voor zowel een korte of een lange vakantie.

• 20 april 2016

• Gezin

Vond alles heel ok, heel tof dat er rekening werd gehouden bij kamerkeuze owv. slecht slapen.Vriendelijk mensen , men voelt er zich dadelijk thuis. Dank voor het fijn verblijf, we komen zeker terug

• 10 april 2016

Zeer vriendelijke ontvangst. Persoonlijke benadering. Zonder dat ik erom had gevraagd, kreeg ik een betere kamer (omdat er nog één vrij was). De ligging was perfect; nagenoeg aan het strand.

• 9 april 2016

Wij vonden de ongedwongen sfeer zeer prettig. Heerlijk om in één van de zithoeken een gratis kopje koffie/thee te nuttigen. Ook het uitgebreide ontbijt is een waar feest. Overigens liggen de bedden prima! pluspunt is ook het centrum dat om de hoek ligt met vele restaurantjes. Wij hebben heerlijk gewandeld in de prachtige Schoorlse duinen.

• 6 april 2016

Het bed en kussen waren iets minder comfortabel en het dekbed vrij kort voor grote mensen.

De locatie is perfect. Kamer en badkamer prima en hygiënisch. Heerlijk ontbijt (ruime keus). Vriendelijk personeel. Onze kamer had een leuk balkon (zonzijde) met 2 stoelen en een tafeltje met uitzicht op zee en vuurtoren. Een echte aanrader!

• 17 maart 2016

Sommige kamers kijken tegen een (te dichtbij gebouwd) complex aan.

Ontvangst was hartelijk. Hotel heeft parkeerkaarten (tegen geringe betaling); goed geregeld! Ontbijt is uitstekend. Gasten werden naar de rustige kant van het hotel verplaatst omdat er aan de voorkant bestratingswerk-zaamheden plaatsvonden. Er is zorg voor de gasten. Personeel is heel vriendelijk. Schoon!

• 23 februari 2016

We hadden een heerlijk grote kamer. Een prima bed en badkamer. Het ontbijt had een grote variëteit. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Ook de salon waar je in alle gezelligheid kon zitten was Top. Samenvattend het was een heerlijk hotel.

• 18 februari 2016

De koffie uit de automaat was minder (smaak van oploskoffie), enigste minpuntje.

Mooie ruime kamer, schoon. Ontbijt prima. Sfeervolle huiskamer. Eigen bediening van dranken. Leuke versiering met Valentijnsdag. Dicht bij strand en centrum gelegen. Leuke restaurants in centrum.

• 16 februari 2016

De bedden enkele bedden die snel van elkaar schoven vervelend maar niet onoverkomelijk maar als je gewend bent lepeltje lepeltje te liggen ;)) verder waren de kamers super !!!

Eigenlijk bijna alles sfeer van het hotel gastvrijheid !!!! ligging ontbijt de ballonnen met betrekking tot de Valentijn erg leuk !!!

• 14 februari 2016

We keken uit op een binnenplaatsje, maar daar hadden we ook voor gekozen (prijs) ...

Bijzonder vriendelijk personeel, prima kamer + douche, heerlijke bedden, uitstekend ontbijt, locatie geweldig, wat wil je nog meer?

• 14 februari 2016

uitzicht vanuit de kamer op een binnenplaatsje, rommelig gezicht

kamer was netjes met goed sanitair,ontbijt goed en uitgebreid. De hele dag koffie en thee beschikbaar

• 18 oktober 2015

Bed was iets te zacht naar mijn smaak.

Goed hotel dicht bij het strand. Uitstekend ontbijtbuffet met diverse direct klaargemaakte eiergerechten. Mooie slaapkamer met kleine koelkast, apart zitje, goed douche. Gezellige Al met al top hotel op top locatie.

• 30 augustus 2015

op de eerste dag enkele opmerkingen ( geurhinder in de kamer, de haardroger die een probleem had, op papier heel veel tv kanalen maar in realiteit kon men er veel minder ontvangen) gegeven aan het onthaal maar daar is verder geen gehoor aan gegeven of gaf men geen indruk het is nagekeken te hebben.

Ligging, zithoek in het hotel, men kon er fietsen lenen

• 29 juli 2015

bedden behoorlijk zacht

Locatie uiteraard, maar vooral het enthousiasme en de vriendelijkheid van het personeel. Het ontbijt is superieur en de koffievoorzieningen een extraatje.

• 18 juli 2015

Super gezellig hotel waar je geholpen wordt door heel vriendelijk personeel. Mooie ligging, dichtbij strand en dorp. wij zullen hier zeker nog eens naar toe gaan.

• 13 juli 2015

Alleen hotel, dus logies en uitstekend ontbijt, maar wel een gezellige "huiskamer" met een uitgebreid assortiment aan dranken verkrijgbaar via selfservice. Perfect.

• 30 juni 2015

Wij hebben totaal geen negatieve ervaringen gehad in dit mooie hotel.

Ideaal gelegen en rustig, zeer vriendelijk personeel mooie en propere kamer, hier ga ik zeker nog eens terug , ideaal voor een rustige vakantie voor koppels.

• 5 mei 2015

Niets, of het weer misschien...

Alles was prima in orde. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kamer tiptop in orde.Prachtig zicht op de vuurtoren en de zee.

• 1 april 2015

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

niets!

De ligging is ideaal, je loopt zo vanuit het hotel het strand op en zit ook dicht bij het centrum. Personeel is zeer vriendelijk en de kamers zijn keurig. Ontbijt is lekker en uitbreid. Helemaal top!

• 15 maart 2015

• Vassy Speciale Aanbieding

Geen kritiek, maar een aantal vaste parkeerplaatsen voor het hotel zou ideaal zijn..

Vriendelijk en flexibel personeel, gezellige inrichting en sfeer in hotel, met name in het gastenverblijf en de zitruimte buiten.

• 14 maart 2015

Het vertrouwen dat sprak uit de manier waar drankjes etc. Gepakt konden worden. Ook het gratis te beschikking stellen van goede fietsen was heel fijn.

• 10 maart 2015

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Een mooie locatie dichtbij het centrum. Heel fijn is de service van koffie en drankjes. Het ontbijt is goed verzorgd en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

• 5 maart 2015

Dit verblijf zit direct aan de kust en biedt dus een ideale uitvalsbasis voor een strandwandeling. Het hotel zit direct bij alle restaurants in Egmond. De kamers zijn erg ruim en modern ingericht. De bedden zijn werkelijk fantastisch. Met de leenfietsen kun je ook heel makkelijk naar Alkmaar fietsen. Het ontbijt is zeer uitgebreid.

• 28 februari 2015

Dat de electronische sleutel niet werkte. Hierdoor konden wij ook na sluiting van de hoofdingang, niet naar binnen. Na telefonisch contact konden we gelukkig wel naar bed.

De kamer.

• 31 december 2016

Mooie grote kamer, vriendelijk personeel, uitstekende locatie.

• 6 november 2016

De ligging is prima, kamers een beetje krap. Gelukkig hadden wij een kamer met balkon, de standaardkamer aan de achterzijde zou ik niet aanbevelen.

• 31 oktober 2016

het kussen was erg dik.

Ruime kamer met zicht op zee en vuurtoren!

• 27 oktober 2016

Prima bed, goed ontbijt, vriendelijk personeel.

• 25 oktober 2016

De ligging van het hotel, de ontvangst, de kamer en de faciliteiten ( het verkrijgen van n fiets bijv.)

• 25 oktober 2016

geen idee

De rust.

• 24 oktober 2016

Bed had een kuil

Het ontbijt was heerlijk!

• 24 oktober 2016

Alles was in orde

Prima ontbijt. Perfect balkon op het zuiden!

• 21 oktober 2016

De douche ruimte is erg klein.

De ligging is erg goed, dichtbij strand e centrum

• 18 oktober 2016

Niks.

Ruime kamer, prima ontbijt en een dubbele douche!

• 16 oktober 2016

We kunnen geen minpuntjes vinden

Ontbijt was geweldig en alles was super schoon. De familie en personeel attent en vriendelijk.

• 11 oktober 2016

Alles was goed

• 10 oktober 2016

Uitgebreid ontbijt. Zeer schoon hotel. Vriendelijk personeel.

• 9 oktober 2016

• Gezin

Geen airco

Locatie sterkste punt

• 2 oktober 2016

vieze lucht uit de afvoerput van de douche

Uitstekend ontbijt.

• 24 september 2016

De kamer was moeilijk te bereiken met de trapjes.Geen inloop douche .

Het ontbijt was heel goed!!

• 6 september 2016

Ontbijt was prima. Mooie kamer. Prima hotel qua lokatie.

• 12 juli 2016

De lift is aan vervanging toe(turbo)

Locatie,uitzicht zee!( op onze kamer) Goede upgrade van ouder hotel.

• 12 juli 2016

Ontbijt prima!. Net en verzorgd hotel!

• 11 juli 2016

uitstekend ontbijt parkeren voor de deur strand om de hoek, in het centrum

• 23 juni 2016

Zeer prettige service van alle personeelsleden. Fijne sfeer, goed ontbijt, heerlijk bed, schone badkamer, lekkere stoelen op balkon, rust.

• 21 juni 2016

Vriendelijk personeel Fietsen te leen Hele dag koffie/thee inbegrepen

• 7 juni 2016

Het uitzicht vanaf het balkon was op de vuurtoren en de zee. De hele avond hadden we zon op het balkon.

• 7 juni 2016

De koffie uit de automaat

Alles top

• 21 mei 2016

ontbijt was prima, kamer ook goed. Locatie is echt top, dicht bij strand en horeca.

• 18 mei 2016

Dubbele berekening van toeristenbelasting

• 13 mei 2016

vriendelijkheid personeel, uitgebreid ontbijt kamer met uitzicht op zee, grote kamers

• 13 mei 2016

Nieta

Goed ontbijt , Lekkere bedden met mooi beddengoed . Dicht bij strand , Gratis koffie,thee hele dag . Zeer vriendelijke personeel

• 12 mei 2016

Dichtbij het strand.leuk winkelstraat op loopafstand met vele terassen en restsurants. Kamers mooi en schoon. Goed ontbijt.

• 10 mei 2016

Jammer dat het ontbijt pas om 8.15 uur begint.

We vonden alles prima in orde. Gezellige kamer.

Heerlijk ontbijt super locatie

• 26 april 2016

niets.

Ontbijt was prima,kamers waren ook prima te doen,lekkere douche,koelkast op de kamer.

• 12 april 2016

Kleine badkamer, kamer aan de achterzijde en een beetje gedateerd.

Lekker ontbijt, goed bed en dicht bij het strand.

• 9 april 2016

Hartelijk ontvangst, mooi gelegen kamer, heerlijk en uitgebreid en ook zeer vers ontbijt.

• 6 april 2016

Perfecte ligging vriendelijk personeel,schoon,de auto met parkeerkaart parkeren

• 17 maart 2016

zeer nette kamer - uitstekend ontbijt

gastvrijheid. goed verzorgd ontbijt

• 23 februari 2016

Vriendelijk personeel en erg behulpzaam.