2. Hotelbeoordelingen Portugal
  3. Hotelbeoordelingen: Madeira
  4. Hotelbeoordelingen Estreito da Calheta
  5. Beoordelingen van Banda Do Sol Self Catering Cottages

Beoordelingen over Banda Do Sol Self Catering Cottages

100 Caminho Da Ribeira Funda, Estreito Da Calheta, 9370-249 Estreito da Calheta, Portugal

#1 van de 46 hotels in Estreito da Calheta

• Beoordeeld op: 22 april 2024

We voelden ons bijzonder thuis, echt een aanrader
    • Huis met 2 Slaapkamers

Gastvrijheid: Welkomstpakket, alles was aanwezig. Bijzonder betrokken op ons (haar gasten)

• Beoordeeld op: 19 april 2024

Het huisje,de tuin,het uitzicht

• Beoordeeld op: 14 maart 2024

Heerlijk relaxed
    • Huis met 1 Slaapkamer

Niets, eigenlijk.

Het huisje is van alle gemakken voorzien en de ligging is perfect. Mooi uitzicht vanaf de helling waartegen het huisje ligt. Ontvangst door de landlady was weer allerhartelijkst. Dit was de tweede keer dat we er verbleven en dat was vast niet de laatste keer.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2023

• Vakantiehuis

Niets!

Perfect verblijf gehad. Mooi, schoon, comfortabel. Geweldige host. Aanrader!

• Beoordeeld op: 16 juli 2023

Hier wil je wel wonen! Absolute aanrader alles klopt

Geen min punten

Het huisje was helemaal top!! De indeling is echt goed, schoon fris en het is helemaal compleet, echt een aanrader voor wie even helemaal wil relaxen. De tuin met het zwembad zijn ook echt fijn er zijn geen min punten. Je kunt er lekker buiten koken op de bbq met uitzicht op zee,verse kruiden in de tuin. Het huisje ligt halfweg de berg het is er nooit te warm maar zeker niet koud en er staat een lekker zee briesje. De tuin is zeer mooi aangelegd met ook flink wat citronella wat de muggen weg houdt. De host is een hele aardige vrouw waar je alles aan kunt vragen ze heeft alles goed geregeld. Alles klopt aan deze cottages! Hier komen wij zeker nog een keer terug!

• Beoordeeld op: 16 december 2022

Zeer comfortable Cottage
    • Huis met 1 Slaapkamer

Niets.

Compleet ingerichte cottage, tot en met de zeep voor de vaatwasser. Comfortabel bed. Zwembad zag er goed uit, alleen jammer dat het weer er niet goed genoeg voor was. 's Avonds de houtkachel aangestoken voor wat extra warmte. Erg vriendelijke eigenaresse.

• Beoordeeld op: 15 september 2022

Prachtige accommodatie voor een relaxte vakantie en om deze kant van het eiland te verkennen
    • Studio met Kingsize Bed

Afscheid nemen van 'onze' geweldige studio en Heather vonden wij niet fijn. Het dichtbij gelegen plaatsje Calheta vonden wij een verschrikkelijk oord, onze boodschappen haalden wij daarom gewoon bij de plaatselijke supermarkt en niet in Calheta.

Wij hebben zelden zo'n hartelijke gastvrije ontvangst gehad in een vakantie. De eigenaresse, Heather, is een fantastische gastvrouw, de accommodatie en het uitzicht is prachtig. Wij verbleven in de studio die van alle (luxe) gemakken is voorzien, je komt niets te kort. Het enige waar je zelf voor moet zorgen is je eigen eten en drinken en daarom vinden wij dat je sowieso een auto nodig heb om boodschappen te doen en restaurants te bezoeken, dit is lopend niet echt een optie. Wij weten uit ervaring dat het slim is om naar de restaurants te gaan die Heather aanbeveelt. Door de rustige omgeving werden we laat wakker en doordat de zon al vanaf de ochtend in de tuin schijnt die bij de studio hoort was onze start van de dag super relaxed. Vaak stapten we pas tegen het middaguur in de auto om dit gedeelte van het eiland te verkennen of wandelroutes te lopen. De Levada wandeling PR14 was prachtig en bij het bekende en drukke PR 6 zijn wij, halverwege de asfaltweg naar beneden, rechts met een trap naar boven gegaan richting het meertje Lagoa do Vento. Een prachtige wandeling en een stuk rustiger qua toeristen. Op de terugweg van het meertje hebben we gekozen niet dezelfde weg terug te nemen maar om langs Levada do Alecrim te lopen en daardoor kwamen we weer boven bij de parkeerplaats uit. Voor een stranddag en snorkelen vinden wij dat je niet aan deze kant van het eiland moet zijn, de populaire stranden zijn opgespoten tussen golfbrekers en zij zijn voor onze begrippen heel druk en ongezellig.