Beoordelingen over Hotel Kogerstaete Texel 4-sterren

Dorpsstraat 230, 1796 CH De Koog, Nederland

#3 van de 17 hotels in De Koog

• 31 oktober 2016

• Deluxe Tweepersoonskamer met Sauna

Zeer vriendelijke ontvangst met goede uitleg over faciliteiten van de kamer. Op loopafstand van leuke restaurantjes in De Koog. Kamer mooi ingericht, goed bed en alles netjes schoon. Ontbijt uitgebreid met heerlijk vers gebakken brood.

• 28 oktober 2016

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Niets. Alles was perfect👍🏽👍🏽 Echte aanrader!

Gastvrouw ontzettend vriendelijk en behulpzaam, ontbijt geweldig!! Iedere ochtend vers gebakken brood, heerlijk!!! Alles was vers én heerlijk! Kamer super schoon en gezellig en zeer sfeervol ingericht. Geweldig hotel en kamer👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽

• 25 oktober 2016

• Kleine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Geen diner mogelijk, maar door de uitstekende ligging meerdere opties voor avondeten in de directe omgeving. Prijs van de kamer zou iets lager kunnen.

Persoonlijke, aangename ontvangst. Zeer schone kamer met moderne faciliteiten en moderne badkamer. Prima ontbijt.

• 24 oktober 2016

• Suite

Badkamer deurkrukken vervangen, zaten los.Spiegel was beschadigd in badkamer. Geen badmat, geen toiletpapier aanwezig.

Het ontbijt was goed! Kamers ook maar had niet veel weg van een suite. Meer een appartement.

• 24 oktober 2016

• Suite (4 personen)

Het is niet goedkoop.... en het zou leuk zijn als het hotel een lounge had (maar waarschijnlijk is het daar te klein voor)

Ontbijt was heerlijk, we sliepen in een apartement met 2 aparte slaapkamers, en klein keukentje met koffiezet apparaat (Nespresso), magnetron, koelkast, waterkoker en eierkoker.

• 17 oktober 2016

• Kleine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Fijne kamer. Heerlijk ontbijtontbijt met voor ieders wat wils. Openbaar vervoer stopt voor de deur en vlakbij het strand en de winkelstraat met winkeltjes en restaurants

• 8 oktober 2016

Attente ontvangst, goede advisering en dienstverlening, locatie centraal in dorp en parkeren op eigen terrein, kamer op bovenste verdieping eerlijk gezegd 'gewoon' (zoals zo'n kamer, mede gelet op de prijs, op zijn minst hoort te zijn; en tsja, wij zijn dus i.v.m. het verduisteren niet dol op dakramen met kantelmechaniek... andere ruimtes zo te zien beslist comfortabeler, zelfs met balkon), royale en schone badkamer, goede bedden, wifi prima, goed ontbijt. Al met al, het was een aangenaam (en voor herhaling vatbaar) verblijf.

• 29 september 2016

Niets. Alles naar wens

Prima ontbijt. Zeer vriendelijke en behulpzame uitbaters. Ruime kamer. Indien de gelegenheid zich aanbiedt gaan we nog wel eens terug.

• 22 september 2016

• Suite

Geweldige locatie, heerlijk ontbijt met zelf gebakken brood, harde broodjes, krentenbrood, 4 soorten kaas, 4 soorten snijwaar, gebakken eieren, gekookte eieren, yoghurt met vers fruit, zoet broodbeleg, heerlijke verse koffie, vriendelijk ontvangt. Erg schoon hotel en geweldige bedden!

• 16 september 2016

Kamer mocht een beetje groter zijn. Doch gezien het goede weer zijn we enkel voor te slapen op de kamer geweest en hebben we er geen last van gehad.

Het ontbijt was perfect. Locatie is zeer goed, kort bij het dorpscentrum. Aanbieding om in een bepaald restaurant te gaan eten tegen een vastgestelde prijs hebben we uitgeprobeert en het was voortreffelijk.

• 6 september 2016

• Suite (4 personen)

Zoals iedereen in de beoordelingen gezellig en vriendelijke mensen en een grote kamer en schoon en lekker onbijt echt een aanrader.wij als gezin gaan zeker nog een keer terug.Goede ligging ,direct aan het dorp met gezellige restaurants en winkeltjes.En het strand is ook goed om aan te lopen.

• 4 september 2016

• Deluxe Tweepersoonskamer met Sauna

Ontvangst had iets hartelijker gemogen, mevrouw begon gelijk over de betaling die direct voldaan moest worden omdat het bij het uitchecken een hoop gedoe is. De rest van het verblijf was mevrouw wel heel aardig :) Ook is er geen deur in de badkamer,waar tevens het toilet is, ik was er met een vriendin en we voelde ons niet op ons gemak tijdens het douchen of toilet gebruik.

Goede ligging, mooie kamer. Ontbijt is uitstekend, beide eigenaren waren heel vriendelijk.

• 29 augustus 2016

• Suite

Geweldig hotel!! Heerlijk, ruime suite. Verrukkelijk ontbijt, prima service, fijn personeel. Mooi terras, fietsen huren is mogelijk. Mooie inrichting suite, eigen terras. Veel aandacht voor details.

• 29 augustus 2016

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Stoomdouche

Het ontbijt was heerlijk met zelfgebakken brood, Wij hebben 2 e-bikes gehuurd van het hotel. Dit beviel erg goed. De eigenaars waren erg behulpzaam.

• 25 augustus 2016

Bij het boeken gaf booking.com 4 sterren aan terwijl het een 3 sterren hotel is. We hadden dus ook iets meer verwachtingen.

De kamers waren mooi leuk ingericht en netjes

• 7 augustus 2016

• Deluxe Tweepersoonskamer met Sauna

Niets. Beetje duur voor mijn budget maar wel waard.

Heerlijk ontbijt, alles vers, warme broodjes, lekkere koffie, fantastisch bed, supervriendelijk ontvangst, toplokatie, bubbelbad, sunshower, sauna, mooie ruime kamer. Sfeervol kleinschalig hotel. Valt wat mij betreft niets op aan te merken.

• 4 augustus 2016

• Suite

Ontbijt was voortreffelijk verzorgd. De kamer (suite) is comfortabel ingericht. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Uitstekende ligging van het hotel nabij het gezellige centrum.

• 25 juli 2016

Niks....

Wat een geweldig weekend! Prachtig hotel met lieve mensen die het runnen. Vlakbij dorpje de Koog...we hebben genoten en komen zeker nog een keer weer!!!

• 24 juli 2016

• Kleine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Vriendelijke mensen,kamer was zeer netjes en locatie is super 2x struikelen en je bent in het centrum van de koog,het strand is te voet ook goed te doen

• 22 juli 2016

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Stoomdouche

De kamer rook niet fris (stonk) en was niet schoon. Er is geen aparte badkamer, je hebt dus geen privacy. De stoomcabine zit in de douche en wordt als unique selling point neergezet, maar als je de deur een keer open doet heb je in je kamer alle stoom. Je kunt niet slapen met de deur open want dan kan iedereen je kamer binnen lopen. Het raam kan op een haak maar geeft niet genoeg frisse lucht. De prijs is niet in verhouding met het comfort wat je ervoor krijg. Een grote tegenvaller.

Het ontbijt was goed. Zelfgebakken brood. Gebakken eiren met kaas.

• 14 juli 2016

Niets viel echt tegen. er was geen gemeenschappelijke ruimte voor een drankje. Prijs is wat aan de hoge kant.

zeer vriendelijke eigenaars, goed ontbijt, perfecte bedden, alles netjes in orde.

• 10 juli 2016

niks alles uitstekend

wij hebben hier 3 dagen gezeten en de suite was niks op aan te merken alles heel schoon en ruim een heerlijk ontbijt met vers gebakken brood en heerlijke verse ontbijt producten de eigenaars zijn hele vriendelijke mensen

• 7 juli 2016

• Suite (4 personen)

De Koog viel tegen. Deed ons denken aan een "Food Strip" in Kusadasi of Lloret de Mar. Eten op het strand is veel leuker!

Eigenaren zeer vriendelijk en gastvrij. Mooie ligging: vlakbij centrum van De Koog, bos en strand. Riante kamers / appartement en van alle gemakken voorzien.

• 5 juli 2016

er viel helemaal niets tegen! Wellicht kan een barretje of mogelijkheid tot dineren een goede aanvulling zijn.

Het ontbijtbuffet was erg uitgebreid en erg lekker. Kamer was prima, echt schoon en goede bedden. Enige jammere was dat we een kamer hadden met alleen dakramen. Eigenaren waren zeer vriendelijk en geïnteresseerd in de gasten.

• 30 juni 2016

• Kleine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Parking is wel aan de krappe kant.

Ontbijt is uitgebreid, alles vers vooral het brood. Niets op aan te merken. Uitstekende ligging en rustig, dichtbij het dorp.

• 29 juni 2016

Helemaal niets.

Mooie kamer met stoomdouche...heerlijk balkon met zitje. Eigenaars doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken..Echt een super ontbijt met verse producten en eigen gemaakt brood.

• 27 juni 2016

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Stoomdouche

Dat honden welkom zijn maar niet in de ontbijtzaal. Wellicht een tip om daar een hoek in de zaal voor te reserveren en van de bazen te vragen hun hond altijd onder appel te houden.

de stoom/douche combinatie!!

• 23 juni 2016

• Suite

Veel geluid van uitgaanspubliek bij een kamer aan de voorkant. Ik zou de volgende keer kiezen voor een kamer aan de achterkant.

Fijne schone en grote kamer.

• 21 juni 2016

De deur van de kamer valt niet automatisch in het slot. Je moet deze echt handmatig afsluiten.

We hadden een mooie, knusse kamer met een heerlijke douche! Het ontbijt was perfect en heel uitgebreid!

• 25 mei 2016

helemaal niks

vriendelijkheid van de eigenaars. ook het ontbijt was geweldig en de kamers waren prachtig,helemaal die met een stoomcabine. de ligging is perfect je loopt zo het centrum in van de koog met allerlei restaurants en winkeltjes

• 24 mei 2016

Het weer... hahaha. Wat betreft het hotel kan ik niets bedenken.

Wij vonden het personeel erg vriendelijk! Tijd voor een praatje. Betrokken, warme en toegankelijke mensen. De kamer was knus en gezellig ingericht. Bedden sliepen voortreffelijk en het was, ondanks het bijna volgeboekt was, erg rustig. Geen lawaai of krakende deuren. Ze waarschuwde ons dat er mogelijk geen goede wifi was ivm het vele beton in het pand. Maar ook hierin geen hinder gehad (zaten thans op de derde etage). Het ontbijt was met zorg bereidt. Vers gebakken brood, vers gesneden fruit, verse bonen koffie nog veel meer. Hebben niets gemist. Alles werd vlot aan gevuld. Wij hebben ons verblijf als zeer prettig ervaren!

• 24 mei 2016

• Suite (4 personen)

Ontvangst was enthiousiast, alle medewerkers waren vriendelijk en gastvrij. Ontbijt was heerlijk en uitgebreid. kortom een plekje om naar terug te gaan.

• 30 maart 2016

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Stoomdouche

Wat wij jammer vonden was dat er ook huisdieren werden toegelaten. En 1 op de benedenverdieping heeft zondag middag/avond veel geblaft.

Ontbijt was prima, heel uitgebreid.

• 1 maart 2016

• Gezin

Het ontbijt was uitgebreid, vers,biologisch en heerlijk! De kamers ruim, schoon en de Suite was enorm ruim!! Op loopafstand van centrum en strand. Eigenaresse zeer vriendelijk!

• 16 februari 2016

Wij zelf zijn wat stevigere hoofdkussens gewend en het was fris tot koud op de kamer.

Zeer warm welkom, heerlijk uitgebreid ontbijt en je voelt je gelijk thuis.

• 27 oktober 2015

De vriendelijkheid en zorg waarmee dit hotel gerund wordt, helemaal Top. Mooie kamer. Zelfs voor de hond stond er een bakje water en wat lekkers klaar. Ontbijtbuffet was goed met heerlijk eigengemaakt brood.

• 22 oktober 2015

• Gezin
    • Appartement (4 Volwassenen)

Waar te beginnen... het begon meteen verkeerd. Vervelende ontvangst, negatief. Ouderwets appartement, het ruikt niet echt fris in hotel, TV boven stuk. En dan 200,- voor 1 nacht zonder handdoeken en ontbijt. Ik was zeker niks gewend...

WiFi deed het goed

• 27 augustus 2015

• Gezin

Er warm op de kamer, vanwege de regen 's avonds en 's nachts konden de ramen niet erg ver open wegens inregenen.

Vriendelijk personeel, lekker ontbijt.

• 24 augustus 2015

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Stoomdouche

Vreemd was de stoomcabine in de kamer en niet in een aparte badkamer maar dat zal wel een technische achtergrond hebben.

Het hotel is net buiten het centrum van de Koog wat wel lekker rustig is in het hoogseizoen. Goed werkend gratis wifi en een geweldig ontbijt. Het eigen gebakken brood moet je geproefd hebben. De stoomcabine werkte prima, erg lekker.

• 22 augustus 2015

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Ontvangst en gastvrouw was toch iets minder vriendelijk dan we hadden gehoopt. Ook toen onze kamer een dag niet was schoon gemaakt geen excuses oid. Alleen maar: Wilt u een kopje koffie of thee van het huis?Terwijl dat al voor vrij gebruik in de kamer staat.

Ontbijt was goed.

• 11 augustus 2015

• Kleine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Niets. Als je een kleine kamer boekt moet je niet al teveel verwachtingen hebben. Maar alles viel mee

Wij hebben een kleine kamer geboekt. Was super netjes en mooi afgewerkt. Alles was aanwezig. Dus super

• 10 augustus 2015

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Iets meer detail bij schoonmaak: Vlekken op spiegel niet verwijderd, tandenpoetsbeker met vlekken. Minibar leeg? Iets meer licht in de badkamer kan ook geen kwaad.

Uitstekende ligging aan begin van dorp De Koog, met bushalte voor de deur. Door familie gerund hotel met persoonlijke aandacht voor alle gasten. Grote kamer.

• 30 juli 2015

• Kleine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

- Geen bar, je kan niet even koffie drinken (voor zo ver ik weet) - Kamer was wel erg klein, prima voor een weekend maar niet langer!

- Het gezellige (leuk ingerichte) kamertje; - Het ontbijt, top!!

• 19 juli 2015

Vasttapijt op de kamers en dan huisdieren toegelaten vind ik een minder goede combinatie.

Een gezond fruitontbijt met granen en yoghurt of overheerlijk vers zelfgebakken brood: moeilijke keuze! (Dan maar allebei)

• 19 juli 2015

• Kleine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Er is mij niets tegen gevallen.

Nette en schone kamer. Vriendelijk personeel. Locatie bij centrum en strands is prima. Ontbijt was lekker. Fijn dat de auto op een gratis parkeetplaats bij het hotel stond.

• 14 juli 2015

• Suite

's nachts lopen er wel wat luidruchtige mensen over straat, als je je raam open houdt heb je daar last van.

de locatie is heel goed de kamer was erg ruim en comfortabel hele goede badkamer

• 27 juni 2015

• Gezin
    • Appartement (4 Volwassenen)

Er voel ons niets tegen! Het is allemaal goed geregeld.

Het hotel ligt heel dicht bij het centrum van de Koog. Vanaf ons appartement keken wij op de hoofdstraat, zo dichtbij!

• 19 mei 2015

• Deluxe Tweepersoonskamer met Sauna

Badkamer minder praktisch. Apart toilet was wel gewenst gezien open badkamer en ook betere afvoer douche

Heerlijke wellnesskamer met sauna en whirlpool Glutenvrij ontbijt mogelijkheid Vriendelijke eigenaren

• 7 mei 2015

• Deluxe Tweepersoonskamer met Sauna

Het ontbijt was echt spectaculair, niets ontbrak. Het hotel was ook super schoon, en de mensen zijn ontzettend aardig. Echt een aanrader! Ideale locatie.

• 5 mei 2015

• Suite (4 personen)

De suite met 2 slaapkamers is een erg ruim appartement. Met woonkamer en badkamer beneden en slaapkamers boven. Badkamer ook mooi. Bedden waren heerlijk. Ontbijt erg goed! Erg hondvriendelijk.

• 19 februari 2015

• Suite

Prima accommodatie met schone stijlvol ingerichte kamers, bijzonder hygiënische badkamer en zeer gastvrije eigenaren. Het ontbijt is elke ochtend iets om naar uit te kijken.

• 19 februari 2015

• Deluxe Tweepersoonskamer met Sauna

Wellness faciliteiten op onze eigen kamer Vriendelijke en enthousiaste eigenaren Uitgebreid en zeer gevarieerd ontbijt met heerlijk zelf gebakken brood

• 17 februari 2015

• Deluxe Tweepersoonskamer met Sauna

Dit hotel wordt schromelijk overschat. De vooraf geschatte formule is van matige kwaliteit. Het hotel is gedateerd, kamers zijn klein en ingericht met verschillende, niet bij elkaar horende meubels en kleuren. Dit straalt geen rust en sereniteit uit. Voorts is het toilet/ badkamer niet gescheiden van de slaapkamer. Dit betekent dat het één open ruimte is en je geen privacy hebt. Gezien de ramen niet open kunnen, ventilatie alleen middels een afzuigsysteem mogelijk is, is het niet prettig als je een behoefte hebt en je hele kamer ruikt. Spinnenweb aan het plafond, dode muggen op de vensterbank zijn tot slot de absolute dooddoener bij een prijs van €365,- voor twee nachten. Heel jammer! Aandacht en tijd voor een praatje in overvloed, maar een goed draaiend hotel behoeft meer dan sociale gezelligheid, zeker bij dit soort vraagprijzen.

Ligging, gratis WiFi, gratis parkeerplaats, uitleg uitbaters, goede bedden, goed ontbijt. Ondanks deze positieve punten wordt het hotel schromelijk overschat. Zeker gezien de prijs- kwaliteitsverhouding. Opgemerkt wordt dat het hotel voor een bepaald publiek bestemd is en deze door sociale vaardigheden van de uitbaters als uitmuntend beoordeeld wordt. Echter is dit niet reëel gezien bij dit soort prijzen een totaalpakket verwacht wordt. Totaal als in goed ingerichte kamers, hygiëne e.d. .

• 24 november 2016

Prijs kwaliteit verhouding

Goede lokatie, lekker ontbijt, B&B sfeer

• 3 november 2016

Alles was in 1 woord uitstekend!

• 18 oktober 2016

• Suite

Voor een luxe hotel op een eiland in de Waddenzee zou ik als enige punt bij het ontbijt wat vis producten verwachten.

• 14 oktober 2016

• Suite

Goed ontbijt, veel keuze en eigen gebakken brood, waardoor het heerlijk rook in het hotel. Mooie ruime suite.

• 10 oktober 2016

• Suite

De ontvangst was zeer vriendelijk en je voelde je gelijk welkom. Zeer ruime kamers die mooi schoon waren. Heerlijk ontbijt met ruime keuze.

• 7 oktober 2016

?? Niks

Erg opvallend is het ontbijt dat is helemaal TOP. mensen zijn super vriendelijk en behulpzaam. Komen zeker terug.

• 28 september 2016

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Het ontbijt was heerlijk en zeer uitgebreid. De kamer met groot balkon was top. Op loopafstand van het centrum en het strand.

• Suite

Handdoeken op de grond...dachten wij is verschonen...maar deze werden weer opgevouwen voor gebruik..bah

??????helemaal niets.

Het ontbijt was uitstekend gezellige en vriendelijke eigenaren.kortom super,wij komen zeker terug.

Warm onthaal Uitstekend ontbijt voor elk wat wils Comfotabele kamer

• 25 september 2016

Eigenlijk niets

Kleine hotel kamer geboekt,deze is van alle gemakken voorzien,prima bedden en een mooie doucheruimte!!

• 25 september 2016

• Suite

Niets alles was volgens verwachting.

De kamer en het ontbijt waren echt heerlijk

• 23 september 2016

• Kleine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

De krappe kamer op de zolderetage.

Heel goed, vooral her zelf gebakken brood.

• 22 september 2016

• Kleine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

De manier waarop we bejegend werden

Ontbijt prima

Ligging tov kern De Koog

Prijs te hoog

Erg mooie kamer

Informatie op site Booking . Com

Ontbijt erg goed Kamer iets aan de kleine kant maar was eigen keuze dus bed ook iets aan de kleine kant

• 18 september 2016

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Stoomdouche

Het douchen in de kamer. Je moet er even rekening mee houden, dat de gordijnen dan gesloten moeten worden

Het ontbijt was prima.

• 17 september 2016

Helemaal niets!

Het ontbijt was top! Het zelfgebakken brood zou ik wel iedere willen eten!

• 15 september 2016

Temperatuur kamer

Ontbijt was heerlijk met zelf gebakken wit en bruin brood steeds vers gebakken eieren echt uitstekend!

• 15 september 2016

• Kleine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Lieve eigenaresse . Gastvrij .Heerlijk ontbijt en goede ligging. We komen zeker terug.

• 6 september 2016

Niets viel tegen

De kamers waren netjes, heerlijk uitgebreid ontbijt en supervriendelijk personeel