2. Hotelanmeldelser for USA

7,5

8,2

• Anmeldt: 11. marts 2023

4,0
    "Sure medarbejdere som ikke tror på, at man har betalt."
    • Forretningsrejse
    • Juniorsuite med kingsize-seng og udsigt til Midtown

Forudbetalt ophold. Men ved indcheck ville de have mig til at betale igen. Der går 20 min. Hvor vi viser dokumentation inden de tror på os. Ingen undskyldning. Morgenen hvor vi skulle checke ud havde de lagt en seddel om, at mit kort ikke vil acceptere betaling. Vi tænker hvilken betaling, da vi allerede havde lagt $300 i depositum for køb af ting på værelset, som vi i øvrigt ikke havde gjort brug af. Da vi skal checke ud viser det sig, at de har forsøgt at hæve pengene for værelset igen. Igen går der 20 min med surt personale, som ikke tror på, at vi har betalt. Da de endelig kan bekræfte at vi har betalt får vi lov at checke ud. Men igen ingen der siger undskyld ulejligheden eller lignende. Vi havde både en junior suite og et almindeligt værelse. Det almindelige værelse fik $35 til brug i restauranten. Det gjorde junior suiten ikke. Der var huller i håndklæderne, hvilket havde været ok på et mindre hotel. Men en suite på et 4-stjernet hotel - not so much.... Når vi tændte for aircon stank det af hash. Selvfølgelig ikke hotellets skyld, men irriterende for os som gæster. Og så var tingene i mini baren ekstremt dyrt. Vi boede tidligere på ugen på et 5-stjernet hotel på Wall Street. Her var prisen for en lille cola $2 på dette hotel kostede samme størrelse $9. Der var heller ikke gratis kilde vand, som vi er vant til på andre hoteller i New York.

Beliggenhed og udsigten.

Overnattede: marts 2023

Disse overnatningssteder har også fået gæsteanmeldelser: