
Από
ΕλλάδαΤα πάντα. Η Κα Λιτσα είναι ένας ευγενέστατος , χαρούμενος και πρόθυμος άνθρωπος να εξυπηρετήσει με το παραπάνω τους πελάτες του ξενοδοχείου και εγγυάται τη απόλυτη ασφάλεια και χαρούμενη διαμονή των πελατών στο ξενοδοχείο της. Η τοποθεσία του ξενοδοχείου είναι ότι καλλίτερο μπορεί να ζητήσει ο πελάτης, κοντά στη στάση του λεωφορείου, στην παραλία , σούπερ μάρκετ, φαρμακείο, διάφορα μπαρ και καφετερίες και κάτι πολύ σημαντικό : περίπου στα 100 μέτρα παρακάτω υπάρχει ,ανάμεσα σε διάφορα εστιατόρια, και μία πιτσαρία που φημίζεται ότι φτιάχνει τη καλλίτερη πίτσα σε όλο το νησί! Τη δοκίμασα και σας το επιβεβαιώνω! Η τρόπος της δομής των δωματίων στο ξενοδοχείο αυτό, καθώς επίσης και η διακόσμηση των, είναι φασμαγορικά πράγματα! Σε κάνουν να λατρέψεις αυτό το ξενοδοχείο και να μείνεις περισσότερο χρόνο! Η εκδρομή γύρω από τα ηφαιστιακά νησιά της σαντορίνης με το πλοίο, μαζί με τη αναρρίχηση στο ηφαίστιο και το μπάνιο στα θερμά νερα κάτω από το ηφαίστιο, προσθέτουν τη απόλυτη απόλαυση της διαμονής στο νησί αυτό. Το 10 που δίνω στη αξιολόγηση κατά τη γνώμη μου είναι πολύ φτωχό! Αξίζει να δώσω 100 μονάδες! Αν ξαναέρθω στο νησί , θα επισκεφτώ μόνο αυτό το σούπερ ξενοδοχείο!