Beoordelingen over Hotel Restaurant de la Frontière 2-sterren

Grensweg 1, 6277 NA Slenaken, Nederland

#7 van de 11 hotels in Slenaken

• 3 januari 2017

Onze kamer was nogal gehorig. geen leeslampjes boven het bed.

De ontvangst was super vriendelijk. Kamers goed en schoon naar prijs/kwaliteitsverhouding. Ontbijt ook heel goed, ruim voldoende met verschillende items, koffie thee, eitje, bekertje fruityoghurt en wat fruit. Kleinschaligheid beviel ook goed we waren geen nummer.

• 12 december 2016

tv was niet zuiver van beeld ,bad niet uitgekuist zat nog haar in ,trappen doen .Het is eenmalig

het ontbijt voor de prijs dat wij betaald hebben viel mee maar geen wow ,is goed voor mensen die wandelen en fietsen.

• 6 oktober 2016

Zaten midden in n overdracht van eigenaar de verhuis dozen stonden ingepakt dus dat viel tegen , geen borrel kunnen drinken savons enverder geen lunch en avond maaltijd ivm verhuizing van eigenaren

Ontbijt was goed bolletjes iets te hard

• 4 oktober 2016

Veel overlast, geschreeuw en gelach in de tuin, bijna onder onze kamer. Wij hadden een kamer aan de tuinzijde. Daar zat het personeel met anderen. Pas om 12 uur 's nachts toen ik riep dat ik hotelgast was en wilde slapen werd het stil. De volgende dag werd er gezegd na een opmerking van mij dat die herrie heel gewoon was. Dit was een vakantiehotel.

Goed ontbijt. De manager hield er rekening mee dat we vroeg wilden vertrekken.

• 4 september 2016

Ik had graag op de website willen lezen dat het hotel verkocht is en dat het restaurant gesloten was. Ik had dit niet geboekt als ik dit vantevoren geweten had! Gelukkig zijn er voldoende gelegenheden in Slenaken om te eten en dat hebben we dan ook gedaan. 'S avonds in het pikkedonker buiten een trap op naar de kamer was niet prettig.

Prima ontvangst, prima ontbijt, rustige kamer, goede bedden. Badkamer is mini, maar voldoende

• 15 augustus 2016

Geen tegenvallers.

Vriendelijke mensen, ontbijt was heerlijk goede prijsverhouding ook kwa kamer. Het beviel voor ons uitstekend. Ook het plaatsje ligt in een ontzettend mooi landschap en je kan er van alles bezichtigen.

• 7 augustus 2016

Het ontbijt was uitgebreide, gezellig ingedekt aan tafel, is weer eens wat anders dan een buffet, ruime keuze en lekker brood. Ook het eten 's avonds was zeer goed. Het personeel is zeer vriendelijk echt een familiebedrijf, aanrader!!!

• 30 juli 2016

De zaakvoeder toonde weinig interesse. Hij zou op een curcus klantvriendelijkheid kunnen gaan. Of meer leren van zijn partner en minder macho gedrag vertonen.

De kamers waren goed. Ontbijt en diner prima.

• 12 juli 2016

Het was erg warm in de kamer, badkamer voldoet prima (heerlijke douche) maar beetje gedateerd!

Leuk thema hotel, keurige kamers, goed 👌 Verzorgd ontbijt!

• 11 juli 2016

Een wat eenvoudig slot op de hotelkamerdeur. Hier en daar een vlekje in kamerstoel en tapijt.

Heerlijk en goed verzorgd ontbijt. Aardige en vooral klantvriendelijke eigenaar/eigenaresse/personeel.

• 14 juni 2016

Helaas 2 enkele bedden op wieltjes. En de spiegel zat niet heel goed vast aan de muur..

Kamers waren netjes en zoals op de foto. Waren iets later, maar dit was geen probleem. De volgende ochtend stond het ontbijt al per tafel klaar met vers gebakken broodjes en eieren, en een potje koffie en thee. En de locatie was echt super!

• 14 juni 2016

Kamer gaf eerder een oudere indruk. Niet zo groot, maar voldoende voor 1 nacht. Vlakbij de kerk, klokken lieten goed van zich horen.

Hotel oké voor 1 of twee nachten, we zijn er enkel geweest voor overnachting en ontbijt. prijs/kwaliteit oké, basis. Ontbijt goed, niet speciaal, maar alles was er wat nodig was. Badkamer ruim en proper.

• 25 mei 2016

Het ontbijt was erg sober, karig zelfs, alles afgepast voor 2 personen, geen fruit, geen melk.

De locatie was prima, alleen de gastvrijheid kon een stuk beter, weinig aandacht voor de hotelgasten.

• 12 april 2016

De kerkklok had afgezet mogen worden. Het opstapje naar de badkamer. Maar ik denk dat de leidingen in de verhoogde vloer gewerkt zijn.

De kamer (de grootste) was heerlijk. Beetje een kraak-vloer maar dat maakt niet uit. Prima ontbijt!

• 23 februari 2016

hier valt echt niets op aan te merken.

Heerlijk hotel, prima sfeer, erg vriendelijk eigenaars/personeel, smaakvol ingericht, erg lekker gegeten, (aanbeveling, alles is vers!), erg goed ontbijt, fantastische kamers, met mooie badkamers, dit is echt genieten. Wij zij hier 20/21 Februarie geweest, dit is het beste kleinschalige hotel tot nu toe, helemaal TOP! Een dikke 10 Ron en Margret Breeschooten

• 1 december 2015

Badkamer mocht ietsje groter zijn, glibberig zijkant buiten om langs zijtrap naar beneden te komen !

Vriendelijke gastvrouw en - heer, evenals personeel, mooie ruime kamer, lekker ontbijt en prima bed !

• 30 november 2015

-matig ontbijt, zonder enige variatie gedurende 4 dagen, met uitsluitend voorgebakken broodjes; vanaf 9:00 ontbijt betekende ook: om 9 uur aanwezig zijn, want anders was het theewater/de koffie lauw. -toegankelijkheid kamer op de dagen/tijden dat het restaurant gesloten is via veredelde brandtrap en spiegelglad plat dak -geen enkele mogelijkheid om op de dagen dat het restaurant gesloten (2,5 van de 4) is zelfs maar een kop koffie of thee te verkrijgen of zelf te zetten, of via een kamerbar iets anders te nuttigen -slechte ontvangst verschillende televisiezenders.

kamer, sanitair, kwaliteit restaurant

• 24 november 2015

1 klein puntje: Wij zelf mistte de mogelijkheid tot koffie/thee zetten op de kamer als het restaurant dicht was.

Perfecte ligging, vriendelijk personeel, erg schoon, lekker ontbijt en diner.

• 18 november 2015

Erg gehorig, zowel gang geluiden als kamer geluiden, blowers in de badkamer losse bedden

Prima Ligging van het hotel Goed eten, zowel diner als ontbijt waren smakelijk

• 17 november 2015

Prachtige locatie, met ongekende wandelmogelijkheden. Het personeel was erg gastvrij en het was een ruime gezellig ingerichte kamer. Wij hadden een Deluxe kamer met ligbad.Het ontbijt was ook prima met heerlijke verse broodjes etc.

• 25 oktober 2015

Klokken van de kerk ieder uur. Maar 1 ochtendjas en dan alleen als "accesoire" ahw Douchewater bleef niet in bad maar liep/kon zo eruit. Tip: douchegordijn of douchewand erbij aub

Mooi gebied!

• 22 september 2015

bij gebruik van de douche in het bad ontbrak er een scherm, halve badkamer was nat. Persoonlijk houd ik niet van vloerbedekking in een (slaap)kamer.

het diner en het ontbijt waren uitstekend verzorgd. personeel was erg vriendelijk.

• 20 september 2015

Kleine kamer om te overnachten. Geen goede stoel om in te zitten. Dus alleen mogelijkheid om op bed te zitten.

Bijzonder vriendelijk personeel en plezierige bediening. Uitstekende maaltijden met verse producten. Goed rekening gehouden met dieet.

• 20 augustus 2015

Bij aankomst niet duidelijk met het inchecken, moest je iemand bellen ! Afstapje op douche gevaarlijk ! (mat ! )

Leuke omgeving, goed ontbijt, rustig ! Eigenaresse behulpzaam !!

• 15 augustus 2015

Personeel mag wat geïnteresseerder zijn. Geen ene keer gevraagd of iets beviel of iets dergelijks. 1 dag bar en restaurant gesloten zonder bekendmaking vooraf (bij boeking)

Locatie, kamer en de rust

• 13 augustus 2015

Niets viel tegen, alleen als je slecht ter been bent is de trap een beetje een uitdaging. Wij waren er ma-woe en helaas was het restaurant op ma en di dicht voor lunch en diner. Anders hadden we waarschijnlijk vaak op het terras gezeten.

Prima prijs- kwaliteit verhouding. Lekker ontbijt met warme broodjes en goede koffie.

• 18 juli 2015

Was fijn geweest als men bij inchecken ook WiFi info verstrekt. Had het niet echt nodig voor één overnachting maar als ik langer zou zijn gebleven was dat wel prettiger geweest ipv dat je er naar moet vragen.

Prima locatie, goede prijs.

• 10 juli 2015

Er is dan weliswaar geen WIFI, maar daar hebben wij persoonlijk geen last van. Kwestie van een goed mobiel telefoonabonnement.

Geweldige eigenaren/personeel. Het hotel heeft leuke thematsiche kamers. Het ontbijt is niet super uitgebreid maar meer dan voldoende. Gratis parkeren op loopafstand.

• 2 juli 2015

Wij waren , naar wij dachten, midden in het seizoen de enige klanten. Badgelegenheid 1 x 2 meter. Dit vinden wij te klein. In en uitgang ging alleen over de brandtrap. Dit omdat de accomodatie eigenlijk gesloten was. Voor ouderen te gevaarlijk.Als je gesloten bent moet je geen gasten aannemen. De keuken was twee dagen dicht. Het ontbijt was minimaal. Prijs kwaliteit; te duur.

Een verzorgd interieur

• 27 mei 2015

Wat gehorig

Het eten is geweldig, smaakvol, goede porties en erg mooi opgemaakt. Vlot en erg vriendelijk personeel, soort van enthousiasme, mooi en fijn te ervaren

• 23 mei 2015

Slechte ontvangst Wifi op slaapkamer. Ontbijt is geen vrije keuze buffet, maar wel goed verzorgd op tafel klaar gezet.

Uitstekende badkamer, goede bedden

• 21 april 2015

Wij vinden het altijd leuker als je zelf je ontbijt kan samenstellen, door langs een lopend ontbijtbuffet te lopen. Verder smaakte het prima!

Superaardig personeel en heerlijke bedden!

• 29 maart 2015

De kerkklok die best eerder op de avond mag stoppen en later mag beginnen,

Prima uitvalbasis voor de wandeltochten en je kunt er heerlijk eten (en drinken).

• 16 januari 2017

Gemoedelijke, familiaire sfeer. Persoonlijke aandacht. Het ontbijt is uitgebreid en lekker!

• 3 januari 2017

Hartelijkheid personeel. Oprechtheid. Gezelligheid van het hotel. De venkelsoep😉. De oliebollen! Prima locatie voor wandelingen in de omgeving.

• 1 januari 2017

gastvrije ontvangst. Ondanks dat we waren uitgecheckt konden we toch nog douchen in hotel na fietstocht door Geuldal.

• 30 december 2016

Heel goed

• 30 december 2016

Hulpvaardig personeel

• 29 december 2016

Fijne kamer, vriendelijk personeel nemen de tijd voor je met een praatje. Mooie locatie.

• 12 december 2016

• Gezin

Vloerbedekking kamer zaten vlekken in en voegen in de badkamer niet schoon.

Vriendelijk ontvangen, goed ontbijt, mooie locatie en omgeving.

• 6 december 2016

alles prima, zeker gezien de zeer gunstige prijs.

• 21 augustus 2016

Wifi matig, op kamers weinig bereik.

Kamers goed en het ontbijt ook

• 10 augustus 2016

• Gezin

Inrichting erg smaakvol. Zeer vriendelijke gaatvrouw en gastheer. Heerlijke douche op comfort-kamer.

• 7 augustus 2016

De klokken van de kerk die gaan elk half uur af Een slechte ontvangst van tv en wifi

Je wordt vriendelijk ontvangen en geholpen

• 4 augustus 2016

Ontbijt goed, kamers eenvoudig maar netjes en schoon. Vriendelijke ontvangst.

• 24 juli 2016

Hoge opstap in de badkamer en kleine badkamer

Ontbijt goed

• 21 juli 2016

kamers zuiver maar gedateerd.

Ontbijt goed en compleet.

• 20 juli 2016

De kamer was rustig en sfeervol. Het personeel was vriendelijk.

• 20 juli 2016

Douchen in bad voor ouderen is wat lastig. wellicht een zijwand plaatsen.

frisse ruime kamer verzorgd ontbijt

• 14 juli 2016

Mooie locatie, aardige mensen, prachtige uitvalsbasis voor een wandeling of fietstocht. Gezellig klein familiehotel.

Geen tegenvallers.

Mooie en schone kamers, goed ontbijt en heerlijk gedineerd.

• 12 juli 2016

Het ontbijt was heerlijk!

• 11 juli 2016

De badkamer

• 10 juli 2016

De badkamer had iets groter mogen zijn.

Het ontbijt was heerlijk en de kamer was lekker schoon.

• 9 juli 2016

Grootte vd kamer en douche

Personeel & locatie

• 28 juni 2016

De kamer was wel wat gehorig, maar was voor ons niet heel storend.

Vriendelijk personeel, gezellige sfeer, met restaurant aanwezig.

• 19 juni 2016

Kleine kamer, enigszins afgepaste ontbijt , erg terughoudende eigenaren ;weinig vragen.

Liggingen opzichte van ov , leuke inrichting van de kamer

• 16 juni 2016

Er was geen lift, maar dat was bekend.

• 3 juni 2016

Persoonlijke aandacht en een verrassende keuken. Heerlijk gegeten.

• 31 mei 2016

Bad kamer klein beetje schimmel

Het was prima

• 31 mei 2016

Enigzins gedateerde kamers maar ruim en schoon. Mooie locatie. Het eten is uitstekend. Vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar

• 26 mei 2016

de tv was erg klein, maar voldeed op zich wel.

De bedden waren prima, de badkamer was prachtig en het ontbijt was lekker vers.

• 22 mei 2016

geen punten ontdekt die tegen vielen.

We zijn slechts 1 nacht geweest en zeer vriendelijk ontvangen. Kamer was prima! Zeer goed ontbijt

• 17 mei 2016

Geen föhn in de badkamer.

Goed ontbijt, goede ligging van het hotel.

• 17 mei 2016

Het was ok!

• 16 mei 2016

Ontbijt en vriendelijkheid personeel.

Prima kamer.

• 14 mei 2016

Vriendelijke bediening. Mooie omgeving. Prima verzorgd ontbijt. Goede bedden.

• 10 mei 2016

Redelijk prijzig hotel. Schoonmaak kamer kon beter.

Het onbijt met warme broodjes was perfect.

• 6 mei 2016

Personeel mag iets pro actiever

• 5 mei 2016

Prima kamer, heerlijk ontbijt

• 19 april 2016

De bedden waren veel te zacht

Leuk personeel

• 5 april 2016

Op zondagen kan het druk zijn in het dorp met motoren!

Het ontbijt was gewoon prima, de omgeving en de natuur is fabelachtig mooi

• 3 april 2016

Douchen in bad en geen douche gordijn. Dus alles nat.

Fijbe royale kamer

• 29 maart 2016

• Gezin

Badkamer was wat verouderd.

Lekker bed en goed ontbijt

• 20 maart 2016

De totale sfeer en gezelligheid.Prima ontbijt met warme broodjes