2. Opinions d'hotels de Vietnam
  3. Opinions d'hotels de Thua Thien - Hue
  4. Opinions d'hotels de Hué
Vietnam Hué Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Than Thien - Friendly Hotel Puntuació: 8,8

"Absolutament tot. No us perdeu llegir la història de la família i l’hotel que també està en espanyol. A més tenen una meravellosa iniciativa que es diu tea & talk que mitjançant la conversa amb un tè permet a joves amb pocs recursos, millorar el seu nivell d’anglès. Enhorabona!!!!!"

• Ngoc Binh Hotel Puntuació: 8,6

"Hotel familiar, molt net i correcte. El personal molt amable."

• Alba Spa Hotel Puntuació: 8,9

"Neteja, atenció del personal, ubicació, spa."

• Than Thien - Friendly Hotel Puntuació: 8,8

"Em van deixar entrar a l'habitació al matí quan vaig arribar d'un viatge en sleeper bus des de Tam Coc. Vaig poder esmorzar a l'hotel ( boníssim l'esmorzar buffet) I després ja vaig poder entrar a l'habitació, dutxar-me i descansar. El llit és molt còmode. La dutxa molt bé. Molt bones les indicacions del personal de recepció per les excursions, per les visites a la ciutat i l'atenció rebuda en tot moment per qualsevol tema. La situació de l'hotel és molt bona. Els cap de setmana tanquen els carrers del voltant als cotxes i hi ha un ambient espectacular: bars, restaurants, etc. I sense motos ni cotxes! La relació qualitat- preu és molt bona. Hi tornaria sense dubtar. Voldria recomanar en Bumblebee, el conductor de moto que em va portar fins a Hoi An. És molt atent, mol prudent i m'hi vaig sentir molt segura en tot moment. Vaig contractar la sortida des de l'hotel i la recomano a tothom."

• BK48 Puntuació: 7,5

"Molt ben ubicat, net i el personal molt amable i atent. Molt contenta amb aquest allotjament."

Els 30 millors hotels de Hué