2. Hotellrecensioner MAR
  3. Recensioner för B&B och värdshus i Souss-Massa-Draa
Souss-Massa-Draa Verifierade recensioner av B&B och värdshus från riktiga gäster

• Auberge Famille Benmoro Gästbetyg: 10

”Lugnt och fint ställe, med en bra utsikt från takterrassen. Prisvärd middag och bra frukost.”

• ”Oerhört trevlig personal, Hassan är enastående, riktigt bra mat, terrass med fantastisk utsikt, musik. Bara att rekommendera.”

• Gite Le Nomade Gästbetyg: 8

”Det fanns ingen frukost, vilket kom oväntat: i booking-annonsen stod att man kunde köpa frukost direkt på Gite.”

• Bio Beldi HOME Gästbetyg: 10

”Det var SUPER FIN STÄDAD, vi älskade lägenheten, vi hade gärna stannat länge men vi rekommenderar 100 procent. Personalen är fantastisk”

• The Rina Hostel Gästbetyg: 8

”Trevlig personal, rent, inredningen är kulturell. Väldigt charmigt. Lungt område och lugna människor i boendet. Fin utsikt från terrassen. Super bra boende för den som vill testa att surfa då dom erbjuder det och havet ligger någon enstaka km bort.”

• Oceana Surf Camp Gästbetyg: 6

”Läget var riktigt bra och en del av personalen var supertrevliga! Bjöd oss på mat en kväll med. Fin utsikt och härligt med pool, trots vi aldrig använde den.”

• Green Surf House Gästbetyg: 10

”Hamza och städerskan var 10/10”

• Maison d'hôtes IZZA Gästbetyg: 10

”Jättefint läge högt upp med fantastisk utsikt över atlasbergen från terassen. Vi beställde till middag på kvällen och fick en väldigt god hemlagad tagine plus efterrätt. Även frukosten var mycket god. Gemytlig och familjär känsla.”

• Rayane Guest House Gästbetyg: 9

”Världens finaste personal! Ett enkelt boende, inga konstigheter, det var städat och duschen fungerade bra med varmvatten och ordentligt tryck. Framför allt så kände man sig välkommen och trygg direkt. Supermysig takterrass, med bra häng, bara good vibes och bästa frukosten!”

• Riad Paradise of Silence Gästbetyg: 10

”Fint läge högt upp på backen. God frukost och middag på kvällen.”

De 30 bästa B&B-boendena och värdshusen i Souss-Massa-Draa

baserat på 64 499 recensioner för B&B-boenden och värdshus på Booking.com