2. Hotellrecensioner UK
  3. Recensioner för B&B och värdshus i Surrey
Surrey Verifierade recensioner av B&B och värdshus från riktiga gäster

• Vine Cottage Gästbetyg: 10

”Allt. Underbart läge, underbar personal, underbar frukost.”

• Trumbles Gatwick B&B Gästbetyg: 7

”fin miljö trevlig värd bra frukost”

• The Inn On The Green Gästbetyg: 7

”Bra service. Bra mat. Bra frukost. Stor trädgård och stora utrymmen inomhus. Bra parkering vid hotellet.”

• Colebrook Guest House Gästbetyg: 10

”Det var rent och välstädat. Frukosten var god med flera valmöjligheter. Och trevlig personal!”

• ”Det var INTE vad jag hade förväntat mig, utan hiss sista våningen och jag har dålig knä. Personalen var väldigt vänligt och hjälpsam.”

• Heathrow Ensuite Rooms Gästbetyg: 2

”Jag vet inte vad jag ska säga som var positivt med det här boendet. Informationen kring incheckningen var relativt tydlig och jag fick snabbt svar på en fråga. Rummet och toaletten var välstädat.”

• ”En av de vackraste läge och hus jag sett. Exklusivt designad inredning. Verkligen modern och fräsch med bibehållet kulturvärde. Trevliga och rutinerade värdpar. Jättefina! Sängen vi fick var underbart. Det var lugnt och skönt i boendet. Gillade det avspänt inställning det kändes att värdparet litade på gästerna och vår privatliv respekterades. Vacker utsikt från alla rum.”

• The Princess Royal Gästbetyg: 9

”Allt trevligt lugnt”

• ”Fantastisk frukost! Fina promenader och nära till det vi behövde.”

• ”Lugnt o mycket vänlig värdinna. Lätt att fixa frukost o inga problem att dela dusch o badrum - det fanns flera.”

De 30 bästa B&B-boendena och värdshusen i Surrey

baserat på 25 145 recensioner för B&B-boenden och värdshus på Booking.com