Beoordelingen over Al Jawhara Gardens Hotel 4-sterren

Behind Deira City Centre, Land mark- Near Mosque, Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

#200 van de 384 hotels in Dubai

Ik had een standaard geboekt en bij aankomst kreeg ik een...

Een beetje meer fruit bij het ontbijt.

Ik had een standaard geboekt en bij aankomst kreeg ik een gratis update naar een suitekamer. Het personeel was uitermate vriendelijk! Ik kreeg meteen een glaasje fruitsap aangeboden bij aankomst. Bij aankomst op de kamer kreeg ik nog een telefoontje van de receptie of alles naar wens was. Er was een ruim assortiment van badartikelen aanwezig Het ontbijt was uitgebreid.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Goed hotel

afstand naar de Marina is met de metro bijna een uur. Was geen nadeel, maar houdt er wel rekening mee. Badkamer is verouderd, tegeltjes en voegen zat schimmel. Niet dat het vreselijk is om te douchen. Maar in verhouding met de kamer viel de badkamer tegen.

Mooi groot bed. Vriendelijk personeel. Goed buffet ontbijt. Zwembad zag er leuk uit, ze hebben ook 1 speciaal voor vrouwen, geen gebruik van gemaakt. dicht bij de metro en Deira mall. Excursies kan je ook in het hotel boeken (zelf geen gebruik van gemaakt)

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Not amused!

Badkamer niet goed schoon. 3e dag stonk de badkamer naar gas en we konden later op de dag een ander kamer pas binnen

Dat we eerder in onze kamer in mochten dan de inchecktijd

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

No taxiservice
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Staff en kamers

• Beoordeeld op: 11 april 2016

Vriendelijke staf, goede ligging, prima ontbijt.

De kamers zijn redelijk gehorig. Soms is het lastig om met het personeel afspraken te maken.

Vriendelijke staf, goede ligging, prima ontbijt. Aanrader voor laag budget met goede service.

• Beoordeeld op: 7 januari 2016

Het personeel is erg prettig, goede service en vriendelijk.

Het zwembad stelde niet veel voor. Klein en het bubbelbad kon niet aan en was niet warm genoeg.

Het personeel is erg prettig, goede service en vriendelijk. De kamer was prettig en de bedden uitstekend.

• Beoordeeld op: 15 juni 2015

Een goed en modern hotel, met mooie kamers.

Alleen het bed was te klein voor mij (1.90 cm ben ik). Dat had wat langer gemogen.

Een goed en modern hotel, met mooie kamers. Ontbijt was erg divers en het personeel is ontzettend aardig en werkt goed mee.

• Beoordeeld op: 7 april 2015

Personeel was zeer vriendelijk

De executive rooms zijn te gehorig, je kan letterlijk horen waar je buren over praten evenals de tv hoor je duidelijk!

Personeel was zeer vriendelijk Lokatie

• Beoordeeld op: 8 februari 2015

Locatie in centrum en dichtbij metro.

Om service bij de receptie te krijgen, is het goed geduld te hebben en aan te dringen. Adresvermelding op booking.com kan beter. Als je van de metro loopt is aanwijzing 'opposite city center' te summier. (27ste street)

Locatie in centrum en dichtbij metro. Executive kamer (6002): zitje in de kamer, koffie/thee faciliteiten. Goede douche. Gym compleet. Zwembad en whirlpool: heerlijk en goed onderhouden. Service schoonmaakdienst van de kamer: zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 3 januari 2015

Zachte bedden.

Verrot meubilair. Vieze vloerbedekking. Stof in de hoeken. Piepkleine kamer met veel te grote stoelen waardoor je helemaal geen ruimte meer hebt.

Zachte bedden. Verwarmd zwembad. Locatie. Welkomstdrankje.

• Beoordeeld op: 18 september 2015

afwerking niet goed

wifi iis niet goed

afwerking niet goed laage 4 sterren hotel als het vergelijkt met andere 4 sterren in de beurt.

• Beoordeeld op: 13 juni 2015

Dicht bij metrohalte / Deira Ciry Centre, waar vanuit...

Dicht bij metrohalte / Deira Ciry Centre, waar vanuit heel Dubai binnen bereik ligt.

• Beoordeeld op: 17 maart 2015

Locatie en het ontbijt

Bij het avondeten kon je niks krijgen wat op de kaart stond

Locatie en het ontbijt

• Beoordeeld op: 1 maart 2015

Dichtbij de AirPort 5 min.

Dichtbij de AirPort 5 min. En rustige ligging.

• Beoordeeld op: 17 februari 2015

De hygiene

• Beoordeeld op: 5 februari 2015

Erg vriendelijke ontvangst.

Erg vriendelijke ontvangst. Comfortabele kamer en badkamer.Op vijf minuten van de luchthaven.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Al Jawhara Gardens Hotel