2. Hotelbeoordelingen Thailand

Beoordelingen over Happiness Resort Sukhothai 3 sterren

558 Moo 8 Old City Amphoe Muang, Sukhothai , 64210 Sukhothai, Thailand

#2 van de 25 B&B's en herbergen in Sukhothai

• Beoordeeld op: 28 februari 2024

Kleine Oase in een mooie omgeving
    • Bungalow Tweepersoonskamer

Rustig gelegen klein resort in een zijstraat waar je geen verkeer hoort maar wel vogels en kikkers. Uitgebreide keuze wat ontbijt betreft. Met de fiets 2 km naar Old City. De fietstochten van Meow zijn een absolute aanrader!

• Beoordeeld op: 20 februari 2024

Pareltje in Sokhothai!!! ❤️
    • Bungalow Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat een pareltje is dit in de oude stad Sokhothai. Ik zou hier 4 nachten verblijven maar heb er nog een nacht bijgeboekt. Verbleef in een mooi, gezellig en schoon huisje. Het bed valt mee in de hardheid, ik heb er geslapen als een roosje. Je kan de ramen heerlijk overdag openzetten want er zit een hor in. Douche heeft lekker warm water en een redelijke straal water. Airco, wifi en koelkast werkt perfect. En een heerlijke terrasje erbij, maakt het helemaal af!!! De huisjes liggen 15 minuten fietsen vanaf de oude stad, midden in een mooie tuin vol met planten en op weg naar het resort passeer je al wat tempel ruïnes. Je hebt hier echt de rust, hoort de vogeltjes hun lied zingen en de hond Panda is zo ‘n schatje. De eigenaren zijn ontzettend lieve mensen, die je echt een fijne tijd bezorgen. Ze spreken goed Engels en Duits. Ik heb hier elke dag heerlijk ontbeten en gedineerd. De dame kan zo goed koken, groene curry en kip cashew zijn zo ontzettend lekker!!! Ik ben weg van Sokhothai en op de goede fiets die kan huren kom je overal. Ook kan je voor 200 bath bij ‘n ander hotel gebruik maken van het zwembad, top!!! Ga zeker als je in Sokhothai bent hier overnachten, je reist als herboren door… Kap Koen Ka!!! 🙏🏻

• Beoordeeld op: 10 februari 2024

Lekker rustig, dichtbij Old Sukhothai
    • Superior Bungalow

De eigenaren zijn erg vriendelijk. Als je wilt dineren vooraf reserveren, erg lekker. En ook leuk, met de fiets in 15 minuten in de oude stad vanaf een rustige en mooie locatie. En vergeet Panda niet, de super enthousiaste hond!

• Beoordeeld op: 27 januari 2024

Super!!
    • Superior Bungalow

Wat een heerlijke plek, echt een aanrader!! Fijn ruim net huisje met terras op een rustige plek buiten het stadje. Je kan een fiets huren bij de accommodatie en dan ben je snel in het centrum. Voor een relaxdagje kan je naar het zwembad bij een mooi resort in de buurt. Zeer behulpzame en vriendelijke eigenaresse en lieve hond Panda. Dank jullie wel en ik kom graag terug!

• Beoordeeld op: 25 januari 2024

• Familiebungalow

De locatie ligt wat van het centrum af, af en toe onhandig maar er was altijd wel een tuktuk driver te vinden die je weer terug brengt.

De tuin en het personeel, alles kon worden geregeld! De tuin was fantastisch mooi, heel sfeervol

• Beoordeeld op: 14 augustus 2023

Fijn verblijf met heel aardig personeel
    • Bungalow Tweepersoonskamer

Niet op loopafstand van de tempels, maar met fiets prima te doen.

Een heerlijk rustige locatie.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2023

Fantastisch op steenworp afstand van Sukhotai.

Er zijn geen minpunten.

Het resort is een oase van rust. De huisjes liggen heel sfeervol tussen de planten en bomen in en het resort zelf ligt prachtig gelegen vlakbij de oudheden. Als je loopt of fietst naar het historical park kom je ze al tegen. De eigenaresse heeft fietsen, kookt heerlijk en is heel erg behulpzaam.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2023

• Familiebungalow

De badkamer was iets gedateerd.

Goede locatie, sfeervol en in een mooie groene omgeving.

• Beoordeeld op: 16 juli 2023

Niks eigenlijk..

De ligging, vlak bij het oude historische centrum, was geweldig en de gastvrouw was super vriendelijk. We konden (goed verstelbare) fietsen huren en het ontbijt was heerlijk! Fijne plek om te zijn!

• Beoordeeld op: 24 mei 2023

• Bungalow Tweepersoonskamer

Dat we niet langer konden blijven

De gastvrouw van de guesthouse is de meest vriendelijke en gastvrije persoon die wij tot nu toe hebben ontmoet. We hebben hier heerlijk ontbeten en oprecht de lekkerste curry ooit gegeten. Ze liep de tuin bij haar huis in om verse kruiden bij elkaar te plukken waarbij ze gerechten in elkaar zet aangepast aan jouw persoonlijke wensen. In sommige recensies staat dat het ver is maar je kunt bij de guesthouse voor 2 euro per dag een fiets huren waarmee je in 5 minuten in Sukhothai centrum bent, dus dat is geen enkel probleem. Verder is er een super lieve hond (Panda) die elke paar maanden ingeënt wordt tegen onder andere rabiës (hondsdolheid), dus dit was alleen maar een trouwe vriend die ons veilig naar onze kamer bracht :) Het was een warme ervaring om nooit meer te vergeten! P.s. in coronatijd is alles opnieuw gerenoveerd en geschilderd.

• Beoordeeld op: 11 maart 2023

Kleinschalig, rustig verblijf met geweldige gastvrouw.
    • Superior Bungalow

Op 10 minuten fietsen van het historische centrum Sukhothai ligt dit prachtige kleinschalige resort (6 bungalows). We zijn zeer vriendelijk ontvangen door de gastvrouw. Onze ruime bungalow was perfect schoon en alles wat we nodig hadden was aanwezig, plus lekkere airco. We konden direct aanschuiven voor een heerlijke lunch. We hebben alle dagen gebruikt gemaakt van de fietsen die aanwezig zijn bij het resort om historisch Sukhothai te ontdekken. Omdat het resort net buiten het centrum ligt hoor je alleen de vogels, heerlijk rustig. We hebben dagelijks gebruik gemaakt van de ontbijt service en het diner, Dew kan erg goed koken, een aanrader. We missen hondje Panda nu al.

• Beoordeeld op: 18 januari 2023

Niks....

Fantastische omgeving, mooie bungalows, zeer behulpzame eigenaresse

• Beoordeeld op: 21 november 2022

Sfeervolle accomodatie
    • Bungalow Tweepersoonskamer

Niets, alles was perfect.

Mooi en sfeervolle accomodatie gelegen in het groen. Rustige ligging. De huisjes zijn goed onderhouden. Vriendelijk en gastvrij. 1 Van de leukste accomodaties die wij gehad hebben tijdens onze reis in Thailand.

• Beoordeeld op: 3 februari 2024

• Beoordeeld op: 14 januari 2024