2. Hotelbeoordelingen Vietnam

Beoordelingen over Ninh Binh Panorama Homestay

Khe Thuong Village, Ninh Xuan, Hoa Lu, Ninh Binh, Vietnam

7,5

• Beoordeeld op: 2 augustus 2022

Meest charmante plekje van onze reis in Vietnam
    • Familiebungalow

Water van het zwembad was niet koud. Dus niet verfrissend.

Prachtige locatie, middenin de natuur en uitzicht over een veld met Lotusbloemen. Lieve eigenaren die altijd voor je klaarstaan. Is wat meer afgelegen, maar dat heeft juist wel zijn charme. Zolang je een scooter hebt natuurlijk, maar scooterhuur is heel gemakkelijk te regelen bij de eigenaar. Bungalows zijn basic, maar goed.

• Beoordeeld op: 27 juni 2022

heerlijk rustig met vriendelijk personeel
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Bergen

Het is erg basic. totaal geen probleem voor ons, maar je moet geen luxe verwachten.

De eigenaren waren extreem vriendelijk en behulpzaam. Mijne mede-reiziger werd ziek en we mochten langer blijven, medicijnen werden gehaald en zelfs de badkamer nog een extra keer gereinigd.

• Beoordeeld op: 16 juni 2022

• Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Bergen

Niks. Maar houd er rekening mee dat je altijd op de scooter of fiets moet

Prachtige ligging, vriendelijke eigenaar en heerlijk te eten te krijgen. Scooter huren en je kan er op uit

• Beoordeeld op: 14 juni 2022

Wij hebben bijzonder genoten van de rust, het uitzicht en de kookkunsten van de eigenaresse
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Bergen

De rust en de omgeving. Fiets en scooter verhuur bij de homestay heeft op deze afgelegen plek zeker een meerwaarde.

• Beoordeeld op: 28 mei 2022

awesome :)
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Bergen

deze plek is adembenemend! de host en haar familie zijn echt super aardig. willen je overal bij helpen en bellen rustig iedereen voor je om een taxi te regelen. Het is slechts op 15 min fietsen van Trang An (prachtig!!)

• Beoordeeld op: 24 april 2022

Rustig verblijf middenin de natuur met lieve eigenaren
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Bergen

De weg naar de accommodatie is erg slecht, met de fiets lukt dit net. Het was heel erg donker de weg er naar toe. Je kan uiteraard een taxi nemen. De bedden lagen enorm hard, het was eigenlijk geen matras te noemen. Ze zijn niet langs geweest op de kamer om bijvoorbeeld wc papier aan te vullen of het vuilnisbakje met wc papier te legen, dat vinden wij eigenlijk wel nodig elke dag.

De ligging is erg mooi en rustig. De eigenaren zijn erg vriendelijk en doen echt hun best voor je. Zij spraken nog het beste engels tot nu toe. Wasservice bieden ze ook aan. Grote kamers. Gratis fietsen, die je wel nodig hebt om ergens te komen. Zwembad is top. Douchen in de zelfde ruimte als de WC was geen probleem, de afvoer was goed. We mochten na het uitchecken om 12.00 uur nog gebruik maken van het zwembad en de douche.