Beoordelingen over City Stay Pearl Hotel Apartments

Behind Mall Of The Emirates, Al Barsha, Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

#189 van de 318 vakantiewoningen in Dubai

6,4

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

staff is friendly,they clean every day no swimmingpool and don't have a high expectation.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

verwelkoming bij aankomst heel slecht, ben 6 uur in de ochtend geland kom 8:00 aan lokale tijd, heb aankomst tijd bij reservering ingevuld 9:00. Kom daar dus aan en mag pas 14:00 mijn kamer in na een nachtvlucht van 8 uur en met drie kinderen en een zwangere vrouw door straten lopen hangen en dan kom je je kamer binnen doet de airconditioning het niet wasmaschine doet het niet kinder bed zonder lakens en kussens heb daar de eerste 2 dagen flink lopen escaleren tot aan management toe en heb ook locale toerisme watcher ingeschakeld pas daarna kreeg ik een andere kamer pas na drie dagen kon ik enigszins met mijn vakantie beginnen. En er bleef een klacht over en dat is de geur die door de ventilatie kwam van de keuken denk ik want het was extreem in de ochtend en de avond en dat ging in kleding zitten. en nog iets is dat ik voor 5700 dh heb geboekt en 5900 dh uiteindelijk betaald heb.

Ontbijt was elke dag hetzelfde ei en dan weer ei en dat 10 dagen lang, de koffie was altijd waterig. Heb het ontbijt erbij genomen omdat ik dacht dat het een buffet was anders had ik het niet genomen. Je krijgt dus elke dag hetzelfde ontbijt op je kamer geleverd. Kamer was opzich goed en werd regelmatig opgeruimd.

• Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Personeel (receptie) niet behulpzaam en erg opdringerig.

De locatie zoals altijd perfect en zeer grote kamer met 5 personen en toch nog ruim.

• Appartement met 1 Slaapkamer

Slaapbank te klein voor 1 kind niet voor 2

Groot en schoon

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

leuk,gezellig en vertrouwelijk verblijf
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

de kleur van de kamers en meubels

Kamers waren goed

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Prima hotel, ligging was perfect

Laatste 2 dagen was schoonmaak niet zo als t begin

Prima hotel, suoervriendelijk personeel, volgende keer weer terug naar dat hotel

• Beoordeeld op: 7 mei 2015

Dichtbij metro en mall of Emiraten

Hygiene mag wel wat beter

Dichtbij metro en mall of Emiraten Tegenover gelijk een winkel om boodschappen te doen Zeer vriendelijke personeel en behulpzaam kan niks misvragen

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

gratis wifi

we hebben twee maanden vantevoren aangegeven dat we een appartement nodig hadden voor 6 volwassenen, 3 kkmderen en een baby. bij aankomst blijkt dat er maar 4 bedden zijn en 2 kapotte sofa's. na aandringen worden er twee ijzeren bedden en keiharde matrassen in plastic gebracht. Een slapeloze nacht was t resultaat. Ook veel technische mankementen. Receptiemedewerkers zeer sloom. Tweede nacht geannuleerd met behulp van accurate ondersteuning van booking.com in NL.

gratis wifi

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van City Stay Pearl Hotel Apartments