2. anmeldelser av hoteller i Portugal
  3. anmeldelser av hoteller i Portugal
Minho Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• «rent, romslig, trivelig møblert og innredet moderne. stille, med balkong bak. liten , men trivelig.»

• «Veldig sentralt og lettvint. Nære til alle turistattraksjoner. Mange gode restauranter i nærområdet.»

• «Leiligheten var veldig sentralt i gamlebyen, men ingen utsikt. Såg rett inn i en vegg på huset ved siden av.»

• Rilhadas Casas de Campo Omtalescore: 10

«Dette er et helt fantastisk sted. De som jobber der er veldig hyggelige og hjelpsomme og gjør alt for å få gjestene til å trives. Det er veldig mange gøye aktiviteter å være med på, og det er et koselig bassengområde.»

• Alma Da Vila Omtalescore: 10

«Alt! Det var utrolig pent og rent. Vi manglet ingenting. God kommunikasjon med Augustinho, som lot oss være 1 time ekstra :) Koselig, stilig leiligheten med fantastisk utsikt. ANBEFALER PÅ DET STERKESTE.»

• «Beliggenheten, god seng, det store soverommet og et bra baderom. Kjøkken med det aller nødvendigste.»

• Casinha da Raposeira Omtalescore: 10

«Et veldig sjarmerende steinhus i lansbyen Sojao, i autentiske omgivelser. Huset er lite og kompakt og har alt man trenger. I tillegg ble jeg ønsket velkommen av hjemmelaget kake på kjøkkenbenken. Gangavstand til alt du trenger, men vær oppmerksom på at du må gå et lite stykke fra veien for å komme til huset. Offentlig parkering er gratis og lett å finne.»

• «beliggenhet, veldig sentralt hjelpsom vert»

De 30 beste ferieboligene i Minho

basert på 87 257 omtaler av ferieboliger på Booking.com