2. Hotellrecensioner ITA
  3. Recensioner för B&B och värdshus i Valle d'Aosta
Valle d'Aosta Verifierade recensioner av B&B och värdshus från riktiga gäster

• ”Rent å fint. Sköna sängar. Balkong perfekt. Skidbussen (blå linje) 1 g i timmen ca 3 min promenad från boendet. Obs! Ta gröna linjen på hemresan så stannar den på samma ställe. Blå tar annan väg hem. Skön promenad till byn på ca 10 min. Promenad till kabinliften ca 20 min. Mysiga restauranger i byn. Bra m parkering utanför om man kör bil. Bra personal.”

• Rifugio Lilla Gästbetyg: 8

”Bra frukost, kunde få både äggröra och pannkakor. Varmt välkomnande personal. Bra värme i rummet. Här fanns skidrum för pjäxor och skidor, 3-rätters middag fanns att boka till ett mycket bra pris.”

• Il Cuore Del Cervino Gästbetyg: 9

”Personligt trevligt peppande”

• Maison Boch Gästbetyg: 8

”Fantastisk service, frukost och läge mitt i staden. Kvinnorna som sköter om lägenheterna i detta hus får 5 av 5 i betyg. Mycket trevlig lägenhet högst upp i huset med fantastisk utsikt över Alperna.”

• B&B Lepetitnid Gästbetyg: 10

”Gemytligt. En fantastisk frukost!”

• Alpine Rooms Guesthouse Gästbetyg: 10

”Perfekt läge centralt i byn och precis bredvid liften. Underbara värdar och fantastisk frukost.”

• Miramonti Gästbetyg: 8

”Bra boende och god frukost. Läget mitt i byn med bra restauranger och barer.”

• ”Välstädat, fräscht och läget var bra! Vi fick väldigt fint bemötande och hjälp av värden!”

• Le Nid de l'Aigle Gästbetyg: 10

”Nära och bra”

• ”Rent och fräscht, kändes tryggt och trevligt. Bra frukost.”

De 30 bästa B&B-boendena och värdshusen i Valle d'Aosta

baserat på 47 945 recensioner för B&B-boenden och värdshus på Booking.com