Beoordelingen over Atlantis The Palm, Dubai 5-sterren

#73 van de 384 hotels in Dubai

5,5
    een tegenvaller
    • Deluxe Kamer - Uitzicht op zee

terras was geen terras veel te veel volk behandeld als een nummer niets persoonlijk overal veel muziek en lawaai aan zwembad als haringen in een ton trein passeert boven de zee waar je in zwemt

goed bed

Fantastisch verblijf
    • Deluxe Kamer

In de badkamer lagen nog verschillende haren. Daarnaast zat er een plekje bloed in de sprei, dat zou niet mogen kunnen voor een hotel als dit.

Fantastische locatie met uitmuntende faciliteiten

• Deluxe Kamer

Prijs van de restaurants zij aan de hoge kant. Kwaliteit is prima maar voor minder geld kan je in de Malls zeker net zo goed eten.

Fantastische kamer met uitzicht op de Palm. Personeel doet alles om het je naar de zin te maken. Kamer was super schoon.

gerenoveerde kamer was erg ruim en mooi.
    • Deluxe Kamer

bij receptie werd ons tot 3x toe extra pakketten/deals aangeboden, dit vond ik niet prettig. We kregen een gerenoveerde kamer, maar er werd niet bij verteld dat ze in die vleugel nog steeds aan het renoveren waren. 's Avonds na 8 uur nog steeds geluidshinder. Toen we er wat van zeiden, kregen we een andere kamer aangeboden. Veel kamers dus de algemene ruimtes zijn erg druk. Al met al had ik meer verwacht van dit hotel.

gerenoveerde kamer was erg ruim en mooi. Het hotel is mooi aangekleed. Aquarium was prachtig en waterpark was leuk om een paar uur te bezoeken.

Een groots ‘Las Vegas’ hotel op de Palm met acquarium, een waterpark en dolfijnen
    • Terras Suite Club

We vlogen later in avond, maar bij uitchecken 12u uit suite met de vip Imperial member condities, zei de dame van hotel dat we van deze Imperial faciliteiten geen gebruik meer mochten maken na. Wat niet helemaal klopte achteraf...

Waterpark en acquarium in/naast hotel

Ultieme plek om uit te rusten in luxe en te spelen in water :-)
    • Imperial Club Kamer met Vervoer van/naar Luchthaven

in elke openbare ruimte staat de muziek wel erg hard

Heerlijk grote kamer, veel restaurants, het aquarium is de moeite waard en het waterpark geweldig.

bijzonders
    • Deluxe Kamer

geboekt voor 4 nachten wat is eigelijk te veel, 2 nachten is meer dan genoeg denk ik. Hotel is eigenlijk veel te groot en druk en je verliest dan een beetje de charme van de locatie> Slaapkamer zijn ok maar wel gedateerd en voor 500 uur per nacht zeker niet de prijs waard. Je betaalt natuurlijk in deze prijs de ontbijt en het park die super leuk is maar toch. Het blijft zeker een leuke ervaring als je 1 of 2 nachten blijft>

super waterpark, enorme complex hotel, met winkels en restaurants, belachelijk veel keus voor ontbijt, mooi weer.

Heel erg goed

Te massaal. Maar wel begrijpelijk. Iets aan de prijzige kant

Fantastich voor kinderen en gezinnen. Beetje prijzig maar je krijgt wel waard voor je geld

6,0
    Pech met het weer, geen zon, kortom never again

Het enorm massaal Buitengebied toont wat armoedig Restaurants zijn duur, en kwaliteit is vaak matig Prijs is erg hoog voor wat het is

Ontbijt was goed, en kamer was prima

Voor gezinnen een uitstekend verblijf, is wel erg massaal
    • Deluxe Kamer

Toen we uitgecheckt waren was er een opslag voor onze koffers. Wij vlogen pas s'nachts om 2 uur dus dat was prima. Toen we ons om gingen kleden s'avonds, moest dat in een " hok" waar nog niet eens een wasbak was, laat staan een douche.

Personeel was super, niets is te veel. We kregen een gratis upgrade

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Indrukwekkend. Zowel stad als hotel. Ideale zonvakantie tijdens de wintermaanden.
    • Imperial Club Kamer met Vervoer van/naar Luchthaven

Prijs/kwaliteit van de diverse restaurants. Schotels zijn te klein voor de prijs en het personeel (Italiaans resto) mocht vriendelijker! Accommodatie restaurants mocht beter voorzien zijn voor kinderen.

Imperial club is absolute aanrader. De extra diensten, het rustige strand, de versnaperingen en dranken, ruime kamer met ruime badkamer. Personeel zeer vriendelijk, behulpzaam en zeker ten dienste van de gasten!

Over the top in every sense!

Er is niets onpersoonlijker dan een verblijf in dit hotel. Je bent een nummer, wordt behandeld als een nummer en voelt je een nummer, terwijl de hoofdprijs wordt gevraagd. Elk restaurant ziet er mooi uit en het eten is goed, maar elke rekening is alsof je in een 2-3 Michelin sterren restaurant hebt gegeten en daar is de kwaliteit zeker niet naar. Een van de goedkoopste flessen wijn, die er te koop is en bij de appie euro 9,99 kost, wordt hier voor euro 85,00 aangeboden. Schaamteloos! De faciliteiten zijn ongekend en heb er van genoten om het een keer mee te maken, maar zal hier nooit meer terugkomen.

De locatie is geweldig, maar het constante aanvliegen van de helikopters maakt het niet dat je lekker rustig relaxed ligt. Het aquarium in het hotel is megalomaan indrukwekkend.

Aquapark en last chamber zijn leuk om te doen.
    • Deluxe Kamer

Het ontbijt is veel te druk, misschien wel goed om het met kinderen te doen maar voor een koppel is dit niet aan te raden. Kan je beter geen formule met ontbijt nemen en in een rustiger restaurant gaan dan de buffetrestaurants. Restaurant Nobu, super duur en de keuken is zeker niet zoals verwacht. Uitzicht vanop het strand.

Aquapark en last chamber zijn leuk om te doen.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Fantastisch hotel met alle faciliteiten die je je maar kan...
    • Deluxe Kamer

Alhoewel het een 5 sterren resort is lijkt het wel 3 sterren aangezien het gigantisch druk was. Het leek wel alsof alle families met kinderen etc dit hotel kozen. Niet geheel onlogisch dankzij het waterpark en aquarium etc maar voor je rust hoef je dit hotel niet te kiezen.

Fantastisch hotel met alle faciliteiten die je je maar kan bedenken.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

was leuk om 1x te ervaren
    • Deluxe Kamer

de drukte. vooral bij het ontbijt en uitchecken. tip maak tussen wanden bij het ontbijt zodat je met meer privacy zit. en het minste de inrichting van de kamers. niks te doen savonds kwa shows. dj etc. en het verschil te groot sommige vrouwen lopen bijna naakt. en andere in boerka. ze moeten strengere kleding regels maken voor te blote kleding. sommige doorzichtige jurken met string eronder of met blote buik en bikini broekje eronder door het hotel.

het dolfijnen zwemmen. en het waterpark

• Beoordeeld op: 29 november 2017

1 fantastische hotel. Zeker voor herhaling waard

Helemaal niks.

Wij hadden een kamer geboekt met 2 aparte bedden. Toe we de kamer betraden was het 1 groot bed. We hebben anderhalf uur moeten wachten op een nieuwe kamer met 2 aparte bedden. Nadat we daar wat van gezegd hadden, mochten we ter compensatie de kamer tot 18:00 gebruiken ipv 12:00uur. Dat vonden we wel top geregeld, omdat we pas laat terug vlogen. Voor de rest echt een aanrader mede omdat je het aquapark ook kan gebruiken.

Atlantis; Een super en prachtig hotel. Je voelt je direct thuis en op je gemak.
    • Deluxe Kamer - Uitzicht op zee

We hebben eigenlijk niets kunnen vinden waar wij ons aan stoorden. Tip gegeven: leg vochtige doekjes neer op de tafels zodat de mensen de handen kunnen reinigen. Dit is nu ook gebeurd.

Een prachtig luxe hotel waar we elk jaar weer terugkomen omdat het bij ons past. Ruime kamers met een geweldig uitzicht. Alle voorzieningen zijn dik in orde. De service en behulpzaamheid van het personeel is steeds weer boven verwachting. Atlantis legt de lat erg hoog. Ontbijt is in Saffron elke ochtend weer een plezier. Het team van Ruble, Lama en Asanka zorgen ervoor dat je je thuis voelt en laten je aan niets ontbreken. Veel keus. Wij kiezen altijd voor Imperial Club omdat je dan voor wat meer geld toch veel extra voordelen hebt welke het thuisgevoel nog meer versterken.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Een schitterend tussendoortje !

Sommige dingen (de betere restaurants) zijn duur. Het hotel ligt ver van alle andere dingen in Dubai.

De complete kamers , de vele mogelijkheden in dit hotel zowel qua ontspanning als van eten en drinken. Gewoon super !

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Fenomenaal
    • Executive Suite Club

De matrassen van het bed hadden hun beste tijd gehad. Zat vol met kuilen

Geen enkel hotel kan tippen aan hun ontbijt! We kregen een upgrade naar de regal suite en die was fenomenaal! Alle faciliteiten zijn natuurlijk geweldig en je hoeft je er geen moment te vervelen

• Beoordeeld op: 23 september 2017

fantastisch hotel en verblijf, super veilig waterpark met genoeg redders, we gaan zeker terug.
    • Imperial Club Kamer met Vervoer van/naar Luchthaven

dat ze de uren moeten uitbreiden voor het vieruurtje voor de imperial rooms , iedereen kwam rond hetzelfde uur en daarom stonden we in de fille dit kan niet voor de duurdere kamer de imperial room. je kreeg maar twee uur de tijd dus moesten ze al het volk kunnen bedienen op die korte tijd , je had dan niet veel tijd om van uw cocktail te genieten , beter dit een uurtje langer uitbreiden want het had veel succes deze formule.

het ontbijt was goed uitgebreid en inorde en veel keus, de kamer was zeer goed alles erop en eraan, veel luxe.

Atlantis, moet je gedaan hebben.
    • Deluxe Kamer

De ontbijtzaal. Deze oogt echt massaal. Net een kantine.

De veelzijdigheid van activiteiten grote opzet van waterpark etc. Dolfijnzwemmen...heel goed verzorgd.

Excellent!!
    • Familie Suite met Terras

In het waterpark zou het wel prettig zijn als er een aparte ingang zou zijn voor hotelgasten. Tevens eigen lockerruimtes (en niet tegen betaling van 10 euro) en een eigen barretje/restaurantje zou zeer welkom zijn.

Alles is er geweldig! Een echte belevenis.

Prijzig
    • Imperial Club Kamer met Vervoer van/naar Luchthaven

Prijzen relatief hoog, glas wijn of biertje in hotel minimaal 10 euro.

Imperial room geboekt en ontbijt inclusief, helemaal goed. Al het personeel erg vriendelijk / behulpzaam. Aquapark ligt direct naast het park met verschillende glijbanen, heerlijk als t in de zon even te warm wordt.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Perfect familiefeest
    • Deluxe Kamer - Uitzicht op zee

Simpele uitleg van gewone zaken. WiFi toegang Bagage opslag Wanneer en tot hoe laat je van de faciliteiten gebruik mag maken op aankomst en dag van vertrek. Prijzen van eten en drank verschillen sterk per restaurant. Nergens vooraf te vinden. Wel of niet moten reserveren van restaurants en entertainment totaal onduidelijk en verwarrend in de reclames.

Perfect. Als je met je gezin iets te vieren hebt; dan is een nacht en dag waterfun met de kids een absolute aanrader om nooit meer te vergeten!! Als groep jonge gasten zou ik hier niet naar toe gaan. Te georganiseerd en familie gebeuren.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

WAAAAAUUUUWWWWW, wij komen zeker terug
    • Kamer Palm Beach Deluxe

Waterpark veel te druk, omdat ze te veel dagtoeristen binnenlaten. ze zouden een maximum aantal mensen per dag moeten binnenlaten want sommige dagen was het zo druk dat je geen ligstoelen kon vinden en dat je een uur moest aanschuiven voor 1 glijbaan. Zeer mooie kindergedeelte aan de aquapark, Hou uw kind(eren) wel heel goed in de gaten, het is hier enorm groot en druk, ik heb hier al 2 huilende kinderen die hun mama kwijt waren naar de security moeten brengen.

Als je van luxe houd ben je op het juiste adres. Geweldige aquapark. Wij hadden ter plekke een upgrade naar imperial club bijgeboekt, deze was zijn geld zeker waard. Betere kamers, ontbijt en (bijna) heel de dag hapjes koekjes en dranken a volonte inbegrepen. zelfs blikjes frisdrank (in de imperial lounge) dus eigenlijk heb je bijna all in behalve avondmaal... maar als je dorst hebt moet je terug naar de lounge gaan om te drinken want je mag niks meenemen uit de lounge. dus als je aan de zwembad wil drinken moet je tuurlijk bijbetalen.

Ondanks het minder goede weer eind maart toch een fijne vakantie gehad
    • Imperial Club Kamer met Vervoer van/naar Luchthaven

Check-out is een beetje chaotisch gezien de drukte. Opletten op de bagage is de boodschap

De faciliteiten zijn top. Het aquarium, het waterpark,de dolfijnshow en de zeeleeuwattractie zijn uniek. De vele restaurants zijn van zeer goede kwaliteit en in diverse prijsklasse. Het zeer internationale personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam

Massale hut
    • Deluxe Kamer - Uitzicht op zee

Massale hut, 4 dagen op voorhand kregen we te horen dat het waterpark was gesloten. Terwijl dit onderhoud al maanden bekend was. Te ver van leuke voorzieningen

Vriendelijk personeel, paar mooie goede restaurants

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

atlantis palm....werkzaamheden zijn erg jammer
    • Deluxe Kamer - Uitzicht op zee

aquapark was voor 40% dicht ivm renovatie. Dit werd een week voor vertrek pas kenbaar gemaakt, erg jammer als je speciaal om te relaxen en zwemmen hiervoor geboekt hebt. Ook jammer dat ze daar zeggen dat het geen belemmering is maar het 1e halve deel geheel dicht is en er volop gewerkt wordt. Erg slecht dat hier geen compensatie tegenover staat terwijk je bijna 400 euro per nacht betaald!!! Neem dit Booking.com ook deels kwalijk. Die sturen alleen het mailtje door waarin vertelt wordt dat het absoluut geen overlast geeft.... Ik adviseer mensen om in de periodes die kenbaar gemaakt zijn ivm renovatie aquapark ook om zeker niet dan te boeken..

van begin tot het einde alles netjes en vriendelijk personeel. Heeeerlijke restaurants en fijne zwembaden.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Mooi, duur, top restaurants, goed om één keer te zien.
    • Deluxe Kamer - Uitzicht op zee

Veel connecting rooms met superslechte isolatie en als je buren dan luidruchtig zijn is het een ramp. Wij zijn drie keer verhuisd.

Perfecte ligging, fantastische restaurants.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

5 dagen genieten in een sprookjesachtig hotel is lang genoeg. top om in hotel atlantis de palm te zi
    • Deluxe Kamer - Uitzicht op zee

de prijzen zijn mega.... bijv een espresso koffie bij het zwembad 8 dollar50 etc

alles is daar fantastisch.... ook voor de kinderen naast het hotel een mega groot glijbanen paradijs

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Accommodatie super,lekker eten maar prijzig,top met kinderen, helikopters zeer storend!
    • Deluxe Kamer

Het is zeer storend dat er constant helikopters vertrekken en aankomen,stationair draaien voor luchtdopen! Dit is vooral als je buiten aan het zwembad en aan het strand ligt! Het eerste wat je wil als je op vakantie gaat is rust, anders kan je net zo goed boeken langs een vliegveld maar dan 10 keer goedkoper. Alles in restaurants,winkels is zeer duur; Geen gratis Wiffi (25€/dag). Bekijk goed als ze je een update geven,dit is niet altijd een voordeel in verhouding met de prijzen.

Het is een prachtig resort! Eten is op alle plaatsen en restaurants,buffets top!

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Een van de weinige hotels waar ik terug zou willen komen
    • Deluxe Kamer - Uitzicht op zee

De zee. Daar het ingesloten blijft door de palmeilanden is er niet genoeg stroming waardoor er amper golven zijn (precies een meer). Wel ideaal voor kinderen om te leren zwemmen

Personeel was steeds vriendelijk, vrolijk. Locatie is zeer goed, indrukwekkend & adembenemend hotel! Hotelkamer wordt zelfs meerdere keren per dag schoongemaakt! Heel veel securitypersoneel (in deze tijden...). Hotel is ook centrum voor openbaar vervoer: monorail heeft er een halte, hop-on hop-off bus heeft er een halte=>zeer handig! Aquapark is gewoonweg wauw. Veel security en zeer veel redders aanwezig. Top organisatie alom!

• Beoordeeld op: 7 november 2016

mogelijkheden voor de kinderen en vriendelijkheid van...
    • Deluxe Kamer - Uitzicht op zee

ontbijt mag gevarieerder door bv. dagelijks een ander thema in te voeren naast de klassiekers promoties zijn niet transparant

mogelijkheden voor de kinderen en vriendelijkheid van personeel

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Fantastische - onvergetelijke herfstvakantie !!!

Het aanbod in de club lounge was vooral s middags te beperkt. 's Avonds wel meer variatie. Dit was het enige minpunt(je) op onze fantastische familiereis. Ik vergeleek dit aanbod met dat van de clublounge 5 th Floor van het Grosvenor Dubai

Terrace family suite en een imperial club room met airport transport voor 5 volwassenen en 2 kindjes (2 j ) - toegang tot pool, beach EN aquaventure. The Lost Chambers Aquarium. Prioriteit op restaurant reservaties en dolphin bay. Korting op food & beverages mits tonen van'Emirates membership 'kaart. Deugddoende nek-schouder en rugmassage voor 2 tegen de prijs van 1 WiFi uitstekend, zodat we mekaar met een simpel whatsappje konden bereiken in dit super hotel. Speciale lounge voor in- en uitchecken. Schitterend Nobu restaurant!!! We zaten na het aperitief in het mooie restaurant met de kindjes in een rustig cosy kader een beetje apart. Echt gezellig in familie! Het hotel komt alles na wat het belooft!

geweldig

personeel was onaardig

supermooi hotel

Perfect

Indien wij gekregen hadden wat voor betaald geweest was , was het perfect geweest
    • Deluxe Kamer - Uitzicht op zee

Wij hadden een kamer geboekt met twee grote singles beds en kreeg een bed en een plooiend ernaast

Het personeel

Beste hotel ever!
    • Executive Familiesuite

Beste hotel ever! Kan niks aan tippen! Zeker met waterpark erbij! Is al onze vijfde keer daar

Het was gewoonweg top

alles

Alles was perfect aan het hotel!

Alles was perfect aan het hotel! 2de keer dat ik daar verblijf

Leuk!!
    • Deluxe Kamer

Prijzen erg duur ijsjes... 12 euro....

Waterpark

Prachtige ruime schone kamers

Prachtige ruime schone kamers

Zalig, relaxerend en toch op een aanvaardbare afstand om uitstappen te doen

Vriendelijkheid, properheid, omgeving,

uitgebreid ontbijt met veel mogelijkheden
    • Imperial Club Kamer met Vervoer van/naar Luchthaven

emperial club zat vaak vol, nochtans betaal je er wel voor.

uitgebreid ontbijt met veel mogelijkheden

Fantastisch hotel
    • Deluxe Kamer - Uitzicht op zee

Geweldige kamers (erg ruim). Ontbijt zeer uitgebreid. Kindvriendelijk hotel (veel gezinnen) en alles is super hygiënisch.

Nuets

Nuets

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Wij als ouders hebben met deze bestemming voor 12 personen een prima keuze gemaakt .
    • Deluxe Kamer

Vriendelijkheid van de medewerkers, en aanbod van diner mogelijkheden hrelemaal top . Het waterpark is fantastisch inclusief de veiligheid.

schitterend

de kamers waren geweldig

Domme fout. Had liever naar het armani hotel geweest

Prijs kwaliteit. Nooit meer atlantis

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Het was fantastastisch en het is zeker waard om het mee te maken

Alles is ontzettend duur

Personeel en faciliteit

Blij weg te zijn!
    • Imperial Club Kamer met Vervoer van/naar Luchthaven

Ontbijt was chaotisch en ook weinig en minimalistische keuze. Veel lawaai doorheen het hele hotel

Vieuw

Het was gewoonweg top 👌🏽👌🏽👌🏽

Het was gewoonweg top 👌🏽👌🏽👌🏽

Supermooi hotel!
    • Terras Suite Club

Keuze uit 4 verschillende ontbijtruimten.... Verschillende zwembaden, zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Top hotel

Top hotel

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Super, maar prijzig
    • Imperial Club Kamer met Vervoer van/naar Luchthaven

De kamer matig voor Imperial en ook de prijzen in het hotel zijn zeer duur bars, restaurants

Ligging en vriendelijk personeel

Wij hebben een fantastische verblijf gehad herhaling zou ik zeker doen
    • Deluxe Kamer

In een woord alles was super jij hoeft helemaal niet uit het hotel het is voorzien van alles

Goed voor 1 keer
    • Palm Beach Deluxe Kamer - Verplicht Galadiner (Toeslag wordt in rekening gebracht door het hotel)

Wachttijden liften, ontbijt, dure restaurants, dure dranken, te veel volk, te weinig ligstoelen...

Prachtige inrichting en decoratie

Een lekker hotel maar de prijs kwaliteit vind ik niet helemaal kloppen
    • Deluxe Kamer - Uitzicht op zee

Kamers ondermaats schoongemaakt en de kamers zijn gedateerd

Nobu restaurant

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Prachtige lokatie, eten zeer prijzig.
    • Familie Suite met Terras

Veel lawaai overlast vanwege verbouwing van de 6de etage en wij sliepen op de 7de

Ruime aaneengesloten kamers. Van alle luxe voorzien

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Helemaal prima maar wel erg prijzig!
    • Imperial Club Kamer met Vervoer van/naar Luchthaven

Reservering op creditcard wordt niet verwijderd na betaling. Daardoor onnodig beslag op credit ruimte

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Geweldige ervaring
    • Deluxe Kamer

Soms wat geluid overlast doordat zij aan het verbouwen waren.

Kamers waren prachtig. Over het algemeen een heel mooi resort. Genoeg te beleven.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

De ruime kamer en de faciliteiten waren zeer goed.
    • Imperial Club Kamer met Vervoer van/naar Luchthaven

De ruime kamer en de faciliteiten waren zeer goed.

Ontbijt top

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Prachtige

Eten en drinken

Park

Uitzicht en ruime kamers.
    • Imperial Club Kamer met Vervoer van/naar Luchthaven

Vloerkleed en gedateerd meubilair. Een beetje vergane glorie sfeer in de kamer.

Uitzicht en ruime kamers.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

wil je een magische vakantie, GO THERE !
    • Deluxe Kamer - Inclusief Halfpension voor Maximaal 2 Volwassenen

airconditioning mag algemeen iets minder in de restaurants

vriendelijke ontvangst en vriendelijk personeel - prachtige omgeving en hotel

Geweldig!
    • Kamer Palm Beach Deluxe

Ontbijt was overheerlijk/tapijt in de slaapkamer vind ik onhygiënisch, liever stenen of houten vloer.

• Imperial Club Kamer met Vervoer van/naar Luchthaven

Desondanks de imperial formule gekozen te hebben ook op strand moeten betalen voor een watertje en of frisdrank.

De locatie en fasciliteiten.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

top

alles

Super leuk hotel voor een weekje luxe en comfort.
    • Deluxe Kamer - Uitzicht op zee

De prijs van de restaurants

Het aanbod van restaurants en entertainment

fantastisch, voor herhaling vatbaar
    • Deluxe Kamer

Prachtige locatie, mooi hotel, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

een duur maar geweldig hotel
    • Regal Familie Suite

ontbijt was goed, kamers ruim, personeel geweldig, zwembad en strand voor de deur service geweldig

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Onze hoge verwachting werd niet geheel waar gemaakt...

ontbijt, hygiëne, airco systeem

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Overtrof alle verwachtingen
    • Imperial Club Kamer met Vervoer van/naar Luchthaven

Onwaarschijnlijk mooi hotel met zoveel mogelijkheden voor plezier voor kids en ouders

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Atlantis The Palm, Dubai