Beoordelingen over The Standard, Hollywood 4-sterren

8300 Sunset Boulevard, West Hollywood, Los Angeles, CA 90069, Verenigde Staten

#156 van de 320 hotels in Los Angeles

• 7 juli 2016

• Sunset kamer

We hebben 3 weken door de USA gereisd en dit afsluitende hotel van onze vakantie was een aanfluiting wanneer je bedenkt hoeveel geld we hiervoor kwijt zijn. Het zwembad werd ingenomen door bijzondere types uit de stad, geen hotelgasten. Het bad is klein en overvol, zwemmen kon je niet vanwege de locals die er met grote zwembanden in lagen te drijven en alcohol lagen in te nemen. Kleine kamer. Bed kraakt enorm bij iedere beweging. Achter de incheckbalie is een soort vitrine op ooghoogte die vol hangt met paarse kerstballen aan linten. Toen wij rond 20.30 uur terug in hotel kwamen lag er een dame in haar ondergoed in die vitrine te slapen 😏. Wij hadden een bagagekar geleend en brachten die netjes terug naar lobby. Ik stond samen met personeel op lift te wachten, maar niemand bood aan de kar van me over te nemen. Het is zeer lawaaierig. Is hotel zich van bewust, want er lagen oordopjes, echter maar voor een persoon. De strijkplank is voor kabouterkleding. Geen klok.. Geen fatsoenlijke stoel om op te zitten, slechts ongemakkelijk kuipstoeltje en zitzak. Op balkon niets. Geen ruimte in badkamer om je spullen neer te zetten. Garage is enorm duur, $38 per dag. We waren voor 2 nachten meer dan $100 kwijt voor garage en tax. Op onze tweede dag (independence day) mochten we geen gebruik maken van de pool vanwege een event. Wij zijn ons ding buiten het hotel gaan doen en toen we tegen 17 uur terugwaren stonden er honderden mensen in de poolarea, was een of andere gayparty aan de gang. Veelal lui in ordinaire uitfits en “teringherrie”. Onze kamer was nog niet opgeruimd zodat we genoodzaakt waren om in andere zaak wat te gaan drinken. Bij uitchecken nogmaals beklag gedaan en gezegd dat ik hier geen $ 500 voor ga betalen. Uiteindelijk hebben we voor 1 nacht betaald en komen we hier nooit meer.

Goede douche, goed bed

• 12 augustus 2016

• Sunset kamer

niets eigenlijk

Chille sfeer

• 29 januari 2015

• Extra grote kamer

Rook een beetje vreemd

Fijn hotel, toffe kamers en goede ligging

• 26 oktober 2014

Als je graag vroeg slaapt, niet voor dit hotel kiezen. Ze hebben elke avond tot 1u iets leuks beneden met dj's... En de breakfast kaart is een beetje saai...

Superleuk personeel, leuke sfeer. Beetje 60's... Really cool place, leuke gezellige muziek met dj's.. Leuke mix in styling!

• 15 juli 2014

• Gezin

zeer druk aan het zwembad, in het weekend poolparty's , niet mogelijk om rustig te zonnen/zwemmen

ligging, mooie kamers