Beoordelingen over Emirates Concorde Hotel & Apartments 4-sterren

Riqqat Al Bateen, Al Maktoum Street, Creek Side, Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

#169 van de 384 hotels in Dubai

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Nice hotel but definitely not special.

In het hotel zit een shopping center wat het hotel een goedkope en stoffige uitstraling gaf. Dit wisten wij niet, wij hadden gehoopt op een wat betere prijs kwaliteitverhouding. Welkomstdrankje hebben we ook niet gekregen.

De kamer was comfortabel, prima.

Goed voor 1 nacht , maar ik boek elders wel een kamer voor deze prijs.

Ik had beter elders gaan eten dan in het restaurant (?) van het hotel zelf. Ik zat daar helemaal alleen, en blijkbaar werd het eten van elders gehaald. Dit was niet zo'n denderend succes, toch niet voor deze prijs. Er zaten ook enkele vuile witte plekken ,???? , op mijn sprei op het bed. Ik denk dat er een orgie had plaatsgehad :-). Het water in de douche was koud, blijkbaar moet je 's avonds een schakelaar omzetten, om het water te verwarmen. Dit was me niet verteld. Vraag best ook een hoger gelegen kamer , want ik lag op het 1 eerste verdiep en het geluid van de straat was best hard te horen, het was alsof er een raam open stond.

De locatie was redelijk goed in de oude stad, maar in Dubai heb je toch meestal een taxi nodig om ergens te geraken, dus dit is niet zo'n probleem.

prima uitvalsbasis in Dubai

zwembad op dak! mooi uitzicht op dubai bij metro station! aardige mensen, zeer hulpvaardig die wel zeer commercieel zijn dat we een upgrade kregen, maar dat is de standaard kamer......... we mochten al wel heel vroeg op de kamer wat super was na lange nachtvlucht! extra bed had enkel een deken zonder laken- hadden we even moeten aangeven..... gratis taxi naar vliegveld!

• Beoordeeld op: 5 april 2015

naast apotheek en supermarkt, klein balkon in het apartement

gangen roken erg vies; lawaai van de lift ook al was de kamer verderop de gang, wasmachine lekte en gratis wifi slechts voor 3 personen.

naast apotheek en supermarkt, klein balkon in het apartement

• Beoordeeld op: 10 april 2015

Woonkamer en slaapkamers waren prima!

Keuken was niet fris, ik zou hier nooit gaan koken. Badkamers waren gedateerd.

Woonkamer en slaapkamers waren prima!

• Beoordeeld op: 1 maart 2015

Zwembad was te Klein personnel was slecht

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Emirates Concorde Hotel & Apartments