2. Hotellrecensioner USA
  3. Hotellrecensioner Pennsylvania
Pennsylvania Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”Vi reste runt och bodde på 6 olika hotell på olika platser under vår vistelse i Usa. Detta hotell var helt klart det bästa av dom alla, mycket trevlig personal och ett mycket prisvärt hotell!”

• The Priory Hotel Gästbetyg: 8

”Väldigt mysigt hotell och trevlig personal.”

• ”Good standard”

• ”Fantastisk byggnad med en interiör som slår det mesta. Rummet var fint och välstädat. Det var dock en del trafikljud från gatan utanför, men öronproppar i så är det löst. Tog frukost i stora salen som var mycket välsmakande. Valde grekisk yoghurt m massor av frukt.”

• ”Nära restauranger och butiker. Rymligt rum.”

• The Rittenhouse Hotel Gästbetyg: 7

”Läget”

• ”Läget var bra och rummet vi hade var stort och fungerade väldigt bra för vår familj. Frukosten var bra! Nästan all personal (bortsett från en kvinna i receptionen) var trevliga!”

• Cork Factory Hotel Gästbetyg: 8

”Fint hotell som kändes nytt och fräscht.”

• ”Enkelt rent helt ok”

• ”Personalen var mycket hjälpsam. Rummet var stort och ljust och hade bra sängar, kylskåp och mikrovågsugn, kassaskåp och stor TV. Området var lugnt. Fönstret mot gatan var inte så väl ljudisolerat men det var inte mycket störande trafik. Luftkonditioneringen gav också värme och rummet blev snabbt varmt när man satte på den, men den var ganska högljudd och vi kunde inte ha den på under natten. Hotellet ligger i den historiska delen av stan, nära Independence Hall, Freedom Bell, andra museer och myntverket på andra sidan gatan som hade en intressant rundvandring. Vi var i stan för en konferens, man kunde gå till konferenscentrumet på 20 minuter. Praktiskt var också att ta tåget från flygplatsen, från tågstationen tog det också 20 minuter att gå till hotellet.”

De 30 bästa hotellen i Pennsylvania