2. Hotelbeoordelingen VS
  3. Hotelbeoordelingen: New Hampshire
  4. Hotelbeoordelingen Bedford
  5. Beoordelingen van Country Inn & Suites by Radisson, Manchester Airport, NH

Beoordelingen over Country Inn & Suites by Radisson, Manchester Airport, NH 3 sterren

250 South River Road, Bedford, NH 03110, Verenigde Staten

#2 van de 3 hotels in Bedford

• Beoordeeld op: 7 oktober 2022

• Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Het was s'nachts erg onrustig buiten

de locatie en goede kamer

• Beoordeeld op: 27 november 2023

Niet superdeluxe hotel, maar prima locatie om te overnachten.
    • Suite met 1 Slaapkamer met Kingsize Bed

De kamer was op zich schoon en netjes maar wel gedateerd. Er zaten bijvoorbeeld vlekken in de bank en de vloerbedekking en ook de ladenkasten leken wat gammel in elkaar te zitten. De kamer wordt ook niet dagelijks schoongemaakt, maar op aanvraag twee keer in de week (bij een verblijf van tien dagen). Wel kreeg je bij de receptie of van de schoonmakers direct een nieuwe set handdoeken of nieuwe badkamerartikelen wanneer je daarom vroeg. Wat wel echt een minpunt was aan het hotel zijn de vuilniszakken met etensresten die andere hotelgasten in de gang deponeerden. In het weekend stond dit er dan bijvoorbeeld twee dagen lang met als gevolg een vieze geur in de gang maar ook in de hotelkamer. Dat is niet fijn thuiskomen! Los van de geur trekt dit ook ongedierte aan, wat mij niet wenselijk lijkt voor een hotel. Hier zou het personeel de gasten op aan moeten spreken. Uiteraard ligt hier natuurlijk ook een verantwoordelijkheid bij de gasten.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het hotel is makkelijk bereikbaar en er zijn een aantal eetgelegenheden, Target en tankstation direct in de buurt. Van wat we er van hebben gezien zijn er genoeg faciliteiten in het hotel en is er enige variatie in het ontbijtbuffet. Echter hebben wij van dit alles geen gebruik gemaakt. De badkamerartikelen waren prima op orde; het was allemaal aanwezig en in nieuwe verpakking. Wij hebben prima geslapen op de bedden al was de kamer af en toe wel erg warm.

• Beoordeeld op: 27 juli 2023

Kan beter
    • Suite met 1 Slaapkamer met Kingsize Bed

We hadden een kamer in het hotel geboekt. De kamer was niet schoon toen we binnen kwamen. Er waren allemaal kleine haartjes in de badkuip. We vroegen om een nieuwe kamer en de receptionist hielp meteen en liep ook mee. Zij kan er natuurlijk ook niks aan doen. De kamer daarna was al beter, maar toch hier en daar was de schoonmaak niet goed (spiegel was vies, er lag nog rotzooi in een hoekje etc.) We konden in een uur rijden naar Boston. Dit was ook de reden dat we hiervoor kozen. Hadden verwacht dat het wel wat luxer was, maar het is redelijk verouderd.

De mensen die achter de balie werken zijn heel aardig en willen heel graag helpen.