Queyras Nationaal Park Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• “Ik heb echt een heel fijn verblijf gehad. De locatie is prachtig en binnen was het super leuk ingericht. Het voelt hier heel warm en vertrouwd. Het diner en ontbijt was echt super en de eigenaren zijn heel vriendelijk!”

• La Ptite Auberge Beoordelingsscore: 9

“Gezellig, locatie, vriendelijk”

• Chambre d'Hôte Les Carlines Beoordelingsscore: 9

“Super aardige eigenaren met 2 leuke honden Mooi uitzicht vanuit de kamer Comfortabele bedden Aparte wc Lekker ombijt”

• Gîte Ancolie Bleue Beoordelingsscore: 8

“Heel vriendelijke eigenaars die u graag helpen met het vinden van de ideale wandeling. Heel lekker gegeten met producten uit de streek. Nora (onze hond ) voelde zich ook gelijk thuis.”

• Auberge l'Estoilies Beoordelingsscore: 8

“de ligging en de sfeer”

• Chambre d'Hôte Les Carlines Beoordelingsscore: 9

“Hartelijke ontvangst en een heerlijk ontbijt!”

• Gîte Chalet La Vie Sauvage Beoordelingsscore: 7

“Goede bedden, mooie nieuwe badkamer en toilet”

• Gîte Chalet La Vie Sauvage Beoordelingsscore: 8

“Prachtige plek, van de weg af, mooi uitzicht vanaf het terras en het balkon. Heerlijk diner - table commune. Werd op aanvraag aangepast voor reisgenoot die vegetariër was.”

• Gîte Chalet La Vie Sauvage Beoordelingsscore: 9

“We zaten in het nieuwe gedeelte waar je de schoenen uit moest doen om binnen te komen. Wij zijn dat niet gewend maar het blijft wel netjes en schoon. Een prachtige kamer met een heerlijke gezamelijk 5 gangen dinner en een goed ontbijt. De ligging was super, midden in de Grand Alp route wat prachtig is voor ons als motorrijders.”

• Õ 2040 Chambre Mélèze Beoordelingsscore: 7

“zeer simpele locaties. wc en douche op de gang maar alles netjes schoon en prettig en fijn dat er keuken tot beschikking is. ontbijt met lokale producten was ook top!”

De 5 beste B&B's en herbergen in: Queyras Nationaal Park

gebaseerd op 779 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com