Beoordelingen over Hotel & SPA Bringué 4-sterren

Carretera General de Ordino, 3, AD300 El Serrat, Andorra

#3 van de 4 hotels in El Serrat

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Prima hotel met lekker eten op goede locatie voor paar dagen skiën in Arcalis.

Mooie foto’s van de Spa en zwembad maar helaas moet daar 20 euro pp voor betaald worden. Een 4 sterren hotel is dus eigenlijk geen 4 sterren hotel als er voor bijbetaald moet worden. Er hangt een hele onaangename luchtverfrisser lucht in de lobby en het restaurant. Beddengoed is aan vervanging toe.

Locatie op de berg. Kamer was ruim. Eten in restaurant is prima. Ontbijt voor Andorra voldoende.

Voor doorreis , 1 overnachting zou ik dit aanraden (vooral met kleine kinderen)

jammer geen airco , bij hoge temperatuur is het wel warm om te slapen. Niet veel parking plaats voor de deur van het hotel, we hadden geluk dat iemand vertrok , wijzelf waren met een minibus en je moet geluk hebben als het hotel volgeboekt is. Een eindje verder was dan wel een parking . Bij een salon met mooie zetels stond een bordje , niet voor kinderen enkel volwassenen. Onze kleinkinderen zijn heel goed opgevoed , en ik vind dat jammer dat je dan niet eens in het salon met kinderen mag plaatsnemen. Ik zou niet direct aanraden voor kleine kinderen , een doorreis stop dat kan , maar voor een week ... Jammer ook dat het zwembad net aan renovatie toe was, zo kon niet gezwommen worden.

avond diner , à la carte , gastronomisch getint . Mooi restaurant. Heel mooie ligging van het hotel, heel verzorgd. Ontbijt was ook lekker . Ook mooie kamers .

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

Uitstekende ligging.

Mogelijkheden om buiten te zitten gering.

Uitstekende ligging. Zeer goed dagmenu voor zeer geringe prijs.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

De locatie van het hotel, werkelijk top.

Kamer grootte viel ons iets tegen. Badkamer geen aparte douche.

De locatie van het hotel, werkelijk top. Personeel uiterst vriendelijk.