2. Hotellrecensioner FRA
  3. Hotellrecensioner FRA
Beaujolais Verifierade recensioner av B&B och värdshus från riktiga gäster

• La Maison des Vignes Gästbetyg: 9

”Väldigt trevlig värdfamilj. Keliga och snälla (små)hundar. Trevligt att bo mitt i vingården. Middagen, enkel men god och helt klart prisvärd, serverades som social dinner. Värdparet satt med vid middagen.”

• La Maison des Vignes Gästbetyg: 10

”Det fantastiska värdparet!”

• Le Domaine Gästbetyg: 10

”Barnen äskade allt med vistelsen och planerar redan nästa reda. Tack från oss, Havanna, Caspian med föräldrar”

• La Maison des Vignes Gästbetyg: 10

”Fint fräscht rum med vacker utsikt över gården och vinodlingar,en underbar middag tillsammans med det trevliga värdparet samt en god frukost”

• Le kaolin Gästbetyg: 10

”I ett mycket smakfullt renoverat krukmakeri, stannade vi en natt. En underbar värdinna som mottog oss så vänligt. Vi kommunicerade på engelska och franska, vilket fungerade utmärkt. Catherine bokade bord på restaurangen le gourmet, där vi åt en fantastisk middag med gott vin. God frukost fick vi serverad av värdinnan Catherin. Vi rekommenderar och återkommer gärna till både boende, restaurang och orten Bully.”

• Chamade en Beaujolais Gästbetyg: 8

”Bra säng och prisvärt. Allt väldigt nyligen iordningjort.”

• De la Chambre au Jardin Gästbetyg: 8

”Den var helt ok”

• L'Eglantyne Gästbetyg: 10

”Fint ställe med bra möjlighet att sitta utomhus och att laga egen mat.”

• Le Domaine Gästbetyg: 10

”Underbart ställe med fina värdar, mycket god mat och dryck. Lugnt och fint. Här vill vi komma tillbaka många gånger. Perfekt ställe när man har hund.”

• Les Picorettes Gästbetyg: 9

”SuperVänliga och hjälpsamma värdpar. Mysigt hus i vackra omgivningar. Avslappnad. Mysig trädgård. Jättefin frukost.”

De 30 bästa B&B-boendena och värdshusen i Beaujolais

baserat på 11 190 recensioner för B&B-boenden och värdshus på Booking.com